Εις Το Επανιδείν

756 13 0
                                    

"Την καλύτερη δουλειά κάνεις μου φαίνεται" είπε επίσης χαλαρά και κάνοντας πλάκα η Kendall.
Η Έλλη ανταπόδωσε το χαμόγελο αλλά εκείνη την στιγμή άρχισε να ξαναχτυπά το κινητό της Kendall.
Αντίθετα από την προηγούμενη φορά, η Kendall δεν σηκώθηκε για να απαντήσει αλλά παρέμεινε δίπλα στην Έλλη.
"Αν είναι ο ίδιος, θα τον πάρει και θα τον σηκώσει" σκέφτηκε η Έλλη αλλά μετά παρατήρησε ότι η κοπέλα δίπλα της μιλούσε πολύ ήρεμα και σχεδόν κάνοντας πλάκα.
"Μπααα. Δεν είναι αυτός μάλλον" ξανασκέφτηκε και επιβεβαιώθηκε μετά από λίγο που η Kendall έκλεισε το τηλέφωνο και της απευθύνθηκε
"Με συγχωρείς αλλά ήταν μια από τις αδερφές μου."
"Ακούγεται σαν να τις έχεις πολλές" έκανε πλάκα η Έλλη.
"Χα χα χα! Ναι! Είμαστε στο σύνολο 5!" είπε κάνοντας κι αυτή πλάκα.
"ΠΕΝΤΕ;!Κι εγώ που έχω άλλες δύο θεωρούσα ότι είμαστε πολλές!" απάντησε έκπληκτη η Έλλη.
"Αυτή ήταν η Kim.Η πιο γνωστή! Πάντα μας σκέφτεται όλους."απάντησε η Kenny.
Μετά από μια μικρή παύση η Έλλη της απάντησε
"Είναι ωραίο να έχεις μεγάλη οικογένεια. Δε νιώθεις ποτέ μοναξιά, έτσι;"
"Είναι πολύ... ζεστά! Ακόμη κι αν κάνουμε να βρεθούμε μήνες, ακόμη κι αν είμαστε διασκορπισμένοι σε άλλες πόλεις και πάλι νιώθουμε πολύ κοντά. Και με τους αδερφούς μου"
"Αααα έχεις και αδερφούς;;;Όχι απλά μεγάλη οικογένεια λοιπόν, αλλά τεράστια!"είπε πειρατικά η Έλλη και ένιωσε το χέρι της Kendall στο μπράτσο της να την χτυπάει ελαφρά.
"Χα χα χα! Σταμάτα! Μα τι χιούμορ!" της απάντησε η Kendall.
"Άουτς! Τι χιούμορ αλλά και τι μελάνια θα έχω μετά από αυτό το χτύπημα!" απάντησε η Έλλη πιάνοντας το σημείο που την χτύπησε η Kendall και βλέποντας την να γελάει ακόμη πιο πολύ. Τότε ακούστηκε το κινητό της Έλλης αυτή τη φορά.
Εκείνη το σήκωσε και αφού μίλησε στα Ελληνικά για λίγο, το έκλεισε και γύρισε στην Kendall
"Μήπως να γυρίσουμε; Γιατί τώρα άρχισαν να ζητάνε εμένα."
"Ναι, ναι, φυσικά! " είπε η Kendall και σηκώθηκαν ταυτόχρονα.
Άρχισαν να περπατάνε προς το κλαμπ και η Kendall δεν κρατήθηκε και ρώτησε:
" Που μένεις εδώ; Έχεις σπίτι; "
" Όχι, μένω στο Sofia Hotel, κοντά στους Ανεμόμυλους"
"Α δεν είσαι από εδώ; "
" Όχι. Είμαι από την Κρήτη. "
" Ο επόμενος μου προορισμός! Μου έχουν πει ότι είναι υπέροχη!"
" Είναι! Όχι επειδή μένω εκεί αλλά είναι. Σε περιμένω λοιπόν να σε φιλοξενήσω! " απάντησε η Έλλη κι εκείνη τη στιγμή μπήκαν στο κλαμπ.
"Ευχαρίστως!" ειπε με νόημα η Kendall και συνέχισε "Πού είναι οι φίλοι σου; "
"Να, εκεί" είπε η Έλλη κι έδειξε λίγο πιο πέρα.  "Αν θες μπορείς να έρθεις να στους γνωρίσω."
"Ναι δεν έχω θέμα" και κατεύθυνθηκαν προς το τραπέζι της Έλλης.
"Που είσαι βρε και ανησυχήσαμε;" είπε η Γεωργία στην Έλλη με σοβαρό και ανήσυχο ύφος.
"Εδώ με την Kendall. Παιδιά από εδώ να σας συστήσω τη Kendall. Kendall, από εδώ η Γεωργία με τον Γρηγόρη, ο Αλέξανδρος και η Μαίρη με τον Μάνο" είπε η Έλλη δείχνοντας ένα ένα τα παιδιά.
Όλοι είχαν μείνει άφωνοι και σχεδόν με γουρλωμένα ματιά.
" Χάρηκα παιδιά" έσπασε την αμήχανη σιωπή η Kendall.
"Μα τι πάθατε ρε παιδιά;! Καλέ  πείτε κάτι. Μην τους βλέπεις έτσι,ξέρουν Αγγλικά! "είπε η Έλλη και έσκασε στα γέλια.
Η Kendall έβαλε κι αυτή τα γέλια και κοιτώντας την Έλλη στα μάτια είπε :
"Μα τι γοητευτικό αυτό το χιούμορ σου!" και παρατήρησε την Έλλη να την κοίταει και αυτή στα μάτια και εμφανώς πιο κόκκινη από αμηχανία.
Μόλις σταμάτησαν τα κορίτσια το γέλιο ξαναπήρε τον λόγο η Kendall.
"Λοιπόν πάω κι εγώ στην παρέα μου. Χάρηκα για τη γνωριμία και καλή συνέχεια" είπε κοιτώντας τους όλους και γυρίζοντας να φύγει.
Δεν είχε απομακρυνθεί αρκετά όταν άκουσε το όνομα της. Γύρισε και είδε την Έλλη να την πλησιάζει.
"Ελπίζω να μην αισθάνθηκες αμήχανα με την συμπεριφορά τους."
"Όχι, όχι, καμία σχέση" είπε χαμογελώντας γλυκά στην Έλλη.
"Πέρασα πολύ όμορφα μαζί σου. Εις το επανιδείν; " της απάντησε η Έλλη.
"Εις το επανιδείν!" απάντησε με νόημα και κοιτάζοντας έντονα τα μάτια την Έλλη ενώ αισθανόταν ότι δεν ήθελε να φύγει και να απομακρυνθεί από το κορίτσι απέναντι της.
"Άλλωστε σε περιμένω στην Κρήτη. Καλή συνέχεια!" είπε η Έλλη κοιτάζοντας μια τα μάτια και μια τα χείλη της Kendall.
Κι αυτή ένιωθε ότι δεν ήθελε να φύγει αλλά απλά να ενώσει τα χείλη της με αυτά του όμορφου κοριτσιού.
Αφού κούνησε και πάλι το κεφάλι της δεξιά αριστερά, επανήλθε στην πραγματικότητα και γύρισε στην παρέα της.

Missing... Greece Where stories live. Discover now