♣️2♣️

24 2 0
                                    

Lucie

Konečne sme prišli ku babke  . Netušila som čo má čaká alebo čo mi povie. Alebo povedia. Sam otvorila dvere a nechala ma aby som vošla prvá.

Zatvorila dvere. Bolo to tu veľmi útulné a moderné. Všetko bolo zladené do bielych farieb.

,, Poďte dievčatá. "povedala Anna. Pomaly sme kráčali do veľkej obývačky. Posadila som sa a čakala co sa bude diať. Bála som sa.

,, Uvarím vám ešte čaj a potom môžeme začať." povedala Anna a už jej nebolo.

,, Lucie neboj sa bude dobre. "povedala Sam a pohladkala ma po chrbte. Po desať minútovom čakaní prišla Anna aj s naším čajom.
Ladné si sadla do koženého kreslá.

,, Najprv sa napi, pomôže ti to a potom môžeme začať." povedala a usmiala sa na mňa.
,, Neviem ja mam obavy pretože je zvláštne a nemožné aby človek ktorý je v mojom sne ešte stále žil. Oblečenie mali ako z 18.storočia." dokončila som a Anna pozrela na mňa.

,, Nebolo to v 18.storočí. Bolo to v 19.storočí v roku 1 819.Možno je to divné ale nie nemožné. Ten chlap sa vola Frederik Commonwealth. Ta žena ktorá bola v tvojom sne ako mi povedala Sam bola jeho žena. Volala sa Camila Blackthornová . Nebola upír ako je on. Bola obyčajný človek ako si ty. Tí ktorých si videla. Bol to Stefan, Henry a Josh. Nemajú ho radi pretože zradil svoj ľud ako kráľ. Chceli ho zabiť ale neurobilo to. " pozorne som počúvala každí jedno jej slovo. Hltala som slabiku po slabike aby som všetko chápala.

,, Pretože chceli aby trpel cely život však?" opýtala som sa.
,, Ano Lucie Ten chlap čo si ho stretla si myslí že si Camila pretože sa na ňu veľmi podobáš. Ta podoba je až neskutočná." ostala som zarazene pozerať na Annu a Sam tak tiež.

,, Ako je možné aby sme sa tak veľmi podobali? " spýtala som sa.
,,Môžeš sa podobať na Camilu ale stále nie ste rovnaké. Vždy sú nejaké rozdieli a ako je to možné sama neviem. S tým ti ja nepomôžem musíš prísť na to sama." povedala a položila ruku na moje rameno. Pozrela som sa jej do očí a vedela som že bude správne ak to zistím ja.

,, Ďakujem veľmi pekne. Aj tieto informácie mi pomohli ale však jedna vec je stále neistá. Neviem kde mam Frederik hľadať, kde by sa mohol ukrývať? " povedala som zo sklonenou hlavou.

,, Vyvolena sa dokáže cez svoju myseľ spojiť s človekom ktorý ju o to požiada. Moment ako je možné že ťa Camila prosí o pomoc ak je mŕtva?" pozerala som na ňu. A mala pravdu. Nedokázala by to.

,, Tak počkať ak sa Camila spojila s tebou tak mŕtva asi nebude. Alebo? Babi ako to mame chápať?" spýtala sa Sam a mňa to tiež zaujíma.

,, Dievčatá moje netuším či žije alebo nie ale Lucie , ona ťa požiadala aby si ho zachránila. Skus zatvoriť oči a spomenúť si na ten sen." ako teta Anna povedala tak som aj urobila.

Sen
Ležia na tráve. Jej gaštanovo hnedé vlasy ovieva jemný vánok jerneho vetra. Pozerá sa mu do oči a on jej hľadí guľaté bruško. Zrazu sa skloni jej brucho a dá jej tam dlhý božtek.

,,Teším sa na naše dieťatko Camila. " povedal mi môj úžasný Frederik. Pousmiala som sa a položila ruku na tú jeho.
,, Kiež by som vedela či to bude taký pekný chlapec ako ty alebo to bude krásne dievča ako ja." on sa trochu pousmial.

,, Ja viem čo to bude. " povedal jej nežným hlasom ktorý Camila počuje prvý krát.
,,Prosím povieš mi čo to bude? " Camila sa pousmiala a on prikývol.
,, Budeme mať krásnu princeznú ako si ty moja drahá Camila." ona ho nečakane objala. Miloval jej nežnú vôňu a jej úžasné pery ktoré teraz chcel tak veľmi pobozkať.

Milujem Upíra Donde viven las historias. Descúbrelo ahora