#5

12 1 1
                                    

Pasibuvus su draugais vėl kartu ėjome namo. Beeinant jis mane pakvietė pas save pavakarieniauti. Žinoma aš sutikau. Mes ėjome apsikabinę tamsiu parko takeliu. Staiga išgirdome žingsnius. Abu susižvalgėme ir paspartinom žingsnį. Jaučiau kaip jis vis stipriau spaudžia mane prie savęs. Bet aš nesijaudinau. Su juo jaučiausi saugi. Pagaliau išėjome į šviesą.

- Matyt tai buvo kiškis, - nusijuokė jis ir palydėjo mane namo.

Kai grįžau namo, jau norėjau lipti laiptais į savo kambarį,bet nejučiomis sustingau. Už manęs stovejo mama. Ji prispaudė mane prie sienos, gerai apžiūrėjo ir apuostė lyg koks sarginis šuo. Ji stovėjo prieš mane ir labai rimtai paklausė:

- Ar tave su tuo vaikinu kažkas sieja??

Aš stovėjau sustingusi ir nežinojau ką turėjau atsakyti. Mano mama buvo paranojikė. Nežinojau kaip ji susireaguos tiek į vieną, tiek į kitą atsakymą. Todėl tiesiog stovėjau. Laukiau kažko kas galėtų išgelbėti mane iš šios situacijos. Bet man nepavyko. Mes taip stovėjome kokias 10 minučių kol jai matyt atsibodo ir ji mane paleido. Dar kelias akimirkas stovėjau ir bandžiau suprasti kas ką tik įvyko. Greitai užlipau laiptais į viršų ir užsidariau savo kambaryje. Atsiguliau ant lovos ir dar ilgai mąsčiau. Bet staiga mama lyg niekur nieko pakvietė valgyti mane vakarienės. Nuėjus į virtuvę mama stovėjo prie keptuvės plačiai išsišiepus ir elgėsi taip lyg nebūtų manęs mačiusi pusę metų. Ji mane lepino, krovė ant stalo saldumynus. Buvo keista. Kai nuėjau į savo kambarį, išgirdau bildesį į duris. Netrukus jos prasivėrė ir į mano kambarį įėjo mama.

- Klausyk... Aš... Aš atsiprašau dėl šiandien. Dėl mano elgesio, veiksmų ir keistenybių. Tiesiog.... Aš nežinau kas man užėjo. Aš stengiausi, bet man nepavyko. Aš tikrai labai atsiprašau.

Su lyg tais žodžiais ji pravirko lyg kūdikis ir puolė man į glėbį. Aš irgi pratrukau. Stovėjome mano kambaryje apsikabinusios ir verkėme. Nusiraminome, dar šiek tiek pastovėjome ir mama nuėjo į virtuvę. Aš sunkiai kritau ant lovos ir žiūrėjau į lubas. Taip nusiraminau ir užsnūdau. Kai atsikėliau pamačiau šimtus žinučių. Tai buvo nuo jo. Jis rašė kad pateko į bėdą ir slepiasi mano palėpėje. Aš nieko nesupratau ir nuėjau patikrinti.

Istorija apie tai... Where stories live. Discover now