6 A BUNYO

77 7 3
                                    

*Pítőr szemszöge*

borzasztóan éresztem magamat hiszenn tutam, hogy Anál most Cock-kal van valahol...éés ki tugya mit csinálnak épen! Pedig én magamnak akarom aszt a csajt hiszen abban a pinalatban beleszerettem mihelyst megláttam..

-anyád-sóhajtotam és a számba helyeztem egy szál cigit. vajon hol lehet most?-Lekéne szoknom erről a szarról is...-néztem a cigire és újra sóhajtottam.

ahogy sétáltam a sőtét utcában hirtelen egy sikátorból hanngokat halotam.

-huh, mi a franc ez?-áltam meg és a hangirányába indultam.

-Ez az, Cock!!-sikított egy lány

ez a hang....

-Análsztázia?!-kiáltotam és futni keztem.

nem voltam felkészülve a látványra, ami elém tárult..

-P-Pítőr?! Ú-uristen!!-Anál magára kapta a kardigánnyát és Cock mögé bujt.

-Mit keresel itt?-nézett lenézően rám az a fasz

-Te rohadék!-éreztem, ahogy elönt az adrenalin, megfeszülnek az izmaim és a lábam már el is rugaszkodott a földtől.

Ököllel bevertem Cocknak, aki a földre zuhant, magával húzva Análkát.

-fejesszétek be!!!-visitot Ágli.

-Ágli, gyere ide!-kérlelve néztem rá, mire sírni kezdett.

-n.-ne-nem tehetem!!4!! !4 én msotmár Dické vagyok!!

Sóhajtottam egyet, és könnycseppek égették végig az arcomat. Éppen hátat forditotam amikor Cock a földre teritet és a gyomron vert

-te fasz!-orditotam és elkezdödöt a verekedés

*Anál szemszöge*

uristen mi tevö legyek zokogtam és ellrohantam!!

miért történik mindig ez  velem tudom hogy gyönyörű vagyok, de ne verekeggyenek miatam mert sirni fogok pont, ugy mint most!

a rendörségre rohanantam, amikor is elcsusztam egy tócsán és vizes letem

-jaj ne!!!-szörnyülköztem és elkezdödöt az átváltozás, selö letem!

-L

Hsnsjaohdg3wkalls egy család történeteWhere stories live. Discover now