Hoofdstuk 2

40 3 0
                                    

Btw dit is Tristan 👆😉

-------------

De volgende dag fietsen Kyra en ik weer naar school en zitten de lessen tot de pauze weer naar Tristan te staren. Het is nu al pauze wat Kyra en ik nu opeens niet meer leuk vinden omdat in de les Tristan voor ons zit. (We zijn gewoon echt geobsedeerd XD) tot dat... Dag dames, jullie zitten toch bij mij in de klas? Kyra en ik kijken op, HET IS TRISTAN! Euh juaa, zeggen we in koor. Mag ik soms wat geld lenen van jullie, ik ben van zenuwen me brood vergeten. Eeuh, mompelen wij. Ik geef het morgen terug! Tu-uurlijk, stotter ik en geef hem snel 5 euro en hij knipoogt weer naar me. Als hij weg is ren ik met Kyra naar de wc. OMFG. Gillen we, en we liggen in een deuk. Jill hij is gewoon zooooo knap, zegt Kyra. Ik weet het kyra. Ik weet het. Na de andere lesuren hebben we als laatste geschiedenis. En aan het eind van de les krijgen we onverwachts een opdracht wat we thuis moeten maken... Jongens en meisjes jullie gaan in tweetallen bij elkaar thuis een werkstuk maken over de geschiedenis, en jullie mogen zelf het onderwerp kiezen! Ik kijk Kyra aan... Jippie! Zeg ik sarcastisch. De eerste echte school dag en we krijgen gelijk huiswerk hoor! Zegt Kyra. Nou ik ga even die groepjesmaker site opzoeken. Zegt de docent. Hij vult alle namen in en de computer husselt de namen door elkaar. Als die klaar is zoek ik gauw mijn naam, omg ik zit bij Tristan, EN NU GA IK MET HEM MEE NAAR HUIS! Tristan kijkt me aan, we zitten bij elkaar, zegt hij. Ja, zeg ik overdreven lachent omdat ik zou blij ben en hij moet daar weer om lachen. Ga je gelijk met me mee naar huis? Ja hoor, probeer ik zo min mogelijk enthousiast te zeggen. Ik kijk Kyra met een te veel ste blije blik aan en zij kijkt net zo blij terug omdat ze zo blij voor me is. De bel gaat en ik zwaai naar Kyra en ik loop met Tristan mee naar de fietsen. Ah chit. Zeg ik terwijl ik naar me band kijk. Wat is er? Vraagt Tristan? Die 2e klassertjes hebben me band lek geprikt! Zeg ik geïrriteerd. Je kan wel bij mij achterop, zegt Tristan. En daarvan begin ik gelijk al te lachen. ik spring bij hem achterop en hou me vast bij z'n heup. ik begin spontaan te glimlachen. We zijn aangekomen bij Tristan's huis en lopen naar binnen. Is er niemand thuis? vraag ik. Nope, zegt hij en begint te grinniken. ik kijk een beetje verbaasd en ontdeugent naar hem en moet dan lachen. Kom we gaan naar boven, zegt hij en ik volg hem. we komen in zijn kamer en het is een best leuke kamer, het is een donker blauwe kamer met een bureau, laptop, tv, bank, een twee persoons bed en heel veel films! hij gaat op z'n bed zitten en pakt ze laptop, ik kom naast hem zitten. Zullen we het over het oude Egypte doen, ik vind dat best wel interessant! Zegt hij. ja hoor, ik vind dat ook wel een leuk onderwerp, zeg ik.

Back to schoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu