♣️1♣️

26 1 0
                                    

Lucie

Zobudila som sa s mojej nočnej mory. Stále jedno a to isté a ja sa pýtam vždy, prečo? Čo má to spoločne so mnou?

No jedno viem isto. Išlo o vraždu. Ale ten jeden muž je tak známy. Ako by som ho už niekde videla no neviem si spomenúť kde.

Zrazu ma trhlo keď mi zazvonil mobil. Pozrela som sa kto mi volá a už teraz som vedela že budem meškať do práce.

,, Ano Sam? " povedala som s obavami.
,, Lucie vieš o tom že si zase zaspala? Alebo je to tou nočnou morou?" spýtala sa Sam a ja som sa zhlboka nadýchla.

,, Stále sa mi to sníva. Každú jednu noc a ja netuším prečo, čo tospoločné so mnou? "spýtala som sa skôr samej seba ako Sam.
,, Neviem Lucie ale poď už do práce. Tu sa o tom porozprávame." povedala.
,, Dobre za dvadsať minút som tam zatiaľ sa maj. " povedala som a zložila.

Postavila som sa z postele zobrala si oblečenie a išla do sprchy. Nemám veľa času tak som spravila všetko čo treba, už som sa upravila a vlasy tiež.

Oblečená som vychádzala z domu. Dnes bolo celkom dobre počasie. Také jarné.
Pomaly som kráčala po chodníku po ktorom išlo veľmi málo ľudí. Ani sa nečudujem. Je len šesť hodín.

Kráčala som a stále som rozmýšľala. Pozrela som sem tam pred seba a nik tam nebol. Dala som dole hlavu a do niekoho so narazila. Ani nie pred minútov som pozerala či tam niekto je a nik tam nebol.

Zdvihla som hlavu a pozrela sa mu do očí. Ten chlap mi je nejaký známy.
,,Camila. " povedal a ja som nechápala. V jeho očiach nebol strach ale nenávisť.

,, Prepáčte ale museli ste si ma s niekým spliesť. Bohužiaľ ja nie som Camila." povedala som a obišla ho. Pozrela som sa či tam niekto je, no nik tak už nebol.

Radšej som zrýchlila tempo pretože som už mala strach. Rýchlosťou vetra som otvorila dvere do kaviarne. Sam sa až zľakla.

,, Preboha Lucie ! Čo chceš aby som dostala infarkt? Čo sa stalo že si tu tak naletela? " povedala a sadla si.

Sadla som si ku nej.
,, Ta nočná mora sa mi sníva už dlho to vieš ale jeden muž a jeho tvár sa podobala na toho čo som sa dnes s nim zrazila. Ale pred minútov som sa tam pozrela a nik tam nebol tak nechápem ako sa niekto tak rýchlo môže dostať tam. A spomínal nejakú Camilu. Ale ja fakt netuším kto to je. Pozrel na mňa akoby ma chcel zabiť. " do povedala som a ona ostala zarazena sedieť a ani sa nepohla.

,, haló zem vola Sam." až teraz pozrela na mňa.
,, Možno sa ti to iba zdalo. Ale poznám jednu takú ani neviem čo to je. No je to príbeh podobný tej tvojej nočnej more. Dnes po prácu môžeme ísť ku mojej babke a ona nam možno povie niečo viac." povedala Sam a ja som jej poďakovala.

Pozrela som na hodiny a bolo sedem. Najvyšší čas otočiť tabuľku na otvorené. Postavila som sa a otočila tabuľku. Sam dala na stoly menu. A sadla si ku mne.

,, Ďalší nudný deň v práci, no nejako cítim ze dnešný deň bude výnimočný. " povedala a ja som zarazene pozrela na ňu. Zasmiala sa.

Ľudia začali prichádzať a my sme nevedeli ku komu máme ísť skôr. Zo Sam sme sa rozdelili, ja budem obsluhovať ľudí ktorí sú na pravo a ona ľudí ktorí sú na ľavo.

Podišla som ku staršej pani ktorá sa na mňa usmiala.
,, Dobre ráno čo si dáte? "spýtala som sa nacvičenou frázou. Ona sa pozrela čo máme a hneď zdvihla hlavu.

