⭐5⭐ Гірше не буває

40 4 1
                                    

Минув тиждень
Для мене це був найважчий тиждень в житті,це неможливо...Особливо найважчою була субота....Якби не я,все було б добре....

Такс,сьогодні п'ятниця.Що?Стоп!!! П'ятниця????
Ні,ні,ні.....вже завтра я переїзжаю в
Флоуверс!Як же не хочу їхати,я боюся.... Я боюся за нову школу,як мене там приймуть....але найбільше я боюся за Еліс...вона досі й не розказала Бену про....

Валізи вже зібрані,мої і мамині,їх заберуть сьогодні ввечері,а я поїду завтра вранці...

Доречі про маму
*Тиждень назад*
П'ятниця
Сьогодні має повернутися мама...

Для мене на Землі існує місце де тобі добре,ні,це не дім,це місце,де ти можеш побути наодинці,або з компанією,місце,де можна обдумати всі останні події з свого життя,неважливо,хороші вони,чи ні...
Тому ми з Еліс пішли в наше кафе,бо останні події,вже зовсім не з хороших.

По дорозі ми просто мовчали,тупо мовчали...
- А......коли повернуться твої батьки?-перервала я тишу.
- Десь через місяць...
- Мг,зрозуміло........Стоп,як через місяць?Повинні через тиждень!
- Вчора батьки подзвонили,і сказали,що по якимось причинам мають затриматись на декілька тижнів...

Це означає,що коли я поїду,Еліс залишиться сама!
Я не уявляю Еліс саму,їй страшно бути самій,я тому й приїхала до неї..........і завжди,коли її батьки їхали у відрядження,Еліс, залишилися у нас вдома...

А якщо вона скаже Бену,то він залишитися з нею, чи вправду кине?

В кафе ми замовили собі соку,і тістечка.І тут телефонний двінок від мами:

-Привіт мам!Ти вже їдеш?
-Привіт доню,я хотіла сказати,що я не їхатиму додому,залишусь у Флоуверсі,речі заберуть у п'ятницю,а твій поїзд у суботу о 6:00,квиток забереш на касі.
-Ясно,ну тоді до суботи,бувай....
-Давай,чекаю.

-Що там?-запитала Еліс
-Мама не повернеться,я поїду в суботу вранці.... До речі, тобі потрібно до лікаря...Ну,ти розумієш...
-Так,але мама дізнається і ме.....
-Вона все одно дізнається,завтра ж і поїдемо!-Мовила я
-Добре,але....можна я....сама поїду?Без тебе...
-Ееееее...Чооомууу???
-Не знаю...
Я посміялась, ох же ці вагітні....
-Нууууууууу якщо тииии так хочеш,то добре....

Далі ми трохи порозмовляли,попили соку,і тут,не повірите,Еліс захотіла...................................лимон!!!!
Так як вдома в нас лимонів не має,треба йти в магазин....

Скупившись,а накупили ми багато,тому що Еліс захотіла ще полуниці,морозиво,горіхи,солоний кавун,чіпсів,кукурудзи,бананів,мяса,чорниці.....нуууу,що там ще вагітні споживають,короче накупили ми дуже й дуже доху.....багато....

Так от,скупившись,ми прийшли додому,я ледве дотягла ті кляті сумки,щоб їх....,я без сил впала на диван...
-Еліс,я не можу...сил...немааа! Треба втпити!
-Хах,по перше:я–не п'ю,по друге:А що ти думала?Тобі ще тиждень......тиждень мене терпіти!....
-Ну по перше:тобі ніхто не пропонував пити,по друге:......-я замовчала.

Лише тиждень.....Опанувала тиша.
-Нуууу....давай приготуємо вечерю?- перервала тишу я.
-Давай!
Я вирішила приготувати м'ясо з запеченою картоплею.

Коли страва була готова,я дістала пляшечку чероного вина,і покликала Еліс їсти.
-Пані,ваша трапеза готова!-з насмішкою почала я.
-Вельми дякую-Еліс поклонилась,ми посміялась,і прийнялися смакувати...

Після трапези,ми пішли дивитись фільми,Еліс їла чіпси з морозивом...,а я тим часом попивала своє вінішко...
А потім лягли спати.

Субота
Ранок.Таааак на годиннику 8:23,автобус до лікарні через 1,5 години,чи може замовити таксі Еліс....

-Може все таки поїдеш на таксі?
-Ні,давай,я побігла,бувай.
-Бувай.
Я вирішила  прибрати в домі.

Прибирання зайняло всього 2 години,я вирішила ввімкнути новини,взагалі таке не дивлюсь,але іноді цікаво,що відбувається в нашому містечку...
Так, є канал з новинами саме про наше місто,і його події...

Коли я ввімкнула потрібний канал,новини тільки почались...

"Сьогодні о пів на дксяту автобусний рейс *назва*
зіштовхнувся з вантажівкою *назва*.Загинув водій автобуса,всі інші пасажири постраждали,їх доправили в лікарню..."

Тільки                    не                             це

Ні про що не подумавши,я вибігла з дому і спіймала таксі.
В таксі сидів якийсь хлопець мого віку,високий, брюнет,кароокий...
- Будь ласка,можна? Мені до лікарні дуже треба😭!-попросилась я.
-Відвезіть її в лікарню!- мовив хлопець
-Дякую- тихо відповіла Лора...

Через 5 хв зупинився автомобіль...
-То як тебе звати?- спитав хлопець...
Але відповіді не почув....Лора уже чимдуж бігла в лікарню...

-Ви подруга Еліс?-Запитав лікар.
-Ттаак.....що з нею?
-Вона......

Далі буде...

Аааааааа..Я вернувся!😅😆😂
Мене не булоооо майже 2 місяці!!!(лінива жопа)
Вибачте "Творческій крізіс😂😂😂😂😂😂)))) Всіх💜
                      Ви всі 🔝🔝🔝
Доречі, хелп мі з назвою і обкладинкою🙏🙏🙏🙏

*Назви Ще Немає*Where stories live. Discover now