VEDAT NEFESİ GÖRÜYOR

835 9 0
                                    

(3 ay sonra) Nefesin aşermeleri başlamıştı. Bu yüzden biraz şımarıklaşmıştı. Eltisiyle aynı anda aşerip istemediği şeyleride aldırıp Tahiri yoruyordu.üstelik altında istiyor Tahirde almak zorunda kalıyordu eltiler ve elti adaylarıda buna çok gülüyordu. Ama Nefesbgün dolaşmak istedi eltileriyle...o yüzden Nazar Berrak asiye ve Esma yola çıktılar ilk kumluğa uğradılar...hepside koca ve koca adaylarından 10 bin aldı ama Asiye 60 bin tl aldı...(ASİYE REİS)Pazara geldile. Nefes elma almak istedi. elmalar çok pağlı olduğu için biraz pazarlıkla işi çözdü .Birazdaha alışveriş yaptılar...KUYUMCUYA geldiler... Herkes altın alıp kuyum cudan çıktıkları anda öldüğünü sandıkları vedat karşılarına çıktı.

NEFES: Vedat?

VEDAT:Efendim karıvım.

Elinde silah vardı ve Nefesin karnına doğrultu.

VEDAT:Hamileymişsin karıcım...Heemde o tahir denen heriften...sonra bir silah  sesi duyuldu...

NEFESTEN ANLATIM

Bir silah sesi duydum ve karnımda bir yanma hissettim karnımı tutum ve elime kan geldi . DÜŞÜNDÜĞÜM ŞEY olmamıştır İNŞALLAHH DİYE DÜŞÜNÜRKEN BİRDEN YERE YIĞILDIM.                    HERKES bana sesleniyordu bir ambulansın sesini dduydum ve gözlerim kapandı...

nefesin hayali:

TAHİR :Nolur Nefes beni bırakma oğlumuzu bırakmabeni sensiz ve nefessiz bırakma

BENİM HAYALLERİMİ NEFESSİZ BIRAKMA NEFES NE OLUR....

nefes yavaş yavaş gözünü açar ve "tahir bebeğimiz" 

TAHİR:ÇOCUĞUMUZ İYİ NEFES SEN KENDİNİ YORMA BİRAZDAHA UYU ÖĞLEDEN SONRA ÇIKICAZ BİR DAHA DIŞARI ÇIKMA ÇIKSAN BİLE YANGAZARIÇAĞIR...

NEFES : Tahir tamam sakin ol iyiyim.

( eve gelirler)

TAHİR: iyimisin nefesum

iyiyim tahir dernefes herkes nefes ilgileniyordur ...

(sabah olur kaleliler kahvaltıdalar)

nefes tahir nerde diye bakınırlarken nefes ile tahir çoktan nefese  kahvaltıyı götürmüştü .

O sırada YİĞİT ağlayarak odaya girerve "neden artık benime ilgilenmiyorsunuz  hp kardeşimle ilgileniyorsunuz "der . neftah ne diyeceklerini şaşırırlar yiğit "onu benen dahaçok  sviyorsunuz "diyerekağlat ve tahir onu kucağına alır Nefes de çok üzülmüştür ve gözünden yaş gelmektedir

TAHİR:Paşam sen abioldun artık abiler ağlamaz .hem senin kardeşin daha çok küçük .sende  ona abilik edeceksun .kaareşinin üzülmesini istemezsin değilmi ( yiğit başını sallar ) ama sen üzülürsen o isseder hem biz üzülürüz hem kardeşin o yüzden bir daha ağlamak üzülmek yok sen abisin da abiler üzülmez . hadi bakalım sende kahvaltıı et sonra bahçede işimiz var.( bahçeye inerler) 


acaba bahçede ne yapacaklar diğer bölümde görüşürüz yyorumlarınızı bekliyorum....

SARIL BANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin