Mám toho akorát plný zuby. Nejen, že se na mě díval úlisně, ale měl i blbý kecy.Chvíli jsem si myslela, že poznal to, že nejsem jenom člověk ,ale nakonec jsem to ustála.Po práci jsem si řekla, že si půjdu do lesa zaběhat a tak jsem šla.
Zašla jsem za město hluboko do lesa a tam jsem se přeměnila ve vlčici. Běžela jsem si ulovit jelena, ale najednou mě z boku skolil mohutný vlk. Tak temně černou srst jsem ještě nikdy neviděla a velmi mě ten vlk přitahoval .
Za chvíli přiběhli další vlci a já jsem byla v pasti. Jak sem usoudila podle dominantnosti, ten černý vlk byl alfa a podle známé vůně z kavárny to byl alfa Ryan.Kroužil kolem mě a najednou mě něco udeřilo ze zadu do hlavy a já upadla do tmy.
Když jsem se probudila, ležela jsem v bílých peřinách v mohutné posteli.Naštěstí nikdo jiný v pokoji nebyl a tak jsem rychle běžela k oknu, které bylo v prvním patře a vyskočila z něho.Naštěstí jsem byla celou dobu ve vlčí podobě, takže se mi nic nestalo.Když už jsem byla skoro na hranici pozemku otočila jsem se a uviděla jak po mě Ryan skáče.Chvíli jsme se prali, bohužel je to alfa, takže má větší sílu a tím pádem i převahu nademnou.Bohužel jsem ho musela poslechnout, protože na ně použil vlčí dominanci a musela jsem ho následovat do domu.
Když už jsme se přeměnili,chvíli na mě zaraženě zíral až nakonec se rozesmál. Dívala sem se na něho dost divně, protože mě nic nepřišlo vtipného. Pak konečně promluvil.
„Tý jo a já jsem si myslel, že jsi jen člověk Ells. Jakto, že jsem to nepoznal hned v kavárně, že jsi vlkodlak? " „Protože to umím dobře skrývat hmm? " Pak jsme se na sebe nějakou chvíli dívali až nakonec jsme se na sebe vrhli. Oba jsme věděli, že to mezi námi jiskří a přiznejme si to , půl roku jsem neměla sex.
Začali jsme se líbat a on mi pomalu zajel pod tepláky a zmáčkl mi zadeček. Zatímco sem ho čechrala ve vlasech, on nás zanesl do ložnice a mě hodil tvrdě na postel.Začal se přede mnou vysvlékat a já jsem též nezaostávala. Páni musím vám říct, ten má tělo a to jeho nádobíčko , mňam.Zajel mi prsty pod kalhotky a začal pomalu kroužit. Pak do mě vnikl prstem a já se málem udělala.Když už konečně do mě vnikl, cítila jsem se jak v nebi. Jako druhý kolo jsem si na něm pěkně zajezdila a dovršili jsme to třetím kolem ve sprše.Musím říct, nejlepší sex za celý můj život.
Když už konečně usl, rychle jsem se oblékla a utekla z domu . Když jsem se vrátila do bytu, přemýšlela jsem , jestli se nemám sbalit utéct, ale moje vlčice s tím nesouhlasila, říkala že je to ten pravý, naše spřízněná duše.
Bála jsem se , bála jsem se toho, že mě uvězní doma a bude mě mlátit. Přece jen se o něm vypráví ,že je arogantní, dominantní, surový a zabíjí kdekoho.
Omlouvám se za neaktivitu,ale bohužel jsem toho teď měla ve škole hodně.
A taky popravdě tento příběh je takový experiment, jestli mě to bude bavit sem psát příběhy a jestli to vůbec bude aspoň trochu bavit vás.
Jak by jsme chtěli aby to pokračovalo?
Má utéct? Ano? Ne?
ČTEŠ
Luna? To určitě...
FantasíaAhoj ,jmenuji se Elizabeth Jessika Blackeová. Je mi 18 let a právě jsem utekla od svých upjatých rodičů a své smečky. Jo a jsem vlkodlak. Chcete slyšet můj příběh? Tak čtěte dál. Tohle je můj první příběh,tak ho berte s nadhledem. Za chyby se omlo...