Cateodata stau si ma gandesc daca fiecare intamplare din viata noastra se intampla cu un anumit motiv, iar daca persoanele de zi cu zi vor avea vreun efect asupra viitorul fiecaruia... Mnu... Astea sunt doar niste ganduri prostesti.
Ma aflam in patul meu, invelita cu patura pana in gat. Am ramas socata datorita tuturor celor intamplate in acea seara. Cand ajunsese doamna Waters, eu paream in regula, gasindu-ma pe jos, cu telefonul langa mine, imbracata si intacta. Evident, a crezut ca m-am speriat de intuneric si de carti. Nu i-am spus nimic despre bestia care a fost pe punctul de a ma viola, nici doamnei Waters, nici parintilor mei, nici macar ursuletului meu. Nimanui...
Tot corpul ma durea, iar eu tremuram din toate incheieturile. Imi era groaza sa mai ies afara din camera sau din casa. Daca va veni dupa mine ? Daca se uita chiar acum la mine si se amuza copios de frica mea. Daca ma va ucide ? Tremuram numai la gandul ca el va aparea din nou din intuneric...
Dar totusi... De ce eu ? De ce m-a ales pe mine ? De ce din nenumaratele eleve de liceu din oras, chiar si din lume, m-a ales tocmai pe mine ? Cum naiba m-a gasit ? Acum sunt magnet pentru obsedati si violatori ?
M-am ridicat din pat, si mi-am tarat picioarele spre baia din camera mea. Voiam sa fac un dus fierbinte si sa uit de toate cele intamplate si... La vederea corpului meu gol, in oglinda, am impietrit. De la gat pana la abdomen, eram plina de muscaturi si vanatai. Pielea imi era colorata in nuante de mov si negru...
Nu imi venea sa imi cred ochilor. Parca m-as fi uitat la corpul altcuiva... Parca nu eram eu. Inainte sa-mi dau seama, obrajii imi erau uzi, iar eu plangeam in hohote.
Dupa cateva minute, ma aflam din nou in pat, imbaiata, dar la fel de trista si de socata... Daca voi continua asa, voi ajunge la depresie si nu vreau asta. Nu vreau sa ajung sa-mi tai venele sau sa-mi iau viata, doar pentru ca sunt urmarita de un obsedat sexual ! Asta este problema mea si eu trebuie sa am grija de ea !
Am decis sa pastrez secret ceea ce s-a intamplat la biblioteca. Nu voiam sa-mi ingrijorez parintii, iar daca le-as fi spus despre cele intamplate, ar fi facut publica aceasta intamplare, ar fi chemat politia, as fi fost inchisa in casa pentru siguranta , iar la scoala, as fi fost privita ca o purtatoare de cine stie ce boala contagioasa... Nu ! Nu voiam sa mai am parte de alte lucruri ciudate, desi cateodata lucrurile ciudate iti fac viata mai frumoasa, dar si asa era destul de rau ca eram numita "Tocilara Karin". Nu voi renunta pana nu-l voi face sa plateasca pe acest "-A " ! Il voi face sa regrete ca s-a pus cu mine. Tocmai de aceea, voi iesi din casa, trebuie sa-l infrunt !
Liceul... Mda... Clasa a X-a. Nu prea am cuvinte de lauda. Tot ce pot spune este ca mi-as dori sa am si eu mai mult timp de dormit ! Sunt si eu adolescent ! Am drepturi... cred.
Zilele urmatoare, la liceu, a fost o mare agitatie, printre elevi. Se pare ca marea noastra vedeta, tobele va rog , Augustin Souza se transfera la un alt liceu. Pe coridoare, aproape toate fetele din clasa lui plangeau in hohte, de parca s-ar fi intamplat cine stie ce catastrofa. Va rog ! Doar nu plangeti pentru acei ochi teribili de atragatori, pentru acel corp sculptat si incredibil sexy, pentru acel zambet rautacios sau pentru acea voce ragusita si provocatoare... Eu nu as plange... Nu ! Niciodata. Chiar deloc ! Nu! Va rog sa ma scuzati, tocmai mi-a intrat ceva in ochi si... tocmai de aceea am inceput sa lacrimez... dintr-o data. Mda...
Ajunsa in clasa am pasit spre banca mea, unde m-am asezat langa Ella. Am vrut sa-i spun ceva, dar clopotelul mi-a luat-o inainte si imediat, profesorul de biologie a intrat in clasa, urmat de un baiat nou... Nu il cunosteam. Nu l-am mai vazut niciodata.
CITEȘTI
I am A [+18]-Vol. I
Romance"-Am de gând să mă joc cu tine, ori de câte ori vreau și ori de câte ori pot. Am de gând să te chinui atât mintal cât și fizic, iar tu o să ajungi să îți placă atât de mult încât o să îți dorești să nu se mai termine vreodată. Am de gând să îți pătr...