Tahir ve Nefesin mutluluğu elbet yarım kalacak bu mutluluğa tabiki PİSKOPAT VEDAT gölge düşürecek . Vedattın Rüyası:
"bir kere seni sevseydin olan kızın yerine ikimizin kızı olacaktı. Yiğit babasız büyümeyecekti nedenn beni sevvmedin Nefes neden tahiri sevip beni sevmedin(Nefesin dizlerine kapanıır ve kafasını yere vurarak)onda olupta bende olmayan ne var (Nefesin dudağına dokunur) bir kere öptürseydin bunların hiçbiri olmazd...
vedat uyandı ve kendi kendine plan yapmayı düşündü.yaptı ve adamları ile beraber Kalelilere gitti herkes dışarıdaydı. yanında silahı vardı uzakta bir yere tünedi. Nefesin bebeğini aradı ve buldu. Hayat ve Mehmed iki çocuk yann yana yyatmıştı . Hayatı hedef aldı ve sıktı. o sıradahayatı almak için eğilen tahir sırtında bir sızı sıcaklık hissetti ve ne olduğunu anlamadan kızı ileyeğenini arasın adüşü silah sesiniduyan herkes birbirine baktı.Nefes Tahire bakındı ve kızı ve Mehmedin yanında kanlar içinde ördü "TAHİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİRRRRR" diye bağırdı ardından bayıldı asiye Nefesi görünce hemen yanına koştu Tahiri görünce hemen ambulansı aradı herkes tahirin başındaydı saniye ve nefes yarı baygındı ambulansa Nefes ve Tahir Saniye ve Asiye evde kaldı bebekleri içeri götürdüler İkiside korkmuştu Mehmed bir saat sonra susutu ama hayat hala ağlıyordu.ASİYE babasını hisseddi herhalde dedi SAniye hayatı ağlayarak eline aldı ve Hyatta eş saat sonra dayanamadı ve uyudu Asiye çocukları Saniyeye bırakıp gitmişti.Vedatbunu fırsat bildi ve kaleli konağa girdi ama beklemediği bir şeylekarşılaştı Saniye kafasına tavaile vurdu ağlayarak benim aileme bunu yapmayacaktın vedaat dedi. adamları kapının önünden vedatı aldı ve gitti.hastanede 10 saat sonra haber geldi tahirkomadan çımıştı sbaha uyanacaktı...Sabah Tahirnefesi yanında buldu yatıyordu. koltukta canı acımasın diye uyandırmaya çalıştıuz zaman sonra nefes uyandı eve gittiler herkes mutluydu Nefes ile tahir yukarı çıktınefes eceliğini giydi tahirise eşofmanlıydı. nefes Tahirin yarasını sarmak için kazağnı çıkartı ve yavaşça sargıbezini açtı özlerinden sicim sicim yaşlar geliyordu tahirbunu hisseddi ama bir şey demedin neftah yattı.
Vedatın pilanını suya düşüren kaleliler: 1
Pilanını suya düşürenkalelilere kızgın olan aklı aşağlanmış Vedat: 0000.......