Gece;soğuk,sessiz,onsuz...O gittikten sonra biraz daha oturdum balkonda.Ürperdim sonra soğuktan. Üzerimde hırka vardı ama onun sıcaklığını istiyordum. Güçlü kollarıyla beni sarsın beni sevdiğini söylesin. Ah Güneş ah .Yani tamam kendini hazır hissetmiyorsun düzgünce söylesene ."istemiyorum"ne ya. Sanki senden nefret ediyorum gibi. Ama haklı yanım da yok değil. Düşünme Güneş düşünme. Evi şöyle bir dolandım boş bulduğum bir odaya girdim. Muhtemelen misafir odasıydı.Sade çift kişilik bir yatak be küçük bir banyosu vardı. Camdan baktım.Demir arabanın içinde uyuyordu.Önce pişman oldum sonra da aklımdan bu düşünceyi savdım.Merdivenlerden aşağı indim kanepenin üzerine bıraktığım hırkamı aldım. Ve dışarı çıktım. Arabaya doğru ilerledim. Camı tıklattım.İlk seferinde duymadı.İkinci defa dah hızlı vurdum. Başta varlığımdan emin olmak için gözlerni kırpıştırdı.Sonra da camı açtı.
- Güneş?
-Şey ,hava soğuk üşüme içeri gel hem arabada rahat edemezsin.
- Emin misin?
- Evet
- Tamam.
İçeri doğru ilerledim. Birden durdum.Bişey söyleme ihtiyacı hissettim. Ama ne söyleyebilirim ki. Birden belimde eller boynumda sıcak bir nefes hissettim.
-Sevgilim...(derin nefes aldı ,dudaklarını boynuma değdirdi)Özür dilerim...
Bir iki dakika sessiz ve hareketsiz kaldık.Sonra belimdeki ellerini tuttum. Ve yavaşça çektim. Birkaç saniye bekledim.
-Demir...sesim tereddütlü çıkmıştı.
- E-efendim
-Özür dilerim. Sadece biraz zamana ihtiyacım var lütfen.
- Tamam. Seni seviyorum unutma ama tamam mı?
- Tamam
-İyi geceler
-İyi geceler...
Misafir odasındaki soğuk ve yalnız yatağıma çıktım.Kafamda evirip çevirdim. Sahi biz neden kavga ettik .Benim yüzümden. Yani Kızgınlığı ve söyledikleri benim yaptığım şey yüzünden. Allahım ben ne yaptım. Sabah ilk iş olarak bu kavgaya son vereceğim. Ama ilk günümüzü küs mü geçireceğiz.Ani bir kararla yerimden fırladım. Ben bu adama aşığım . Dedim içimden. Sonra ikimizin odasına girdim. kapıya arkasını dönmüş yatağın ucuna kıvrılmış uyuyordu sanırım. Yatağa yaklaştım. Sakince yatağa uzandım.Ve Belinden sarıldım.İrkildi.Arkasını döndü. Sanki varlığımdan emin değildi. Rüya mı gerçek mi ayırt edemedi.
- Rüya değil gerçek .
- Güneş ... Özür dilerim. ben kendimi kaybettim. Birden ne yaptığımı bilmez hale geldim.Seni ben öyle çok seviyorum ki seninle birlikte olup olmamak umrumda değil. Evet eve döndüğümüzde ilk olarak torun soracaklar.Umrumda değil bana sen lazımsın.Kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman olacak. Tabi ki benim olduğunu bilmek sana özgürce dokunmak çok özel şeyler. Ama sen yanımda olunca hiçbir şey zor değil.
-Demir ben sana aşığım. Yemin ederim .Bundan şüphe etmen beni öylesine yıktı ki....
Gözlerimden iki damla yaş süzüldü.Demir elleriyle sildi gözyaşlarımı.
- İlk günümüze sensiz uyanmak istemiyorum
İçimden o anda bişey geldi.
-Demir
-Efen-
Dudaklarıyla birleştirdim dudaklarımı.Sakince öptüm onu ben ona aşkımı sundum o da bana . Üstüne birşey Söylemedik. Beni kolunun altına aldı. Onunla sarılarak uyumak bile huzurken yaptığım şeyden hiç pişman olmadığımı düşündüm.
Kısa bir bölüm oldu ama konuyu toplamak istedim. En azından küs kalmasınlar.Birkaç bölüm töreden uzak aşklarını yaşayacaklar. Bol bol aşk sahnesi göreceksiniz. Yorum yaparsanız sevinirim. tatil olduğu için daha sık yazarım diye düşünüyorum .Yani belki bu hafta içinde bir bölüm daha yazabilirim ;) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK
RomanceAşkın doruğunu yaşadığını sanan bir genç kız ... Aşkın sonsuz büyüsüne kapıldığını düşünen bir genç adam ...Ve onların kesişen sonsuz aşk hikayeleri...