Ryte pabudau labai anksti ir niekaip nesugebėjau vėl užmigti. Todėl atsikėliau, persirengiau, susišukavau ir nusileidau į apačią.
Užkaiciau arbatinuką, susitepiau kelis sumuštinius ir sėdėdama prieš televizorių pusryčiavau. Staiga išgirdau kaip skamba mano telefonas. Atsiliepiau ir išgirdau:
-Sveika, kaip miegojai? -, paklausė vyriškas balsas.
-Ammm... Kas čia?
-Ateik ir pamatysi.
Staiga suskambo durų skambutis. Mano širdis ėmė plakti trim milijonais kartų greičiau.
Nedrąsiai atrakinau duris. Pravėrus jas pamačiau tas pačias garbanas ir rudas akis. Plačiai nusišypsojau ir šokau jam į glėbį. Jis garsiai nusijuokė ir paklausė:
-Priimsi??
-Visada...
Jis įnešė mane į namus. Susėdome prie stalo. Pasiūliau jam arbatos. Žinoma jis neatsisakė. Užlipome laiptais aukštyn į mano kambarį. Kartu gulėjome ant lovos abu susiraitę i šiltą pledą ir gurkšnojome šiltą arbatą. Nejučiomis užmigome.
Pabudau nuo šalto vėjo gūsio. Pramerkiau akis. Lovoje gulėjau viena. Mačiau tik plačiai pravertą langą.
Virtuvėje girdėjau aliejaus čirškesį. Grįžo mama. Tik tada suvokiau kodėl jis išėjo. Atsisėdau ant lovos, giliai nusižiovavau ir nulipau laiptais žemyn. Virtuvė kvepėjo mamos firminiais blynais. Prisikroviau jų pilną lėkštę ir greitai susikišau juos į burną.
Kaip visada planavau eiti su draugais laukan. Susitikus su jais žinoma su visais pasisveikinau ir apsikabina. Priėjusi prie jo aš jį karštai apsikabina ir pabučiavau. Visi mūsų draugai keistai susižvalgė. Mes atsitraukėme vienas nuo kito, plačiai ir kiek kvailai nusišypsojome ir baisiai išraudome.
Mes visai pamiršom kad mūsų draugai nieko apie mus nežino.Srr kad taip ilgai ne įkėliau dalies! Tiesiog buvau labai užsiėmusi ir visai nekilo minčių.
*Rugilė