Herzaman ki gibi kaykayımın beni götürdüğü yere gidiyordum.Kendimi bir anda Han nehrinde buldum.Han nehri bana beş parasız sokaklarda kaldığımı unutturuyordu.Telefonumun sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
"Alo efendim Suzy."
"Nerdesin Min Seo.Ev sahibi kapida.Hemen buraya gel."
"Tamam hemen geliyorum.
Hayat neden bu kadar acimasız beş dakika kafamızı dinlendirelim dedik onada izin yok.Kaykayıma atlayıp eve doğru yol aldım.
****
"Sonunda eve gelmeyi akıl edebildin Min Seo.""Bay Kim nerede?"
"Evinde,ne dersen de asla ikna olmuyor."
"Denemekten bir zarar çıkmaz,hemen geliyorum."
Basamakları ikişer ikişer çıkarak Bay Kim'in evine ulaştım.Kapıya hafifçe tıklatarak açmasını bekledim.
"Ooo kimleri göruyorüm burada.Sonunda gelmeyi akıl edebildiniz."
"Üzgünüm Bay Kim.Yeni bir iş buldum".
"Hep aynı bahaneler.İki gün zamanınız var.Paramı getirdiniz getirdiniz yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim."
"Tamam Bay Kim anlayışınız için te-...
Sözümü bitirmeden kapıyı suratıma kapattı.İki gün içinde o kadar parayı nereden bulacaktım.Aishh...acilen iş bulmam gerek.
***
"Suzy nerdesin?""Mutfaktayım.Noodle hazırlıyorum yer misin?"
"İştahım yok."
"Ne dedi Bay Kim."
"İki gün zamanımız var.Parayı buldum buldum yoksa kovulucaz."
"Elini çabuk tutsan iyi edersin Min Seo,yoksa sokakta kalıcaz."
"Sana iyi geceler.Uyumaya gidiyorum."
"Tamam iyi geceler."
Odama gidip kendimi yatağıma bıraktım.Kafamda bir milyon tane soru işareti vardı.Hangi problemi çözeceğimi bilmiyorum.Ağarlaşan göz kapaklarıma izin vererek uykuya daldım.
Dıııtt...dıııtt.Alarmım kendini yırtarcasına çalıyordu.Perdeden süzülen güneş ışınları odaya ayrı bir hava katıyordu.Kendimi zorda olsa yataktan kaldırdım.Rutin işlerimi halledip Suzy'i uyandırmaya gittim.
"Suzy uyan hadi.Ben iş bulmaya gidicem."
"Tamam.Kalkıcam birazdan Min Seo."
"Ahhh...Suzy aynı bir çocuk gibisin.Çıktım ben,görüşrüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMDAN DOĞAN AŞK |JJK|
Fanfiction"Senin oyun oynadığın yerde bana yönetmenlik düşer Min Seo"