Nice To Meet You

1.1K 18 0
                                    

"Είσαι καλά;" η Έλλη την κοίταξε στα μάτια, στα δυο λαμπερά, μεγάλα και εκφραστικά της μάτια.  Εκείνη την κοίταξε πίσω χωρίς να απαντάει.
"Είσαι καλά;" την ξαναρώτησε χωρίς όμως και πάλι να πάρει απάντηση.
"Δεν καταλαβαίνω Ελληνικά... Είμαι από την Αμερική" της απάντησε στα Αγγλικά.
" Ωχ! Συγνώμη!" είπε αφού κοκκίνησε και συνέχισε στα Αγγλικά
"Δεν είχα σκοπό να σε τρομάξω!"
'Όχι, όχι, μην ανησυχείς, απλά... " και τότε άρχισε να παραπατάει χάνοντας την ισορροπία της.
Η Έλλη την κράτησε από τη μέση και πλησίασαν κυριολεκτικά σε απόσταση αναπνοής.
" Τώρα είμαι σίγουρη ότι δεν είσαι" της απάντησε και την βοήθησε να κάτσει σε μια καρέκλα πίσω της.
Η Έλλη γονάτισε μπροστά της και την κοίταξε με ανησυχία.
"Θέλεις να σου φέρω λίγο νερό;" πρότεινε η Έλλη στην κοπέλα με τα εκφραστικά μάτια.
Δεν περίμενε βέβαια απάντηση καθώς αμέσως έφυγε για λίγα δευτερόλεπτα και ξαναεμφανίστηκε με ένα ποτήρι νερό.
Της το έδωσε, εκείνη το ήπιε μονορούφι και άρχισε να συνέρχεται.
"Έχεις φάει τίποτα;" την ξαναρώτησε η Έλλη,  η άλλη κοπέλα κούνησε το κεφάλι της αρνητικά και την ρώτησε ξανά "Με εμπιστεύεσαι; " κοιτώντας την βαθιά μέσα στα μάτια.
Μετά από μια μικρή παύση, η κοπέλα απάντησε με σιγουριά "Ναι".
"Ακολούθησε με λοιπόν" είπε και την πήρε από το χέρι.  Βγαίνουν από την τουαλέτα του κλαμπ χωρίς να τους προσέξει κανένας, διασχίζουν τον δρόμο και φτάνουν έξω από μία καντίνα.
"Κάθισε λίγο εδώ και επιστρέφω αμέσως" είπε και της χαμογελάσε.
Μετά από λίγο, η Έλλη επιστρέφει με δύο σάντουιτς περιποιημένα ανά χείρας.
"Αυτά θα σε κάνουν να νιώσεις λίγο καλύτερα"  και της τα έδωσε.
Το όμορφο κορίτσι τα κοίταξε στην αρχή με ένα περίεργο ύφος αλλά τελικά τα καταβρόχθισε σε χρόνο ρεκόρ.
"Είχες δίκιο! Βοήθησαν πολύ!"
" Χαίρομαι! Εγώ είμαι η Έλλη" και της έδωσε το χέρι της με ένα πλατύ χαμόγελο.
"Kendall" αποκρίθηκε δίνοντας κι αυτή το χέρι της.
"Nice to meet you, Kendall!"

___________________________________
Σας ευχαριστώ πολύ για την ψήφο και την εμπιστοσύνη σας στην ιστορία μου ❤️

Missing... Greece Where stories live. Discover now