|18|

797 36 1
                                    

- 2 YIL SONRA-

"Tae ben markete gidiyorum."diyerek Tae'ye seslendim.

"Tamam güzelim."

Güzelim demesi eski anılarımı hatırlatıyordu.Markete gitmiyordum.Onu görmeye gidiyordum.

Mezarının başına geldiğimde yolda onun için aldığım çiçekleri bıraktım.

"Ben geldim Jungkook.Seni çok özledim.Senij yanına gelmeyi kaç kere denedim ama başaramadım."

Taehyung arıyordu.

"Efendim Tae."

"Nerede kaldın Min Seo."

" Geliyorum.Alacağım şey bu markette kalmamış bende diğer markete gittim."

"Ağlıyor musun?"

"Hayır.Neden ağlayayım.Tamam hadi görüşürüz."diyip telefonu kapattım.

"Üzgünüm Jungkook gitmek zorundayım.Ama birdaha geleceğim."

**********

"Yine onun yanına mı gittin Min Seo?"

"Hayır dedim Tae.Üstüme gelme.Bügün çok yoruldum biraz dinlenicem,sana iyi geceler."

Gözyaşlarımın biri gidip diğeri süzülüyordu yanaklarımdan.

Artık dayanamıyordum."Bekle beni sevgilim yanına geliyorum."
Çekmeceden çıkarttığım ilaç kutusunun kapağını açıp,içindeki ilaçları elime boşalttm.Ellerim titriyordu.Bunu Jungkook için yapmalıydım.Elimi ağzıma götürdüm ve ilaçları yuttum.

TAEHYUNG'UN AĞZINDAN,

Sanırsam Min Seo'nun üstüne fazla gitmiştim.Odasına gidip kapıyı tıklattım.

"Min Seo.Tamam pişmanlık duyuyorum."

"Min Seo?"

İçeriden ses gelmeyince kapıyı açtım.Min Seo baygın bir şekilde yerde yatıyordu.Yere çökerek"Min Seo uyan lütfen,uyan."diyip hafifçe yanaklarına vuruyordum.Kucakladığım gibi hastaneye götürdüm.

***********

"Hastanın yakını kim?"

"Benim durumu nasıl.?"

"Şu anda iyi.Midesini yıkadık."

"Görebilir miyim?"

"Tabiki görebilirsiniz."

"Teşekkürler."

Min Seo'nun yanına gittiğimde uyuyordu.Yanına oturup elini tuttum.

"Neden bunu bize yapıyorsun."dıye fısıldadım.Birşeyler söyemeye çalışıyordu sanırım rüyadaydı.

"J-jungkook l-ütfen g-gitme."

Onu dürterek uyandırmaya çalıştım.Korkarak gözlerini açtı.

"Taehyung."

"Tamam geçti.Sadece kötü bir rüyaydı."diyip ona sarıldım.

"Su getirmemi ister misin?"

Kafasını yukarı aşağı salladı.

"Tamam bir yere gitme."

MİN SEO'NUN AĞZINDAN,

Tae gittikten sonra uzandığım yerden kalktım.Sadece tuvalete gidecektim.Hastane koridorunda dalgın dalgın yürürken bir bedene çarptım.Bu tanıdık koku Jungkook'a aitti.

•Devam edecek•

İNTİKAMDAN DOĞAN AŞK |JJK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin