20 Her last song

72 5 0
                                    

Felhívtam Meccsút.

-halo

-mecsu beszéélhetünk?-kérdztem

-Persze, hol vagy?

-A Hoszpitöl kórház elöt

-jó idulok is

Már meletem is volt. A karjaiba vetetem magam és újra zokogni kesztem ő meg szorosan átöllelt.

Mindent elmeséltme neki ő pedig fogyelmesen végig halgata.HAzakísért. Épen benyitotam a házba mikor látma hogy öcsém nem emlékszek a nevre, épen fríszámozik  kető másik fijúval. Bólintotam nekik, majd felmentemj a szobámba. Kitetem fészbúkra hogy #hartbrúkön#szed#depresszd és yaoit kesztem neézni.

Regel isskolába meent látam ahogy egy ovis csoportot elütöt egy kamion lefotóztam és kitetem faszbúkra tegelve #fánni#gúd morning. Az iskola épülete éget és mindenki meghalt aki ben tvolt. így inkáb elmentem a Cukcsi cukrászdápa. Pítör és Cock épen egy süt eményt etek, úgyjogy kijötem onan is. Egy kissolt melet sétáltan mikorlátam a Hiradoban hogy Véronikát aki szopkota a tanár faszát börtönbe zárták. Oké ez is elvan intézve.

-Anál?

hátrafordultam: Meccsú volt az

-Szia, Meccsú-mosolyogtam rá

Ezt neked adom ha nagyon magadlat vagy majd ez felvidít majd a kezembe adot egy zacskót és ködévált.ok.

Elátogatam Kecigi sírjához és vitem neki pár pitypangot és cigicsiket szerete a csikeket.

Otthon anyáék veszeketek a növéremel aki most ment férjhez egy mexikói férfihez Rodrigezhőz. Amikor meghaloták a csörtetésem mindanyian rámnésztek-sziasztok-köszöntem

-szia köszönt a növérem és átölelt majkd a segembe markolt leszbi am na.

-sztáp it-löktem el magamtol.

-hogy mered-vágot pofán az anyám

Apa közém és anya közé lépet majd egy puszit adot a homlokomra-üdv ithon drágám

-ja hogy ez egy férfi-nevetet a növérem az apámra mutatva

-ribanc-hunyorítot oldalra az apám

na am felmentm megint a szobámba mert nincs job dolgom. Most hgy elgnodlkosztam nekem nincs már senkim ezen a világon...Kecigi is halott, amaz lány is, Pítör megcsalt, anyám útál....Mi értelme ennek az egésznek? Az iskolám leégett, ovodásokat látam meghalni....Bekapcsoltam a hangfal am és ful hangerőre vetem. Elövetem a zacskot amit Meccsú adot. Kibontotam és elolvastam a cetlit amit hozá melékelt:

,,Kedves Análsztázia

Tudom, hogy nehéz életed van, hiszen a saját anyád utál, a legjobb barátnőd meghalt és az az ember, akiben megbíztál, elárult és megcsalt. De tudd, hogy mindig lesznek emberek, akikre számíthatsz! 

Ui.:Ne adagold túl magad!

Ég veled, Meccsú!"

Ajkaim mosolyra húzodtak és megtöröltem a szemeimet. Ekkor meglátam, hogy faszbukra kiteték hogy Mecsú megöltemagát. Tudtam,hogy ezs lesz. a számhoz emeltem az öszes pirulát és lenyeltem öket. Énekelni kesztem. Ez az én utolsó dalom. Egy dal Keciginek, Pítörnek,Biankának és apának plisz Cocknqlqj.
 

[Koreai lyrics, cuz it's too cringe]





Az apja kopogott az ajtaján. Semmi válasz, de a zene még mindig dübörgött. Hangosabb kopogás, semmi. Az apa hátrált pár lépést majd berúgta az ajtót. Szeme előtt a lánya eszméletlen teste hevert. Odasietett hozzá, megnézte a pulzusát, majd a légzését is. Mindkettő negatív. Teli torokból segítségért kiabált.

Két fiatal férfi állt a sírkő előtt feketébe öltözve. Egymás kezét szorították. Egy virágcsokrot helyeztek a sok mécses mellé. A magasabb fiúnak könnycseppek folytak végig az arcán, majd a mellette lévő fiú vállára hajtotta a fejét. Egy ideig így álltak, majd elindultak az ellenkező irányba. A magas rágyújtott egy cigarettára.

-Azt mondtad, hogy leszoksz.-sóhajtott a másik.-Ő érte...-tette hozzá célzásként.

A fiú elgondolkozott, majd elnyomta a cigarettát és a  közeli kukába dobta.

-Igazad van, miatta leszokok.

Azzal kézen ragadta, és sétálni kezdtek.

-L





Hsnsjaohdg3wkalls egy család történeteМесто, где живут истории. Откройте их для себя