Benim adım Nefes,17 yaşında babam beni Vedata verdi...Hala "baba" diyorum. Baba kelimesi o kadar özel ve güzel ki bazıları hak ediyor, bazıları hiç mi hiç hak etmiyor.o beni vedata satınca ben oğluma tutundum .Ama oğlumun babası hiç olmayacağı yiğitin hiç kimseye baba diyemeyeceği aklıma geldi . O kadar üzülüyordumki karşıma yiğitin babası tahir çıktı yani Yiğite baba olmayı hak eden. Oğluma baba bana eş oldu TAHİR, TAHİR KALELİ.İKİMİZDE BABALIĞI VE AİLE SEVGİSİNİ ONDAN öğrendim. Ondan ve ailesinden...ne kadar saniye hanım saçımdan sürüklesede ben ona anne dedim .Ne kadar Mustafa Abi arkamdan konnuşsada ben ona abi dedim . Şimdi çok güzel bir aileyizasiye abla 1 aylık hamile...bir daha mutlu olucaz hamileyim...
NEFESİN HAMİLELİK TESTİ:

Sonra görüşmek üzere hoşçakal günlük...
Nefes mektubu bitirdiği an Tahir içeri girdi nefes çok mutluydu. Tahir şaşırdı...
TAHİR: Hayurdur Nefes.
Nefes yanına gelmesi için işaret verdi ve tahirin elini karnına götürdü.Tahir anlamadı.

TAHİR: Nefessen yoksa hamilemisin...
NEfes "evet" dedi.
Tahir "ALLAAAAAAAH Baba oluyorum "diye bağırırken herkes başımıza toplanıştı. şaşıran gözlerle bakarken "hamileyim " dedi Nefes. Herkes çok mutluydu akşam yemeği yedikten sonra Saniye Anne torunların örgü örmeye başladı tabii bizde yardım ettik gelinleri olarak.(akşamolur)
TAHİR: Nefes . bi yerin acıyomu ?
Miden bulanıyo mu?
yastığın rahatmı?
Başın dönüyo mu?
NEFES: Tahir! yeter! vallahi boğaldum.
TAHİR tamam nefes sakin ol kızımızı üzeceksin
NEFES :tahir daha belli değilki cinsiyeti
TAHİR:OLSUN BEN HİSSETTİM...VE UYKUYA DALDILAR...