AŞK&TÖRE

6K 82 2
                                    

Mardin'in taştan duvarlı evleri taştan zemini...Mardin'in kasveti,ve yeni tanıştığım çaresizliğim.Buraya geldiğim günden beri kendimde değilim.Yeni tanıştığım gerçek anne ve babamın bana nasıl böyle bir kötülük yapabilir. Beni nasıl böyle bir töreye kurban edebilir. Beşik kertmesi olduğum Demir Ağayla evlenecekmişim.Tanıyınca severmişim .Peki İstanbul'daki hayatım üvey anne ve babam, arkasaşlarım ,sevgilim...Evet çok sevdiğim canımı bile verebileceğim sevgilim Rüzgar...Ona böylesi bir aşkla ve tutkuyla bağlıyken nasıl başka biriyle evlenirim,nasıl onunla yaşarım ve en kötüsü de başka birisine delice aşıkken nasıl onunla birlikte olurum.Allahım ve beni tehdit ettikleri şey kardeşlerimin hayatı.Yarına kadar düşünmem ve karar vermem lazım. Bense bütün gücümü ağlamak için harcıyorum.Benim keyfim ve yaşamak istediğim rahat hayat için iki küçük çocuğu nasıl ölüme gönderirim. ALLAHIM bu nasıl bir haksızlık. Düşün Güneş düşün buradan bu durumdan kendini ve kardeşlerini nasıl kurtarabilirsin.Ve beynim bana ihanet ederek hiçbir şekilde çözüm bulamıyor. Yattığım yerden doğruluyorum ve büyük ablamın yanına gidiyorum öğrendiğime göre 28 yaşındaymış.Evliymiş.Çok büyük bir aşkla evlenmiş .Çok da mutluymuş.Yanına gittim ve ona Demir Ağayla ilgili sorular sormaya başladım.Ben"Dicle abla sen demir ağa denen adamla ilgili ne biliyorsun."Ablam"Valla Güneş şimdiye kadar gelen en merhametli ağa diyorlar.Yıllar önce çok sevdiği bir kız varmış çok aşıkmış onsuz yapamayacağını düşünmüş hep Demir Ağa. Sonra kız anne babasını ziyaret bahanesiyle İstanbul'a gitmiş. oraya gittiğinde onu bir adamın koynunda bulmuş.Demir Ağa sonra kadınlara hep kin duymuş onları hep bedenleri için kullanmış.Anlayacağın İstanbul ağzıyla tam bir Playboy"Ben b u duyduklarım karşısında aa hmmm gibi sesler çıkarıyordum.sonra:"Abla peki benimle evlenmek istiyor mu?"Ablam tereddütsüz:"Sanırım evet ama sana sen istemedikçe dokunmayacaktır .Onun için evde iş yapacak bir kadın olarak duracaksın"Bunun üzerine kafamı sallayıp odadan çıktım. Ve babamın yanına gittim. "Ben kararımı verdim,Demir Ağayla ecvleneceğim."

AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin