Už v sídle:
Když jsem dorazily, tak jsem stál s otevřenou pusou před tím pomalu zámkem. Bylo to tu obrovské minimálně tak 30 pokoju, 9 koupelen, 4 kuchyně, 10 toalet. Z toho tu byly pokojské, komorníci a kuchaři.
Z mého pohledu:
Jess to muselo stát jmění.Jess: mě to nestalo ani korunu bývalí majitel zemřel tak jsem si z toho udělala domov. Ty lidé tu chtěli zůstat, tak jsem je nechala.
A vědí že jsi upír?
Ano samozřejmě, nemůžou mi vařit takže místo toho chodí do krevních banek, nebo řeší papíry a účty a takovéhle věci a nebo střeží u kamer aby sem nikdo nevnikl. Samozřejmě jsou tu i upíři páč nikdy nevíš koho může napadnou přijít na nezvanou návštěvu.
Renne:
Ano to chápu. Tak co bude teď Jess?Jess: No dáme věci do pokojů a za 15minut vyrazíme. Pojď ukážu ti kde máš pokoj.
Když jsme šli netrvalo dlouho a byly jsme u mého pokoje. Opravdu je to tu obrovské stropy jsou nejméně 10 metrů vysoké. Na stěnách jsou malby jak od Michalengela. A vše je stavěné do řeckého stylu. Takže mohutné slopy, které podpírají stropy. A teď dále k věci. Jsme ve svém pokoji tašky jsem hodil ke skříni. Jess má naštěstí pokoj hned vedle takže netrvalo opravdu dlouho a našel ji, že můžeme vyrazit jsem ji chtěl říct, akorát že zrovna byla ve sprše, samozřejmě že úplně nahá to je logické a tak jsem tam tak stal s otevřenou pusou. Po chvilince si mě všimla. A nevypadala že by ji to vadilo. Hezky se usmála a řekla přidej se. Tak jsem se svlékl oblečení složil ke dveřím na zem a vlezl k nic do prchy. Okamžitě si mě přivinula k sobě a začala mě vášnivé líbat. Když se odtáhla tak řekla na tohle jsem dlouho čekala, už dlouho mě takto nikdo nelíbal. Samozřejmě jsem ji chytl za tu její vypracovanou prdelku.
A došlel sní k postely. Začali jsme se líbat.(a dal určitě víte jak to pokračovalo.. xD). Když jsme dokončily to co jsme začali ve sprše. Oblékly jsme se a šlo k autu. Jak jinak to bylo BMW řady X6. Takové auto spíše na rychlou jízdu a do terénu. Hezky v černé barvě zatvana skla. Moc pěkné auto to je. A teď dal k příběhu. Když jsme jeli Jess mi řekla, že cesta bude trvat tak dvě hodiny zhruba. Jedeme totiž pře celý stát. Naštěstí jedeme v noci takže je menší provoz než za dne. Zaplať pan bůh. Jess řídila agresivním stylem. Jak závodník někde na okruhu. Zatáčky brala driftem. Skoro vůbec nebrzdila ale bude to také tím že upíři mají rychlejší refleksi poznámka: (omlouvám se ale nevím v tuto chvíli jak se to zrovna píše xD)... A celkově jsou upíři rychlejší, silnější a odolnější oproti vlkodlakům. Vlkodlaci jsou nejsilnější pouze za úplňku a nebo pokud je to alfa samec či čistokrevný (čistokrevný znamená to že se jako vlkodlak narodil a ne že byl přeměněn od jiného vlkodlaka)...
O 2 hodiny později:
Jess: Tak a jsme na místě. Tady je pár pravidel. Nemluv pokud k tomu nejsi tázán, ukolň se když přijdeš k prastaré u! A za žádných okolností nevyznačuj boj ani proti prastarému ani jeho ochránců apod... Toď vše jdeme, už nás čeká.Z mého pohledu: Docela přísné pravidla. To jsou pomyslel jsem si ale co už jsem cizinec tak do toho nemám co kecat. Jsem upírem teprve necelý den oni přes 100 až 5000 let. A možná i více. Šel jsem tedy za Jess, která mě vedla k obrovské budově. U vrat nás zastavyla ochranka ať prokážeme totožnost. Jess snimi chvilku mluvila, oni jen prikivovaly a pak se ten jeden z nich otočil zabouchak na vrata něco povídal tomu za těmi vraty a vrata se otevřely. Pak k nám přistoupil jeden z té ochranky a řekl ať jdeme dál, pak ať se dáme do práva a poschodech až úplně nahoru do síně, že prastarý už o nás ví a čeká. Tak jsme se vydaly tím směrem, kterým nás poslal. Vyšli jsme schody až úplně navrch. Před dveřmi se Jess zastavila otočila se ke mě a vášnivě mě políbila. A pak jsme vešly uklonili jsme se jak Jess říkala. A pokračovaly dál do síně.
