NEFESTEN:
Doğum çoktan başlamıştı. Bu yüzden hastaneye gidemedik .Saniye anne bayıldığı için iş başa düştü. çokheycanlıydım ilk dafa birisini doğurtacaktım ve bu kişi benim eltimdi.
ASİYE ABLA öyle yırtınıyordu öğle yorgana geçirmiştiki ellerini yorgan yırtıldı bebeğin başıgörünmüştü . ambulans gelene kadar doğacaktı. çok sitrestlendimki bi an kendim doğuruyorum sandım Tahire bir kaynar su ve bez parçaları getirmesini istemiştik bİR YANDAN Asiye ablaya ıkın diyorum bir yandan Mustafa abiye bebeği ittirmesini söylüyorum Tahir sitreslebizi seyrediyordu ilk defa doğumseyerediyordu herhalde acaba benim doğumumda ne yapacak diye düşünürken Tahir kundak vemakas getirmesini istedim Asiye abla bağırarak daha çıkmadımı u uşak diye sorarken iyice sitresleniyordum Asiye abla ve ban çok terlemiştik. Asiye abla 10. kez sorunca çok az kaldı demiştim ama bebek 5 saat geçmesne rağmen doğmamıştı . Asiye abla 5. saatin sonunda öğle bir ıkındı ki bebek doğdu... Bebeğin ağlaması için bebeğin poposuna hafif vurdum."Tahir bana bebeğe neden vurduğunu sorunca birandan bebeği kundakladım bir yandanda Tahire cevabımı verdim:"Bebeğin ağlaması için her doktor yapar."
Asiye ablayı MUstafayı VE minik Mehmeti yalnız bıraktık o sırada içeri girdi ve bir çekirdek aile tablosu oluştu.Çok duygulandım. Tahirde çok etkilenmişti bu durumdan...
Aşağıya Saniye hanımı uyandırmaya gittiğimizde Saniye anne yavaş yavaş ayılmıştı hemen yukarıya çıkıp torununu sevdi .Tahir ambulansı karşıladı mustafa asiye ve minik bebek ambulansa yangazlar ve çocuklar dışında herkes arabayla gittiler.
HASTANEYE geldiğimizde bizdde kızımıza baktık kalp atışlarını izledik ve fotoğrafınıalıp daha önceden aldığımız "BEBEĞİMİN GÜNLÜĞÜ" adlı deftere yapıştırdık.
herkes ço kmutluydu ve bende günün kahramanı olmuştum çok ama çok mutluyum...