,, Dam si limetkový čaj a croissant. To bude všetko ďakujem." povedala a ja si to zapíšem.
Spravila som čaj a dala croissant na tanier. Pomaly som prišla k nej a položila to na stôl.

Otočila som sa ale jej ruka ma zastavila. Pozrela som sa na ňu a ona ukázala na stoličku oproti. Sam sa pozerala na mňa ale nič nepovedala. Tak teda som si sadla.

,, Dnes ráno som videla ako si do toho muža narazila. Predpokladám že si rozmýšľala ako sa tam dostal. Odpoveď je jednoduchá a možno tomu nebudeš veriť ale poznáš ho ." povedala a pozerala na Sam. Na druhej strane sedel postarší pan.

Sam prišla k nám a sadla si.
,, O čom sa tu bavite?" spýtala sa a pozrela na staršiu pani.
,, Ahoj Sam len o tom že dnes som videla ako Lucie narazila do jedného pána na chodníku ktorý tam predtým nebol.Ale to je jedno " povedala a ja som pozrela na Sam.

Ona sa len usmiala.
,, Vráťme sa späť k téme. Viem, možno tomu nebudete veriť ale je to zvláštnejšie ako ste si mysleli. Lucie chcem ťa upozorniť na toho muža. Snaž sa mu vyhýbať. A teraz ak má ospravedlnite musím už ísť. Zatiaľ sa majte. " zaplatila, postavila sa a odišla.

,, Sam je to divne." povedala som.
,, Je to divnejšie ako si myslíš. Ale veľmi zaujímavé. Prečo ti povedala že si máš dávať pozor na toho muža? Nechápem. "povedala som a pozrela sa na ulicu. Zase tam bol ten muž a išiel k nám.

,, Sam tam je ten muž a ide k nám. Musím sa schovať ak by niečo, nepracujem tu." povedala som a ona prikývla. Rýchlo som sa schovala a pozorovala čo sa stane.

Pomaly a ladne vošiel dnu. Obzeral si celú kaviareň a potom pozrel na Sam. Mal slizký úsmev. Keď bol bližšie videla som jeho tetovanie na krku a myslela som že sa mi to iba zdá.

,, Dobrý deň ponúknem vám niečo? " spýtala sa Sam.
,, Môžete ponúknuť aj seba." zaškeril sa.
,, Ja bohužiaľ nie som v ponuke a ak nechcete nič tak vás žiadam aby ste odišli. " povedala Sam.

,, Ja som chcel rozprávať s Camilou, dnes som sa s ňou zrazil." povedal a Sam bola trochu v šoku ale odpovedala.

,, tu žiadna Camila nepracuje. Je mi to ľúto. "povedala a on odišiel.

Keď bol preč Sam prišla ku mne.
,, To je ten muž?" spýtala sa a ja som prikývla
,, To nie je všetko. " vytiahla som z vrecka nohavíc papier na ktorom bol ten znak jeho tetovania na kreslený.

,, Toto tu ma on na krku ak si si to všimla. "povedala som a ona prikyvla.
,, Ale ako to že to máš na papieri?"
,, Ten muž a muž ktorý bol tu je ten čo je v mojom sne. Nechápem ako môže byť tu. Zdá sa mi to nemožné . " povedala som a odložila papier.

,, Lucie nič nie je nemožné. Dnes pôjdeme ku babke. Keď som bola menšia rozprávala mi príbehy a jeden sa zhoduje s tým tvojim snom. Možno je to náhoda alebo niečo horšie. No teraz ti to neviem vysvetliť. Ale ak to je ten muž čo je aj v tvojom sne tak sa mame čoho báť. " dopovedala Sam a odišla. Začala som rozmýšľať a vlastne, mala aj pravdu.

Mame sa čoho báť. Ak zabil to dievča v mojom sne. Tak ten muž čo bol pri nej ešte stále žije a ja mu musím pomôcť.

No netuším kde je alebo ako mu pomôžem.

Odišla som domov a rozmýšľala. Listovala som v starej knihe ktorú mi dala mama keď som bola menšia. Vypadol s nej papier. Bola som tam ja s otcom. Sedela som na lavičke pri jazere.

Ta lavička. Niekto zazvonil. Bola to Sam. Obula som sa a išli sme ku jej babke.

Milujem Upíra Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora