-Figyelj, Anál...-kezdett bele.
-Tessék?-billentettem oldalra a fejem.
Pítör a földet pásztázta. Talán zavarban van?
-Én... Én azt hiszem, hogy megkedveltelek...-nézett a szemembe.
-Én is kedvellek, hisz ezért vagyunk barátok!-mosolyodtam el.
-Nem, te félreértesz! Én úgy kedvellek!
Köpni-nyelni nem tudtam.
-M-mi?-erőltetetten elnevettem magam.
Pítör a hajába túrt majd magához rántott és karjaiba zárt. Csak ekkor éreztem meg almás samponja és cigifüst fűszeres illatát.
-Én nagyon kedvellek, Análsztázia. Szeretném, ha kettőnk között több is lenne, mint barátság!
Azt hiszem, én is érzek iránta valamit. De ez szerelem...?
-Kérlek, mondj valamit!-ölelt magához még szorosabban.
-Én...Én is nagyon kedvellek!-csuklott el a hangom.
Pítör eltolt magától és a szemembe nézett, majd egyik kezével felemelte az állam, és közelebb hajolt.
-Szabad?-kérdezte egy kaján mosollyal az arcán.
Bólintottam, szeme pedig magába szívott, mely csak úgy ragyogott a holdfény alatt. Ajkaink gyengéden összeértek és egy puha csókot váltottunk. Mikor elváltunk egymástól egymásra mosolyogtunk, s mostmár szenvedélyes, hosszú csókolózásba kezdtünk.Othon épen az ágyon űltem, miko valaki kopogot az ajtomon.
SZABAD montam
Az egyik iker öcsjém jöt be a szobámba.
-mit szetnel-kerdezten
-A kormeidert jottem
-ja persze-azal atadtam neki egy zacskó körmöt-jó ét vágyat hozzá!
-köszi-felelte, majd párat már a szályába is tömött.
Igazán szomjqs letem, így lementem a konyhába ahhol szőr nyű dolgot pilantotam meg! Apám épen anyámat szurta a kredencen!
-anya apa sikitotam mit csinaltok
Apa ilyeten fordult hátra.
-Anál! mit keressel itt?! Mier nem alszil mék?!
-VED MÁR KI ANYÁBØL orditotam
-ne szivem hadjgy lása a lányunk!-sohqjtozott anya
-fuuuj!-azal rájuk öntötem a benzines kannám tartalmát!
-utoljára figyelmeztetlek titeket!-elövettem egy gyufát és mosolyra húzódot a szám.
-kislányom te megorultel sikitota anyam
Mindketen berohantak a házba én meg kiszetem a hütöböl a ketcsapos szójaszószós epertortámat és eni keztem. már malydnrm vékeztem mikro valakit megpilantotam az ablak elöt elrohani. Odaro hantam, és ot tal álltam egy barna fél hosszú halyszállat. Browndick. Köv etett vollnq? kirázott a hideg iss a kondolatól!
-L
KAMU SEDANG MEMBACA
Hsnsjaohdg3wkalls egy család története
RomansaÁgli Análsztázia a 16 éves lány aki nagyoin szereti a BTS-t, túl pozitivan kezdi a második évét a közép iskolában s rájön hogy eltitkolt képessége van! Kövessétek nyomon ő és a szerettei, és Bianka izgalmas életét!!! FIGYELEM 18+ OS JELENETEKET TART...