Τώρα Ή Πότε

784 16 2
                                    

'Ποιός είναι εκεί;'  φώναξε η Έλλη.
'Εγώ είμαι, Έλλη!' άκουσε και αναγνώρισε τη φωνή της Kendall.
'Με τρομάξες βρε! Τι έγινε;' είπε φανερά ανακουφισμένη η Έλλη.
'Μπορώ να έρθω μέσα;' ρώτησε διστακτικά η Kendall.
'Ναι, φυσικά. Μπες από εκείνη την πόρτα κι έρχομαι να σου ανοίξω' απάντησε η Έλλη και πήγε να της ανοίξει.
'Μπορώ να περάσω;' την ρώτησε διστακτικά και αμήχανα το άλλο κορίτσι.
'Μα φυσικά!' αποκρίθηκε η Έλλη ανοίγοντας περισσότερο την πόρτα.
Η Kendall μπήκε μέσα ενώ η Έλλη έκλεισε την πόρτα και την ακόλουθησε.
'Τι συμβαίνει, Kendall; Με κάνεις να ανησυχώ!' είπε η Έλλη και η Kendall γύρισε να την κοιτάξει.
'Αν δεν θέλεις, σταμάτα με!' είπε η Kenny και η Έλλη παραξενεύτηκε: 'Τι εννοείς;'
'Τώρα ή ποτέ!' είπε πιο πολύ απευθυνόμενη στον εαυτό της και φίλησε την Έλλη.
Εκείνη τα έχασε αν και ήθελε να κάνει το ίδιο όλο το βράδυ. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα όταν και συνήλθε άρχισε να ανταποδίδει το φιλί. Τότε όμως η Kendall έκανε πίσω.
'Δ-δ-δεν έπρεπε;' της είπε με μεγάλη αβεβαιότητα.
'Τελικά το ίδιο θέλαμε να κάνουμε και οι δυο' της απάντησε γλυκά η Έλλη και την ξαναφίλησε. Έφερε το ένα της χέρι της στο πρόσωπο της Kendall και το άλλο της χαϊδευε τα μαλλιά.
Η Kendall όμως είχε μείνει κάτι που κατάλαβε η Έλλη και σταμάτησε το φιλί.
'Δεν, δεν ξέρω τι μου συμβαίνει. Πρώτη φορά με ελκύει έτσι μια κοπέλα' είπε η Kendall και κοίταξε κάτω.
'Μην φοβάσαι αυτό που νιώθεις. Με εμπιστεύεσαι;' της απάντησε η Έλλη.
'Μου κάνεις για δεύτερη φορά την ίδια ερώτηση σήμερα και θα σου απαντήσω για δεύτερη φορά και πάλι 'ναι'!' της είπε κοιτώντας την στα μάτια. Αφού πέρασαν κάποια δευτερόλεπτα κοιτώντας η μια την άλλη, η Kendall πλησίασε αργά και φίλησε ξανά και με πιο πολλή σιγουριά την Έλλη.
Η Έλλη ανταπόδωσε αμέσως και, μετά από λίγο, ήρθε πιο κοντά στο άλλο κορίτσι ακουμπώντας το σώμα της σε αυτό της Kendall.
Εκείνη ανατρίχιασε σε αυτό το πρωτόγνωρο συναίσθημα. Ένιωθε το στήθος της Έλλης στο δικό της, τους μηρούς του άλλου κοριτσιού στους δικούς της, την ζεστασιά της Έλλης σε όλο της το σώμα. Τότε, έβαλε τα χέρια της στη μέση της Έλλης, την αγκάλιασε για λίγο και μετά, με μια κίνηση, της εβγαλε την ζακέτα. Η Έλλη έκανε το ίδιο με το μπουφάν της Kendall ενώ της έδινε μικρά και υγρά φιλιά στον λαιμό. Η Kendall ένιωσε να αναστατώνεται και δε μπορούσε να πιστέψει ότι μια γυναίκα μπορούσε να την κάνει να νιώσει έτσι.
Με μικρά βήματα προς τα πίσω, η Kendall οδήγησε την Έλλη στο κρεβάτι ενώ την φιλούσε όλο και πιο παθιασμένα. Ώσπου η Έλλη παραπάτησε και έκατσε στο κρεβάτι.
'Ωχ! Είσαι ΟΚ;' την ρώτησε η Kendall φανερά ανήσυχη.
'Δεν το λες και πολύ ΟΚ αυτό που μου προκαλείς αυτή την στιγμή' της απάντησε παιχνιδιάρικα, η Kendall χαμογέλασε και συνέχισε:
'Που είχαμε μείνει;Α! Ναι! Σωστά!' είπε και έκατσε πάνω της ξαναρχίζοντας να την φιλάει.
Μετά, η Έλλη προσπάθησε να της βγάλει την μπλούζα αλλά δεν έφτανε. Τότε,το άλλο κορίτσι σταμάτησε να την φιλάει, την κοίταξε στα μάτια και την έβγαλε μόνη της.
Η Έλλη αναστατώθηκε ακόμη περισσότερο και αποφάσισε να βγάλει και την δική της. Αμέσως μετά, η Kendall φίλησε ξανά το μελαχρινό κορίτσι και την καθοδήγησε σιγά-σιγά να ξαπλώσει προς τα πίσω.
Η Έλλη, τότε, ξεκούμπωσε το σουτιέν της Kendall όσο πιο τρυφερά μπορούσε και η Kendall το έβγαλε. Αμέσως, η Έλλη άρχισε να φιλάει το στήθος του άλλου κοριτσιού και να περνάει την γλώσσα της από τις θηλές αργά και βασανιστικά κερδίζοντας αρκετούς δυνατούς αναστεναγμούς από την Kendall.
Με μια κίνηση, η Έλλη γύρισε το όμορφο κορίτσι ξαπλώνοντας πάνω της και συνεχίζοντας να ασχολείται με το όμορφο της στήθος.
Μετά από λίγο, άρχισε να κατευθύνετε πιο χαμηλά. Ξεκούμπωσε και έβγαλε αργά αργά το παντελόνι της Kendall κάνοντας την ακόμη πιο υγρή μέχρι που της το έβγαλε τελείως αφήνοντας τη μόνο με το εσώρουχο. Εκείνη, συνέχισε βάζοντας το πόδι της ανάμεσα στα πόδια της Kenny κουνώντας το με σταθερό ρυθμό και φιλώντας την στο στόμα. Τότε, η Έλλη επιτάχυνε τον ρυθμό της όλο και πιο πολύ, όλο και πιο πολύ, οδηγώντας την Kenny όλα και πιο κοντά στην κορύφωση. Αλλά όχι μόνο την Kenny!Και εκείνη, όσο άκουγε τους αναστεναγμούς της Kendall και όσο επιτάχυνε, τόσο έφτανε κι αυτή στην δική της κορύφωση.
"Ναι! Ναι! Έλληηηηη!!! Ναιιιιιιι!" κατάφερε να ψελλίσει το μελαχρινό κορίτσι και έτσι τελείωσαν και οι δύο μαζί την ίδια στιγμή.
Έτσι αγκαλιασμένες προσπάθησαν να ηρεμήσουν τις αναπνοές τους και να επανέλθουν.
Τους πήρε κάποια λεπτά και μετά η Kendall έσπασε την σιωπή "Ωωωωω! Τι ήταν αυτό, Χριστέ μου;;;"
"Δεν κατάλαβες; Μήπως θα ήθελες να το επαναλάβω;;; "είπε γελώντας η Έλλη. Αμέσως η Kendall έβαλε και αυτή τα γέλια" Χα χα χα! Όχι, όχι! "
" Όχιιιι;;;;!!! "της απάντησε το άλλο κορίτσι κάνοντας πλάκα. " Χα χα χα! Προς το παρόν εννοούσα! " ακούστηκε να της λέει κλείνοντας της το μάτι και κερδίζοντας ένα πλατύ χαμόγελο από την Έλλη." Εντάξει! Αυτό το δέχομαι! "είπε  η Έλλη σκύβοντας να της δώσει ένα γλυκό και τρυφερό φιλί στο στόμα και μετά έπιασε το σεντόνι να τις σκεπάσει και να ξαπλώσει δίπλα στην Kenny. Τότε, το μελαχρινό κορίτσι ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο της Έλλης και αυτή με τη σειρά της άρχισε να χαϊδεύει το χέρι της Kendall.
"Ήταν ΟΚ; " ρώτησε η Έλλη κάπως ανήσυχη αφού συνειδητοποίησε ότι ήταν η πρώτη φορά της Kendall με κοπέλα." Πολύ παραπάνω από απλά ΟΚ " απάντησε το άλλο κορίτσι κοιτώντας την γλυκά στα μάτια.

Κι έτσι τις πήρε ο ύπνος...

Την επόμενη μέρα, η Έλλη ξύπνησε και δεν βρήκε δίπλα της την Kendall παρά μόνο ένα σημείωμα:

"Good Morning! I had to go! I had to catch my flight to New York.

Thank you for everything! I'll never forget those ocean eyes of yours!

I'll never forget you! We'll always have this night! Our night!

K. "

7 μήνες αργότερα, η Kendall το απέδειξε ότι δεν την είχε ξεχάσει. Με μια φωτογραφία στο Instagram και τη λεζάντα:

" Missing... Greece".

Missing... Greece Where stories live. Discover now