Teď mluví Prastarý: Zdravím tě Renne. Už víš kuli čemu jsi tu. Určitě tě Jess obeznámila proč jsem ji pro tebe poslal. Byl jsi vyvolen buď zachraníš upíří druh a nebo nám způsobíš zkázu a ne jen nám ale všem živím tvorům na zemi. Je na tobě aby jsi zrušil válku mezi vlkodlaky a námi. A mám i velmi špatné zprávy musíš najít totiž svého otce jsi jeho přímí potomek. Je to padlý Anděl ale někde se ukryl a nikdo ho přes 300 let neviděl jen ty ho můžeš najít a mám takové tušení, že čeká až ho najdeš. On tě všemu naučí. Tudíš nejsi nejen upír ale padlý anděl. Takže takový Hibrid. Jsi rychlejší než kdokoli samozřejmě i nejsilnější na zemi proto jsi Vyloven k tomuto. Toď vše co jsem vám chtěl zdělit. Ochranka vás zavede do vašeho pokoje. A zítra začneš s tvrdým treningem, jak na rychlost tak i na sílu a aby jsi se naučil bojovat. Čím víc vložíš do treningu vůle tím lépe pro tebe a možná se začnou projevovat schopnosti padlého. Teď běžte musím si odpočinout. Zítra na viděnou. Jo a abych ještě nezapomněl budu tě trénovat já osobně s pomocí Jess. Můžete jít.
V pokoji: Jess tak to jsem nečekal tady toto. V tom případě musím najít svého otce.
Jess: Tím se teď nezabývej. Ano musíme ale teď si musíme odpočinout. Teď nás čeká tak perné dva týdny minimálně.
Z mého pohledu:
Jak to dořekla prudce mě chytla a hodila na postel. Doslova ze mě strhla všechno oblečení, tak že už není obléknutelné. Zbyly z toho jen čáry hadrů. Tak jsem ji udělal to samé. Serval z nic všechno. A to jí ještě víc povzbudilo. Začala mě vášnivé líbat. A pokračovala níž a níž a níž až jsem zatajil dech. Když došla k tomu onu místě tak si pro sebe řekla Hmmm... A pokračovala v činnosti, kterou teď měla rozdělanou. Když už jsem uznal za vhodné že to stačilo otočil jsem ji na záda a mučil ji tak jako ona mě. Postupoval jsem po klíční kosti níže na ňadra a přicucl jsem se k její bradavce. Zavzdychala a chytla si mě rukama za záda pak jsem pokračoval dál až na ono místečko kde mě chytla za hlavu a řekla jestli teď přestaneš tak tě zabiju. Jen jsem se pousmál a pokračoval dál v tom co jsem měl rozdělené.:D Už jsme skoro končili a blížile to ke Krešendu (pro nechápavé Orgasmu xD).. Když už to nastalo tak to bylo jako kdybych byl v jiné galaxii. Najednou bez stresu, beze všeho jen ráj kde jsem já a Jess. A podle toho jak to vypadalo tak Jess to cítila stejně.
Pak jsme se jen svalily na postel a těžce oddechovaly.
Jess: Miluji tě! Renne a ne kuli tomu že jsi Vyvolený ale zamilovala jsem se do tebe hned jak jsem tě spatřila tak jsem si řekla, že budeš můj!:) A musím ti říct ještě toto jak jsme spolu teď měli sex tak se dokončilo spojení mě krve s tvou. To znamená že ať budeš kdekoli, a i jak koli daleko. A budeš v nebezpečí tak budu vědet kde si. A to je i opačně. Můžeme si také na vzjájem číst myšlenky. Také to znamená že jsme se navzájem označkovaly. Takže jiná upírka na tebe nesmí sáhnout jinak má podle upirich pravidel trest smrti. A to znamená že také obráceně.
Prostě a jednoduše je můžeme zabít a nebo prastarý je popraví. Samozřejmě ví co je mezi námi. To ví o každém.Tak dobře ale jsem rád že to tak je. A šibalsky jsem se usmál. Což Jess donutilo k výbuchu smíchu. Řekl jsem že je asi zřejmě po spaní.
Upřímně je toto moje nejdelší část příběhu tak doufám že se vám to bude líbit když tak se omlouvám za nějaké chybičky a nějaké překlepy. Poprosím vás o sdílení hlasování a nějaké komentáře jestli se vám to líbí nebo ne. Budu rád za všechno:) vím že jsem vám nic dlouho nenapsal tak se budu snažit jak mě to co nejvíce časově vyjde :) S pozdravem váš Desty :P
ČTEŠ
Reborn - Vyvolený
Fiksi RemajaNečtěte toto je to velmi nebezpečné! JÁ VÁS VAROVAL!! Je mi 24 let, jmenuji se Renne. A stal jsem se upírem nedávno. Když jsem šel uličkou v podvečer si do večerky pro něco k večeři. Tak tam stála zahalena stínem noci...