Hoofdstuk 5

18 3 1
                                    

De volgende dag kom ik met Kyra aan bij de fietsenrekken. Ik zie Tristan iets uit delen. Hij draait zich om en ziet ons staan en dan loopt hij naar ons toe. Heey babe, zegt die en hij legt zijn hand op mijn heup en geeft me een zoen. Komen jullie morgen naar mijn sweet sixteen? vraagt hij. Ik kijk hem met grote ogen aan, jij bent morgen jarig?! Aha, zegt hij en begint te grinniken. Tuurlijk komen! zeg Kyra. mooi, zegt Tristan en hij geeft ons een uitnodiging. Trouwens het feest is zaterdag (morgen dus) maar dat staat allemaal in de uitnodiging. Ik ga weer veder hoor! Ik moet nog een paar uitnodigingen geven! zegt hij met een knipoog naar ons. Hij geeft mij nog een zoen en loop weer weg. Ik kijk hem nog een tijdje na. Jij bent echt smoor verliefd he Jill? Aha zeg ik. Zullen we vanavond slaapfeestje houden? vraag in. jaa! zegt Kyra enthousiast. Trouwens Jill ik heb een nieuwe buurjongen en hij is zoooo knap. Ze wonen er nu pas een dag. Oh, misschien groeit er nieuwe liefde op, zeg ik lachend. Ik hoop het! zegt Kyra ook lachend.

De laatste schoolbel gaat en ik loop samen met Kyra naar de fietsenstalling. daar zie ik Tristan staan met een paar vrienden. Ik loop er maar toe. Tot morgen schatje, en ik geef hem een zoen. Hij legt zijn handen op me heupen. Ik hoor die jongens er om heen allemaal joelen. dan trek ik me zelf los en loop weer naar mijn fiets. Tot morgen babe! hoor il Tristan nog zeggen en ik kijk lachend achterom. Kom kyra let's party! Zeg ik. Juaa! zegt Kyra. Ik moet trouwens wel nog langs me huis om spullen te pakken. okay, zegt Kyra.

Ik ben bij me huis aan gekomen en zet samen met Kyra onze fietsen neer. We lopen samen naar boven. Kyra je moet me helpen met wat ik morgen aan ga doen, zeg ik een beetje gefrustreerd. Oke, zegt ze en ze gaat diep in me kledingkast graaien.Dit is hem! zegt ze heel enthousiast. Ze haalt er een strak, zwart jurkje uit. Dit jurkje met deze knalrode hakken. zegt ze glimlachend. Kyra, .. dit is echt geweldig! ik doe het in me tas (waar ondertussen al me slaapspullen in zitten) en geef Kyra een knuffel. Kyra je bent echt de beste en leukste vriendin ooit! zeg ik echt heel random. Dank je Jill, jij ook! en samen lopen we naar benden. Mam?.. Ja lieverd. Ik blijf vanavond bij Kyra slapen en ik kom morgen avond pas laat thuis want ik heb een feestje, goed? zeg ik lief. Oke vooruit dan! Yes! denk ik bij me zelf en ik geef me moeder een knuffel. Doeg! zeggen we in koor. Dag lieverds! en we springen op de fiets.

Back to schoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu