Hoofdstuk 3

29 3 0
                                    

We hebben al veel gedaan he? vraag ik. ja zeker, maar het word wel een beetje zaai. Ik kijk in me boek, jij bent veel interessanter dan geschiedenis, zegt hij. ik begin te blozen en toen ik op keek, was zijn gezicht opeens heel dicht bij en opeens zoende die me! ik trek even terug en kijk hem verbaasd aan van de shock, ik zie dat die schrikt en snel begin ik hem weer te zoen. zijn zachte lippen raken de mijne. Hij kan echt goed zoenen! Denk ik bij me zelf. Hij pakt me vast bij mijn heup en ik voel voorzichtig een tong in me mond, ik kom op zijn schoot zitten en duw hem een beetje tegen de muur. hij kreunt zachtjes. Hij gaat zachtjes met zijn hand onder mijn shirt en ik streel met mijn hand door zijn haar. Langzaam trekken we ons terug en ik kijk lang in zijn hemelsblauwe ogen. Jill, je bent echt zo mooi, zegt hij zachtjes. Ik moet blozen en geef hem gauw een zoen. ik kijk op de klok, het is half 7. Tristan ik moet gaan, zeg ik terwijl ik m'n boeken in me tas doe. oke schat, zeg hij terwijl we naar beneden lopen. ik bloos alweer. we staan bij de deur en hij geeft me een lange afscheidszoen. Oow ja, hier is nog je 5 euro, knipoogt hij en ik pak de 5 euro en spring op me fiets en rij naar huis.

Haai mam! Dag schat! hoor ik me moeder roepen. ik ren naar boven gooi me tas op de grond en ga op me bed liggen. ik besef het nu pas. IK HEB MET TRISTAN GEZOEND! Ik moet Kyra bellen!

Jillie!

Hoor ik Kyra aan de andere kant van de lijn zeggen.

Kyra ik moet iets ongelofelijks vertellen"

Wat?! "

ik heb met Tristan gezoend!!! "

OMG, NEE ECHT?! JE LIEGT!!! "

Nee het is echt gebeurd! en ik begin langzaam het verhaal te vertellen.

Als ik klaar ben moet ik ophangen want ik moet eten.

Back to schoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu