7-ti tévredtekhdfhdrij6z7io476//%%+!%

60 8 6
                                    

bepanikoltma és szétnézetm magam körülo. Senmki,jó. végüolis északa van....gondokoz micsinálj....gondolkoz Anál! elkesztem mászni selö farkamal amikor megpilantotam egy kutyát felémtartot. hirteen az arcomba hugyozot én meg benyeltem majd kiköptem.fúj. Továbmásztam hazafele.

[...]

küldetés telyesitve hazaértem de telyesen lehorsolodot a selö farkam. Csöngetem és kinyilrt az ajtó megdöbentem Pítör ált az ajtoban!

-P-Pítör..? M-Mit keresel itt?!-fakadtam ki.

Szemeit tágra nyitotta, mikor megpillantott.

-An-Anál?!  Mi...történt v-veled? Te sellő vagy?!-lépett egyet hátra.

-Pítör, megtudom magyarázni!

-Én...én..most jobb ha megyek!-hadarta, majd fejét lehajtva kiviharzott a házból.

-Pítör! Pítör!-kiabáltam utána. 

-anál? te vagy asz?kéerdezte anya

-anyay mit kerset it pítör?!kérdesztem elcsuk lo hangon

-hát azst monta hogy agodot miatad ugyhogx visaaz ment az iskol ába és megkérdeszte hol lax

-váltosztas visza! orditotam

anya rámöntöte a var ázs italt és visaz vál toztam aréb löktem és a szoibámba rohantam.

pityog pityog alvásba sírtam magam.

Reggel mikor felkeltem tiszta tás ka volt a szaűemem alat. lefür ödtem és iskoloába indultam. épen a pitasdz utcában sétáltam amikor meglátam két láynt. felém közeledtek malyd mikpor melém értek felöktek.

-Kurva sutogtam majd feláltam

-Ha?~Mitg montál?-mosojgot a szőke hulámos haju lány

-Azt, hoty kurva. poroltam le magam

-Tudod te, hoyt kibagyok?

-nem miért kéne

-Hah. Damina vagyok, kis ribanc-dobta hátra göndör fürtjeit.

-és a meleted lévő lány meg Domina mi?msolyoktam

-nem!!!! ő szem-te-len Dani ella-artikulált a szőke

-és érdekl is fordultam meg de a szöke visza rán tot a halyamnál fokva

-áj csak meg kisanyám azzal a földre lök öt megint

ekor hirtelen egy kosárlapda basztga fejen a lányt és ösze es et.

Dani ella ilyedten nézet körbe de nem sokáig birtr nézelödni az utra lökték és elütöte egy kocsi de nem hallt meg csak megsér ült. fel néztem. pítör.

-Pítör...?-néztem fel meglepődve. A kezét nyújtotta én pedig megfogtam, s felhúzott.

-Miért?-próbáltam a szemébe nézni. Kerüli a tekintetem.

-Én csak...-hangja megtört volt. Nem fejezte be a mondatát és elsétált.

Sóhajtottam,majd bánatomat éneklésbe fojtottam:

-Okay, okay I guess I am a mess. No one told me fame would be like this. I used to be called a fucking bitch--

ekor valami fejen talált és elájultms!!!!!

-P

Hsnsjaohdg3wkalls egy család történeteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang