De deurbel gaat en ik ren naar beneden en doe hem open, JILL! Roept Kyra KYRA! Roep ik en we vliegen elkaar om de hals. We gaan weer naar school.. Zegt Kyra een beetje down, maar ik heb er wel weer heel erg zin in om weer met ons super leuke klassie te zijn! Zegt ze. Ja daar heb ik ook heel erg zin in en ondertussen sluit ik de deur. We springen op de fietsen en rijden naar school. Zo raar dat we gister nog vakantie hadden en nu opeens weer naar school moeten, zeg ik. Ja echt he, zegt Kyra. We zijn aangekomen bij school en we zien al gelijk bekende. Jill en kyraaa, hoor ik Daan al roepen, haai Daan, roepen wij in koor en zwaaien naar Daan. Daan is echt een schatje hij is een jaar jonger als ons maar iedereen mag hem en hij is gewoon super schattig! Niet dat ik verliefd ben maar hij is gewoon schattig weet je wel. Nou zo ging het nog wel een tijdje door met mensen weer eens hallo zeggen. We lopen naar de klas en het is dan echt zo leuk dat je elkaar weer na zo'n lange tijd weer eens ziet. We zitten allemaal en Kyra en ik zitten op de tweede rij rechts. Onze mentor (die we vorig jaar ook hadden) komt binnen en begroet ons. Hallo allemaal wat leuk om jullie weer te zien ik heb wel een mededeling, Tristan kom maar naar binnen. Kyra en ik kijken vol spanning naar de deur en damn wat en knappe jongen komt onze klas binnen lopen zeg. Dit is dus Tristan, jullie nieuwe klasgenoot, zegt onze mentor, stel je maar even voor. Whuuut?! hebben we een nieuwe leerling?! En nog knap ook! denk ik bij zelf. Nou ik ben dus Tristan, ik ben 15 jaar en dat was het wel zo'n beetje denk ik. Ga maar voor die meiden daar zitten Tristan, onze mentor wijst onze kant op. Hij gaat zitten en geeft een knipoog naar me. Kyra en ik kijken elkaar met open mond aan. Onze eerste dag is voor bij en Kyra en ik hebben de hele tijd naar Tristan lopen kijken. Kyra, wat is die knap zeg, zeg ik terwijl we naar onze fietsen lopen. Aaha zegt Kyra. Maar Kyr, dit blijft tussen ons he? Jua, straks is die niet meer van ons, zegt Kyra, en we moeten lachen. Eenmaal thuis ga ik beginnen met kaften en denk echt alleen maar aan Tristan.
JE LEEST
Back to school
RomanceJill gaat weer naar school en ze hebt er enorm zin in! Ze zit namelijk bij haar beste vriendin Kyra in de klas en ze zitten samen in een super leuke klas! Ze gaan dit jaar naar de derde en vinden dat best wel spannend. Het was dinsdag en Jill en Ky...