Ось ми й приїхали...
Лунала дуже гучна музика,сам дім був дууууууууже великий, трьоповерховий,зразу видно,батько Клайда-ще та "велика шишка" в місті...
Клайда я зовсім не знаю,знаю лише що в нього не має мами (від Еліс),та те,що в нього кращий друг-Бен.
-Ну що,ходімо в середину?-запропонував Бен.
Ми похитали головами в знак згоди.
Зайшовши всередину,я відчула різкий запах алкоголю та нікотину.
Більшість присутніх відривались на тансполі,значно менша частина-смділи на барі,деякі просто пили,а деякі ще й фліртували.
Бен пішов до Клайда.
-Пішли випєм?-запропонувала Еліс
-Але ж я мамі обіця...
-Та хто тебе питатиме?!-перебила мне Еліс.
-Ой,Еліс,відчуваю що буде хтось мене додому тягнути!
-Хмммм...Цікаво,хто ж це буде?...
-Хм...Напевно та хто хоче зараз мене споїти!-ми посміялись.
-Нам 2 текіли!-звернулась Еліс до бармена.-Ще побачим,хто кого буде додому тягнути!
Ми випили,через пару хвилин алкоголь почав виконувати свою місію...
-Ще по дві!.
-Ні,давай бутилку віскі,та бутилку мартіні-неочікувано від себе сказала я.
-Лоро, тебе понесло!
-Ти сама винна!
-Як ви тут?-приєднався Бен.
-Чудово,я йду танцювати!
-Лоро, ну тебе точно понесло!-сміялась Еліс.
Алкоголь повністю оволодів мною,я відривалась по повній.
Через деякий час я замітила,що Бена та Еліс на барі вже немає.Ну і чорт з ними!Я допила віскі що було в бутилці.
Раптом я відчула чиїсь сильні руки у себе на талії,але це мене не зупинило,я продовжувала танцювати.Раптом хтось мене кудись потягнув.Я опинилася в туалеті,хлопець який притягнув мене сюди почав мене цілувати,пристрасно цілувати...
-Ей відпусти мене!
-Заткнись малявка!
Він прижав мене до стіни,і вийшло так,що я не могла зробити ні руху.
Паніка.Сильна паніка.
-Допоможіть,хто небудь!!!Допомо...-Той кретин закрив мені рот рукою.
-Ще раз писниш,я тебе уб'ю!
-.....................(Істерика,паніка)...............
Він почан розтібувати ширінку,його огидні руки ппоникли до мене під плаття я плакала,"Невже мій перший раз буде таким?"-думала я і проклинала все що могла...
І тут в туалет хтось вривається.
-Ану відпусти її!-це був Бен!!!!!
-Я тебе зараз уб'ю скотина ти тупорила!!!!!-кричала Еліс.
Той тупорилий продовжував мене притискувати до стіни.
-Слухай ти-почав той педофіл-йди звідси,і шлюшку свою забери!
-Як ти її назвав???-почав повільно підходити Бен.
-ШЛЮ-ШКА!!!
В той момент я змогла вирватись,я вибігла з туалету,я побігла на двір а Еліс за мною, в мене все ще була істерика...
*Тим часом в туалеті*
-Це тобі за шлюшку-наніс йому черговий удар Бен,той лежав майже без свідомості,-а це тобі за Лору,будеш знати як з нами зв'язуватися!
*На вулиці*
-Навіщо!!!!Навіщо я пішла на цю грьобану вечірку!-кричала я в істериці,і зробила ковток мартіні.
-Лора,люба вибач,досить пити,ай!це все я винна,вибач Лоро,досить тобі пити!-Намагалась заспокоїти мене Еліс-Де ж це Бен?Чому він так довго?Так і знала, не треба було залишати тебе!
-Як вона?
-Ось і ти,ти його не вбив?
-Ні,але він добре отримав по заслугам!
-Її треба відвезти додому!!!
-Еліс,я хоч..чу д..додому!
-Бен,допоможи віднести її до машини!
*Через годину біля дому Еліс*
- Я напевне додому поїду,а ти вклади її спати,щоб вона нічого не натворила!
-Бувай коханий.
-.....Ні,так не піде,давай я віднесу її до ліжка!
Бен відніс мене до ліжка,обережно поклав ,щось сказав Еліс,й поїхав.
-Мммммм...м Еліс...ммм...
-Все нормально,ти вдома...
-Вд..ддд...доммаа?
-Так,засинай....На добраніч...
І я моментально погрузилася в сон...
*Ранок*
Я прокинулась від нестерпного болю в голові.Я побачила таблетку,воду,і записку......я згадала що було вчора.....
В записці написано:
"Люба Лоро, я пішла по справам, незабаром повернусь,я залишила тобі таблетку від голови,я думаю вона тобі ой як потрібна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
*Назви Ще Немає*
Teen FictionРозлучення батьків,переїзд,нова школа,нові друзі...Кохання? (присутня Нецензурна лексика)