Deja, totul devenise din ce in ce mai intens, mai pasional, mai fierbinte. Lipsa de aer ne facea sa luam cateva pauze mici de minisecunde, dar asta nu parea sa-l deranjeze, insa pe mine da… Sau mai degraba pozitia mea… Se pare ca a simtit si el senzatia si s-a oprit, lasand-o sa se evapore odata cu aburii apei din cada. Dupa ce mi-a desfacut legatura din jurul incheieturilor s-a apropiat de urechea mea.
-Sa zicem ca “pedeapsa ” ta a luat sfarsit, dar ma mai gandesc daca te voi ierta, zise el ridicandu-ma din cada.
Dupa ce a iesit si el din cada, a luat un prosop si a inceput sa-mi stearga corpul, insistand pe fiecare particica. Ma facea sa ma simt oarecum ciudat faptul ca el… ma putea vedea goala, cum nimeni nu a mai facut-o vreodata.
-Dar n-nu… nu este corect… Eu nu te pot vedea, insa tu da, m-am trezit murmurand.
Nu stiu de ce, dar a sunat ca un apropo. L-am putut auzi cum chicoteste, deja stiam la ce se gandea.
-Se pare ca dorinta aia a ta perversa de a ma vedea gol-golut te macina pe interior, nu?
M-am inrosit instantaneu. Cum de isi inchipuia ca voiam sa-l vad gol ? Cum de a crezut pentru o secunda ca vreau sa-i vad … goliciunea ?!
-N-nu… D-de ce c-crezi ca as vrea sa te v-vad g-gol ?am reusit eu sa spun.
-Te-ai inrosit, ingerasule…
Mi-a capturat buza inferioara, muscand-o tare si apoi sugand-o cu pofta…
Ca sa-mi apar si ultimul gram de demnitate, i-am tras prosopul din maini si mi-am invelit corpul, acoperindu-mi partile vizibile si atinse de catre el. M-a luat in brate si m-a condus in camera mea unde m-a asezat in pat.
-Obisnuiesti sa dormi pe spate, nu? ma intreba el, in timp ce se aseza pe pat, langa mine.
-Da… Stai, ce ? Dormi aici ?Cu mine ?
-Stai calma. Noaptea asta vom dormi, doar. Stiu ca tu ti-ai fi dorit mai mult, dar e timpul sa te odihnesti.
Adevarul era ca eram epuizata… Extrem de epuizata. Toata aventura din baie. Faptul ca el se afla aici, totul ma seca de puteri.
-Haide, vino langa mine ! Nu musc… asa de rau, chicoti el.
Nu mai aveam energie sa ii mai intorc replica, asa ca m-am asezat mai bine langa el, invelindu-ma in bratele lui si adormind, uitand de toti si de toate.
Deodata, am deschis ochii la auzul unui zgomot. Parca ceva se sparsese undeva in departare. Clipesc de cateva ori la tavanul din camera mea, dupa care ma ridic in capul oaselor. Era dimineata. Mai exact, sambata dimineata. Patul era gol si rece, iar eu simteam cum o vaga amintire a serii trecute inca imi bantuie gandurile, dar inca nu mi-o puteam aminti…
Mi-am tarat picioarele pana la dulap, unde mi-am ales o bluza larga si niste pantaloni stramti negri. Am iesit din camera si m-am indreptat spre sufragerie, unde imi intalnesc mama, care statea pe canapea, citind ziarul si savurand cafeaua, ca in fiecare dimineata.
-Buna dimineata!i-am spus eu cascand.
-Buna dimineata, scumpo!
CITEȘTI
I am A [+18]-Vol. I
Romance"-Am de gând să mă joc cu tine, ori de câte ori vreau și ori de câte ori pot. Am de gând să te chinui atât mintal cât și fizic, iar tu o să ajungi să îți placă atât de mult încât o să îți dorești să nu se mai termine vreodată. Am de gând să îți pătr...