Güneş'ten
Tanrım öptü .Beni öptü.Beni benden izinsiz dudaklarımdan öptü.Aşk vardı öpüşünde .İtemedim onu .İçimdeki ses ona engel oldu .Ama karşılık da vermedim.Donuk bir bakışla baktım ona .Geri çekildiğinde de saydırdım ona .Arkadan sevgili kaynanamın sesi"Kızım ne var bu kadar büyütecek siz zaten evleneceksiniz.Utanma ondan o senin kocan olacak."altında yatan imayı anlamamak için saf olmak gerekir. Yani onunla sevişeceksin seni öpse ne olur .Daha bu kadının ilk görüşte çatlak olduğunu anlamıştım.Annem "Güneş Demir Ağa 'yı mutfağa götür de gömleğini temizleyin yavrum."dedi."Ama ann.."dememe kalmadan babam "Güneşşş"diye uyardı beni .Ah Tanrım ne bahtsız insanım ben ya .Ağa bozuntusunu alıp mutfağa götürdüm " bana seslendi "Çok sertsin ,sert kızları severim."dedi."Bence fazla konuşma kötü olacak ."Dedim "Ne yaparsın tokat mı atarsın."dedi. Haklıydı ne yapabilirdim ki o koca Mardin'in ağası bense onun yakında hiçbir önemi olmayan karısı olacaktım.Belimden tuttu ve beni kendine çekti .Aramızda 4 parmaklık bi mesafe vardı. Vücüduma pompalanan kanın haddi hesabı yoktu. Allahım niye bu kadar heyecanlanıyorum ki...
Demir'den
Allahım ona esir olmuş gibiyim. Sanki kalbinin sesini duymazsam yaşayamaz gibiyim. Ve sanki ona aşık olmuş gibiyim.
Bedeni kollarımın arasında kaybolmuş gibi. Aldığı nefes dudaklarıma çarpıyor.Dudaklarında tutuklu kalmış gibiyim. Ömrüm boyunca bitmesin bu an. O da kendini geri çekmiyor.Acaba ne hissediyor.
"Ne düşünüyorsun? "
"Seni seversem hayatımın nasıl altüst olacağını ."
"Neden böyle düşünüyorsun Güneş? "
"Ben sana aşık olursam çok acı çekerim .Hem sen aşık olamazsın ki."
"Ben çoktan aşık oldum ki..."
"Kimmiş bu şanssız kadın?"
"Benim kadınım"
"Madem sevdiğin bir kadın var çek ellerini üzerimden, uzak dur mutfak soldan ilk kapı benden bu kadar "
Arkasından baktım kaldım ona ne zaman söyleyebilecektim ilk görüşte aşık olduğumu hayatımın kadınını bulduğumu ve o kadının sadece ve sadece o olduğunu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK
RomansaAşkın doruğunu yaşadığını sanan bir genç kız ... Aşkın sonsuz büyüsüne kapıldığını düşünen bir genç adam ...Ve onların kesişen sonsuz aşk hikayeleri...