Razele soarelui mi-au frant visul in mii de bucatele, fortandu-ma sa deschid ochii. Era dimineata…Iar ceasul arata ora… La naiba ! Era aproape noua jumatate, iar eu inca eram in pat.
Am zburat spre dulap, arucand niste haine pe mine, dupa care am alergat spre baie, unde m-am aranjat in mai putin de 3 minute. Deoarece parintii mei lucrau mai tot timpul, mie imi reveneau aproape toate responsabilitatile casei, adunand cu liceul, inmultind cu teme si invatat, egal viata sociala inexistenta.
In 10 minute ma aflam pe strada, alergand din rasputeri spre scoala. Nu-mi venea sa cred. Cum de m-am trezit atat de tarziu ? Intotdeauna am fost o persoana matinala, ba chiar ma trezeam inaintea alarmei, dar astazi a fost ciudat.
Ajunsa la liceu, am fost intampinata de un val de adolescenti de cum am intrat in curte. Era pauza. Grozav… Pierdusem prima ora. Nu pot spune ca iubeam scoala, dar nici nu o uram. Credeam cu tarie ca daca vrei sa ai un loc de munca bun in viitor cu care sa te intretii, macar un sfert din ceea ce ai tocit la scoala, te va ajuta. Macar un sfert…
Facandu-mi loc printre grupurile de adolescenti, am ajuns intr-un final in scoala. M-am grabit spre scari, cand deodata, m-am inrosit la auzul unui glas familiar.
David Augustin Souza. Cel mai popular tip din scoala. Prietenii lui ii spuneau David, dar eu cred ca i se potrivea mai bine Augustin. Era frumos, inalt, cu o prezenta impunatoare, avand un corp sculptat parca de Da Vinci. Era bogat, foarte bogat. Avea ochii imposibil de albastri, cu care putea fermeca orice fata, o voce groasa si ragusita, dar sexy in acelasi timp. El era visul oricarei fete din liceu… Ei bine, nu si al meu !
Mda… Ati auzit bine. Vedeta scolii nu ma atragea. Nu pentru faptul ca urasc baietii , ci doar pentru faptul ca urasc comportamentul lui, felul cum se comporta cu cei mai slabi si mai nepopulari decat el, evident, isi batea joc si de mine, insultandu-ma ori de cate ori avea ocazia. Si mai era si privirea sa rece ca gheata… Era un ingamfat arogant sexy si jumatate.
Cand el si gasca lui au trecut pe langa mine, mi-am ferit privirea, uitandu-ma spre ceasul de la mana si continuindu-mi drumul spre sala mea de clasa. Asteptasem sa aud niste insulte la adresa mea gen : « Frumoase haine ! Sunt reduceri la Second Hand ? » sau « Tocilara Karin a venit la scoala. Face-ti loc pentru vedeta tocilarilor ! », dar nu au spus nimic, ci doar si-au continuat drumul, la fel ca mine, vorbind despre masini. Ok… Asta este ciudat.
Ajunsa in clasa, m-am aruncat pe scaunul din banca mea, respirand usurata. Ella, colega mea de banca si prietena mea de scoala, avea o expresie plina de uimire pe fata.
-Unde ai fost ?intreba ea. Am crezut ca esti bolnava si ca vei lipsi astazi.
-Mnu… De fapt, am dormit prea mult si…
-Ce ? Stai ! Tu, Karina Alcazar, fata model, fata de nota 10, cea care invata non-stop, a dormit prea mult ? Asta este o incalcare a legilor sacre ale universului !
Am asteptat ca ea sa termine. Stiu, parea atat de ciudat… Niciodata nu am intarziat la scoala, si Ella stia asta mai bine ca oricine ca asta era extrem de ciudat chiar si pentru mine.
Cand am vrut sa ii intorc replica, mi-am adus aminte de tipul de aseara care a stat in fata casei mele si m-a urmarit. Uitasem cu totul ! Trebuia sa-i spun cuiva… Dar cui ? Ellei ? Ei bine… nu eram cele mai bune prietene, iar daca s fi inceput sa-i spun, m-ar fi crezut o idioata care are halucinatii. Am decis sa pastrez secretul.
CITEȘTI
I am A [+18]-Vol. I
Romance"-Am de gând să mă joc cu tine, ori de câte ori vreau și ori de câte ori pot. Am de gând să te chinui atât mintal cât și fizic, iar tu o să ajungi să îți placă atât de mult încât o să îți dorești să nu se mai termine vreodată. Am de gând să îți pătr...