Hoofdstuk4

27 3 0
                                    

{btw, dit is Kyra 👆😉}

--------------------------------------------

De volgende dag fiets ik weer met Kyra naar school. (zoals altijd) als ik aan kom bij de fietsenstalling zie ik Tristan staan hij komt naar me toe zegt Kyra gedag en geeft mij een zoen. ik begin te blozen en zoen hem terug. Met ze drieën lopen we naar de klas. Tristan loopt de hele tijd grapjes te maken met mij en Kyra, het was echt heel erg grappig. In de pauze zeg ik tegen Kyra dat ik nu nog tegen mijn moeder zeg dat ik bij Kyra ben maar dan eigelijk bij Tristan ben omdat ik nog even niet wil dat mijn ouders daar mee gaan bemoeien. na school komt Tristan naar me toe lopen. Is je band weer heel? lacht hij vragend. ik moet lachen. Ja die is weer heel hoor! Jammer zegt hij, ik had wel gewild dat je weer bij mij achter op kwam, grinnikt hij. Nou dat kan nog steeds hoor, als jij me morgen weer komt ophalen, zeg ik lachend. Oke deal, zegt hij en ik doe ondertussen mij fiets op slot.

We komen aan bij zijn huis en gaan naar boven. ben je weer alleen thuis? vraag ik. Nou mijn ouders moeten maandag,woensdag en donderdag de hele dag werken dus. Aha, zeg ik. We lopen door naar zijn kamer en ploffen neer op de bank. Zullen we anders een film gaan kijken? vraagt Tristan. Ja hoor, zeg ik. Oke als jij dan een film uitzoekt dan haal ik een grote bak met popcorn, zegt Tristan. Terwijl Tristan naar beneden loopt kijk ik in de bak met films en zie dat er vooral veel actie films in zit. Ook de Hunger games zit er tussen, ik haal hem d'r uit en denk bij me zelf dat het echt zo'n gave film is en ik leg hem bij de tv en ga weer op de bank zitten. Dan komt Tristan naar boven lopen met een veel ste grote bak popcorn. Wil je me vol mesten ofzo? vraag ik lachend. Tuurlijk niet, zegt hij ook lachend. Hij zet de bak popcorn op de tafel, doet de film aan en komt naast me zitten. Ik ga lekker dicht tegen hem aan zitten en vind dat die voorstukjes van de film veel te lang duren. Ik kijk naar Tristan en hij kijkt naar mij. Ik kijk in zijn hemelsblauwe ogen, langzaam komen onze hoofden dichter bij elkaar en zoenen elkaar. Hij pakt me bij mijn heup en zet me op zijn schoot. Dan voel ik een tong in me mond en langzaam gaan we rondjes draaien met onze tongen. Ik trek me terug en zeg lachend ; de film begint. Hij glimlacht en geeft me nog een zoen en dan ga ik terug naast hem zitten en kruip weer lekker dicht tegen hem aan.

Na de film blijf ik nog even dicht tegen hem aan liggen. Het is een tijdje stil. Jill, ik hou van je. Ik begin te blozen en te glimlachen en ik ging staan. Ik hou ook van u aller aller aller liefste Tristan. Zei ik te overdreven terwijl ik het wel meenden. Wilt u soms een kusje van mij? vroeg ik. Niets liever, zei Tristan lachend. Dan moet je die komen halen, en terwijl ik dat zei rende ik de kamer uit en Tristan rende achter me aan die natuurlijk veel sneller is dan mij. Al snel heeft Tristan me te pakken en tilt hij me over zijn schouder en ik geef een gilletje. Dan word ik op het bed gegooid en gaat Tristan op me zitten. Ik moest hem toch halen? zegt hij lachend en hij begint me te zoenen. Ik knijp voorzichtig en zacht in zijn nek. Ik voel zijn tong naar binnen glippen en begin er mee rondjes te draaien. Zijn hand glijd over mijn rug naar mijn bil en hij knijpt er zachtjes in. Hij gaat met zijn hand onder mijn shirt. Ik ben zooo verliefd, denk ik bij me zelf. Ik trek me van hem af. Tristan, hebben we nu eigelijk een relatie? Hij moeten lachen en geeft me een zoen. Dan fluistert die in me oor; jij bent mijn meisje. ik bloos en hij geeft mee weer een zoen.

Hij gaat van me af. Tristan ik moet naar huis. Tristan geeft me nog en zoen en loopt met me meer naar de deur daar geeft die me nog een zoen en dan stap ik op de fiets naar huis.

Back to schoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu