*Ранок,7:00*
Будильник....
Я цілу ніч плакала,і думала: Як він міг?Чому?І що далі?Що?Куди ми з мамою підемо?Переїдемо?Якщо так,то як же школа,друзі,Еліс?Я не можу їх кинути...
Нарешті я встала з ліжка,а це дуже важко,і пішла приймати душ.
Батьків не було,це добре,нехочу навіть бачити батька,не знаю,чи можу його ще так називати...
Я поснідала,одяглась,і рушила в школу,але спочатку заберу Еліс,і все їй розповім.Як добре,що в світі існують друзі,яким ти можеш все розповісти,поділитись переживаннями,це люди-які ніколи не зрадять,допоможуть і підтримують.
З цими думками я швидко дійшла до її дому.
-Привіт Еліс
-Привіт-привіталась Еліс,і ми рушили-Розповідай все що вчора у тебе сталося!
-Батьки розлучаться...
-Оу...а через що?
-Зараз все розповім...
Я розповіла все,про зраду батька,його шлюху,та можливий переїзд...
-Капець...Вибач,але твій батько останній кретин...
-Я такої ж самої про нього думки.Ні,навіть гіршої,набагато гіршої.
*В школі*
Як тільки ми прийшли в школу,нас відразу зустрів Бен,нуууу як нас,Еліс,так,він зустрів Еліс.
Потім вони вітались,цілувались,коротше,я відчувала себе"Третім лишнім"
-Я напевне піду в клас,повторю матеріал з хімії...
-Ага,добре я пізніше підійду...
*Після першого уроку*
Навіть не знаю,як я написала ту контрольну,все думала,як далі складеться моє життя,тато обов'язково приведе ту шлюху в наш дім,типу:
"вона буде жити з нами...бла...бла...бла,я тупий критин,і ця шмара від мене залетіла,тому вона має бути зі мною бла бла бла..."
Так,стоп Лора,щось тебе понесло...
Та це не єдина причина хвилювання на уроці,Еліс не було цілий урок...
*На великій перерві*
-Еліс,дк ти шлялася три уроки,Еліс,Три Урокиии!!!-майже не кричу я на неї-Ти взагалі нормальна?Хочаб подзонила?!
-Полегше Стоун,полегше...-трохи з насмішкою сказала вона- Я просто гуляла з Беном
-Три уроки?
-Саме так.
-Ну,можеш вважати що я тобі повірила!-але я відчувала що щось тут не чисто...-І де ж це твій Бен?
-Пішов в їдальню.
-До речі,ми йдемо обідати,чм ні?
-Хах,ти ще таке питаєш,звичайо йдемо!!!-ми ще ті жирухи,хоча по нам і не скажеш,особливо по Еліс,в неї просто ідеальна фігура.
*Ввечері*
Я сиділа в себе в кімнаті,залипала в телефоні.І тут я почула шум на першому поверсі-повернулися мама і "улюблений тато".
*Стук в двері*
-Заходьте-сказала я,хоч би це була мама, не хочу бачити батька!
-Привіт доню-слава Богу це мама.
-Привіт мам,щось хотіла?
-Так, мені треба з тобою серйозно поговорити...
-Еммм...слухаю
-Ти ж розумієш,що твій батько тепер буде жити з Розою...
-Розою?-перебила я маму
-Так,Роза-наречена твого батька
-НАРЕЧЕНА?
-Так,той крет...,ой, тобто твій батько зробив їй пропозицію...
Так от,твій батько буде жити з Розою, тому ми маємо переїхати.
-Але....куди?
-Мені запропонували престижну роботу в Флоуверсі...
-В Флоуверсі?Це ж за тисячу км. звітси!
-Так,але іншого вибору в нас не має...
-А як же школа,друзі,Еліс?...
-Ти можеш приїзджати до них на канікулах,а навчатись будеш в Флоуверсі...
-А коли ми поїдемо?
-Тижнів через 2-3...
-А де ми буд....
-Поки що будемо жити в місіс Брейн-перебила мене мама-збирай речі,завтра після школи ми їдемо до Менді!-Менді Брейн-давня мамина знайома,дуже добра жінка,як і її чоловік Лукас,раніше,коли я була зовсім мала,батьки залишали мене в них,а самі йшли на роботу...
-Добре мам...
Я почала збирати речі.
*Через годину*
Нарешті я зібрала всі речі,щось малувато іх в мене,треба буде підти на шопінг з Еліс...
Я пішла спати.
Боже,навіть не знаю як я розповім їй про переїзд...
З цими думками я й заснула...Як вам глава,як книга взагалі???
Знаю,поки що не цікава,
Але чим далі,тим ціавіше😘😜😜😜😏😏😏
Всіх ❤💘💝💕💞
Ви всі просто 🔝🔝🔝🔝🔝🔝
ВИ ЧИТАЄТЕ
*Назви Ще Немає*
Teen FictionРозлучення батьків,переїзд,нова школа,нові друзі...Кохання? (присутня Нецензурна лексика)