Když jsem procitl byl jsem u sebe v pokoji. Ale něco bylo jinak ale nevim co. Vůbec nic si nepamatuji a hlavu mám v jednom ohni. Nic zkusím si dat sprchu a vemu si prášek proti bolesti a uvidíme jestli to bude cajk. Když jsem vyšel z pokoje stím že si hodím tu sprchu tak v obívacím pokoji seděla nějaká mladá žena.
Ona: Ahoj Renne a usmála se. Ještě se neznáme ale věř mi, že za dvacetčtyři hodin mě budeš chtít poznat. A kulišácky se usmála.
Já: Kdo jste a jak jste se sem dostala. A co po mě chcete.
Ona: Já jsem Jessica a ráda tě poznávám Renne. Neboj za dvacetčtyři hodin to pochopíš. Zatím se měj Renne.
Já: A zničeno nic zmizela. A to jsem jen mrknul.Jak jsem si hodil tu sprchu a vzal ten prášek tak jsem zavolal do školy, že nepřijdu. Že je mi zle.
Tentýž den (později odpoledne):
Jak jsem vstal a oblékl se tak jsem si skočil do sámošky pro neco k tomu jídlu jelikož jsem měl strašný hlad. Vzal jsem nějaké pečivo atd...
Co mě zrovna v tu chvilku napadlo.
Jak jsem nakoupil co jsem potřeboval tak jsem zaplatil a šel zpět domů. Jelikož jsem neměl náladu vařit tak jsem vzal jen to nejnutnější.
Když už jsem byl konečně doma tak jsem uklidil nákup. Udělal to jídlo a najedl se. Úžasné jak člověku vyhládne tak mu chutná skoro cokoliv. Nad tou myšlenkou jsem se zasmál. Když najednou zazvonil telefon. Kdo my tak muže volat. Mě nikdo skoro nevolá až na jednoho kamaráda Johna a kamarádku Kristy. A k mému údivu to byl právě John.
Do telefonu se ozvalo: Ahoj Renne. Nechceš někam zajít se mnou a Kristy?
Já: Jasně a kam půjdeme?
John: No šli by jsme ke Spadlé Třešni, pamatuješ si ten bar ne?
Já: Jo jasně, však jsem vás dva tam poznal. V kolik a kde sraz?
John: V půl deváté buď před barákem vyzvedneme tě. Zatím se měj.
Já: Okey zatím.
Tak o zábavu na večer mam také postaráno. Začnu se tedy pomalu připravovat jelikož je sedm a za hodinu a půl odcházím. Akorát přemýšlím co si vemu na sebe. Podíváme se co má úžasná skříň vykouzlí. 😄 Mno moc toho tu není ale něco se určitě dá. Nakonec jsem si vybral koženou bundu a kožené kalhoty. Ještě mám hodinku tak jsem šel před barák nastartoval motorku a jel se projet a vyčistit si hlavu. Akorát když jsem přijížděl zpět k baráku tak tam už čekaly John a Krysty.
Ahoj lidi řekl jsem tak můžeme jít? Jasně odpověděli. Zaparkoval jsem motorku a šli jsme tedy.Trochu delší ja vím zbytečně zdlouhavé ze začátku ale buďte trpělivý:) Dofám že se vám to bude líbit. Váš Desty :)
ČTEŠ
Reborn - Vyvolený
TeenfikceNečtěte toto je to velmi nebezpečné! JÁ VÁS VAROVAL!! Je mi 24 let, jmenuji se Renne. A stal jsem se upírem nedávno. Když jsem šel uličkou v podvečer si do večerky pro něco k večeři. Tak tam stála zahalena stínem noci...