3. Nový Domov?

17 5 0
                                    

Běžel, nechtěl se zastavit. Uplynula nějaká ta hodina. Zastavil se. Stál u nějaké skály. Ucítil pach psů.

Přikrčil se a za nedlouho uviděl dva psi. Vyskočil, ,,Ahoj!" pozravilo poloviční stěně. Dva psi se na něj otočili a zavrčeli.

,,Co chceš?" zavrčel jeden.

,,Utekl jsem od dlouhých pacek, chci být svobodný." vyštěkne stěně. Dva psi nakloní hlavy.

,,Rainy vždyť je to vlče!" zavrčí jeden potichu. Ale stěně ho slyšelo. Sklonilo hlavu a ocas.

,,Nejsem vlče. Moje matka je pes, Sheltie." řekne potichu.

,,Ty se za svůj původ stydíš?" přerušil ho jeden pes. Druhý chtěl něco říct ale nějak do toho neměl.

,,Jo," zavrčelo poloviční štěně. ,,Vlk phh. Radši abych byl Chivava než vlk." psi nesouhlasně potichu zavrčeli.

,,Dám ti jednu otázku jo?" udělá jeden pes k němu krok. ,,Jak se jmenuješ? Co tu děláš?"

,,To jsou dvě." zasměje se druhý pes.  První si něco zabrblal.

,,Nemám jméno." ušklíblo se poloviční stěně. Nebo ho aspoň nechtěl říkat.  ,,Nic tu nechci, jenom jsem utekl a narazil jsem na vás."

,,To bude nadlouho." zavrčel do země jeden pes.

,,Hele my musíme dodělat hlídku." zavrčel druhý.

,,Přece ho tu nemůžeme nechat. Umíš lovit?" byla otázka na poloviční stěně.

,,Spíše je na našem území." zavrčel druhý.

,,Lovit? Jako králíky a zajíce? Ne neumím." zasmál se.

První pes zavrčel. ,,Tak pojď s námi. Alfa si s tebou pořadí." zavrčel a vyšel. Druhý kývl aby šel za ním.

Cesta byla divná. Šly přes nějaký kmen, pak přes řeku a chvilku šplhali do skály. Cesta ale byla docela krátká. Poloviční stěně se zašklebilo. Pokud by měl být hlídkařem tak by hned někoho vyzval a bojoval by do konce svého života! I když nevěděl jestli to lovci mají lehčí.

,,Jsme tu. Předem tě musíme varovat. Jinak se nedožiješ večera." řekl milejší pes když se zastavili před obří jeskyní. Druhý kývl. Poloviční stěně váhavě kývlo.

,,Rozhodně nesmíš projevit strach." zavrčel druhý. Stěně nejistě polklo.  ,,Alfa si tě podrobí. Až k tobě přijde tak se otočíš na záda a podrobíš se mu. Ale jenom ve chvíli kdy bude přímo u tebe. Ať udělá cokoliv, nesmíš zaútočit, nijak se bránit nebo v nejhorším případě utéct!"

,,Ano, pokud tě přijme budeš nejspíše jako Omega. Hierarchii ti vysvětlíme pak." řekl druhý. Štěně nejistě couvlo. Po dlouhé době dostal strach.

,,Neboj se." řekl druhý. Poloviční stěně kouklo do jeho očí. Tolik naděje. Něco ho strašně pohánělo. Koukl na druhého psa. Měl v očích stejný výraz. Do štěněte ta energie záhadně vjela. Kývl a vydal se do jeskyně.

Papaja 😜

Poloviční štěněKde žijí příběhy. Začni objevovat