Štěně vstoupilo do jeskyně. Všude byla tma. Dva hlídkaři se rozestoupili do stran.
Poloviční štěně kouklo před sebe. Byl tam velký kámen na kterém ležel hrdě černý vlk s červenýma očima. Jediné místo kam svítilo slunce.
,,Koho to přivádíte?" zavrčel někdo. Oba se sklonili. Dělali oba to samé přitom ani na sebe neviděli. Měli mezi sebou velkou mezeru k tomu uprostřed stěně.
,,Alfo, toto poloviční stěně bez jména přišlo aby ti dalo svoji sílu." oba měli zavřené oči ale promluvil jenom jeden.
,,To ale rozhodnu já ne cizinec!" zavrčel Alfa.
Černý vlk si stoupl ale nikam nešel. ,,Co by jsi nám přinesl?" zavrčel a koukl zabijáckým pohledem na stěně.
Stěně zaváhalo. Alfa se pousmál hned mu ale úsměv spadl. ,,Jsem poloviční štěně. Mamka byla pes rasy Sheltie a táta byl vlk." Alfa ho přerušil.
,,Takže jsi vodítkový pes!" zasmál se Alfa a udělal krok vpřed. Poloviční stěně polklo ale pokračovalo.
,,Tátu jsem nepotkal. Jsem ještě dost mladý a věřím že bych se toho naučil hodně. Dokážu velké věci už teď." řekl. Vrátil se k Alfovy proznámce. ,,Byl jsem vodítkový psovlk. Utekl jsem hned jak jsem měl možnost. Obojek jsem si rostrhl." o tom jak byl s Chinou a jejím páníčkem radši pomlčel.
Alfa seskočil z kamene. ,,Takže vodítkový psovlk? Jako vážně? Takže jsi nějaké jméno musel mít!" zavrčel Alfa a přišel k němu. Stěně se už chystalo otočit na záda jak mu řekli hlídkaři ale Alfa ho bouchl přes obličej drápem na pacce. Štěně odletělo.
Zakňučel ale hned bolest potlačil. Postavil se. ,,Jméno jsem měl." zavrčel. ,,Vzdal jsem se ho jako dlouhých pacek. Nemám důvod proč si ho nechávat." Alfa zavrčel. I když souhlasil.
Přišel k němu. Štěně se překulilo na záda. Ukázalo své břicho.
,,Dobře, beru po dlouhé době někoho do smečky!" zavyl. ,,Budeš Omega." řekl. ,,Delta ti vysvětlí jaké máme postavení." Štěně zavrtělo ocáskem a vstalo.
Alfa si sedl zpátky na svůj kámen a k nové Omeze přišel dost mohutný pes. Asi Husky. Promluvil dost drsným hlasem.
,,V naší smečce jsme si postavení vymysleli." řekl. Omega kývla. ,,Jsme tvořený z Hiearchycké Abecedy."
,,Co je Hiearchycká Abeceda?" otázal se Omega.
,,V normálních smečkách je Alfa, Beta, Gamma, Lovci, Hlídkaři, Kappa a Omega. Ale tady ne. Hiearchycká abeceda je prostě Alfa, Beta, Gamma, Delta, Epson, Era a tam dále. Nemáme lovce ani hlídkaře. To prostě dělají Ró nebo Pí."
,,Takže my nemáme jména, pokud dobře chápu." Husky kývl na souhlas. ,,Ale ti hli- psi co mně přivedli si jménama říkali."
Delta se zarazil. ,,Děkuji že jsi mi to řekl." zavrčel. ,,Je to přísně zakázáno! Bude je čekat trest." zavrčel. Omega se zděsil.
Omega z toho měl špatný pocit.
,,No aby jsme se vrátili. Ty jsi Omega. Za úkol máš vyměňovat podestýlky. Nesmíš lovit a nediv se když tě někdo bude šikanovat. V tom má Omaga jediný problém. Šikana. Toť vše." řekl Delta. ,,Nějaké otázky." Omega zavrtěl hlavou. ,,Dobře teď pojď za mnou ukážu ti doupě."
Omega šel za Deltou.
,,Tady," řekl Delta když vyšli z velké jeskyně.
,,Jako venku?" zarazil se Omega.
,,No ano, ale štěstí pro tebe, minulý Omega si tu vykopal doupě." odpověděl a ukázal na doupě.
,,Dobře děkuji." řekl Omega a vešel do doupěte. Bylo malé ale teplejší než spát venku.
Už nevím co psát..
- Papaja
ČTEŠ
Poloviční štěně
RandomNapůl dlouhosrstá kolie a napůl vlk. Celý život žije ve lži. Je mu devět měsíců. Teprve teď se dozvěděl že je napůl vlk. Nikdy si ho žádná dlouhá packa nevzala. Ale ostatní sourozence co vypadali úplně jinak, podobně jako maminka, si vzali. Proč? To...