RA-RA? (Hades'in Evi Sayfa 250-251)

226 17 2
                                    

    Reyna notu aldı. Mesajı okurken, kaşlarını hayretle daha da havaya kaldırdı. Şok içinde ağzı açık kaldı. En sonunda Rachel'a baktı. ''Bu bir şaka mı?''

    ''Keşke öyle olsaydı,'' dedi Rachel. ''Gerçekten de Tartarus'talar.''

    ''Ama nasıl-''

    ''Bilmiyorum,'' dedi Rachel. '' Bu mesaj akşam yemeklerini yediğimiz sırada çardaktaki sunak ateşinin orada belirdi. Bu, Annabeth'in el yazısı. Özellikle ismini yazmış.'' 

     O(ç)ctavian kıpırdandı. ''Tartarus mu? Ne demek istiyorsun?''

    Reyna notu ona uzattı.

    Octavian mesajı okurken mırıldandı: ''Roma,  Arakne,  Athena... Athena Parthenos mu?''  Biri okuduğu şeyin aksini söylesin diye hayretle etrafına bakındı. ''Bu, bir Yunan oyunu! Yunanlılar hile yapmakla bilinir.''  

    Reyna notu geri aldı. ''Bunu neden benden istemiş?''

    Rachel gülümsedi. ''Çünkü Annabeth zekidir. Bunu yapabileceğine inanıyor, Reyna Avila Ramirez-Arellano.''

    Jason tokat yemiş gibi hissetti. Kimse o güne dek Reyna'nın isimlerinin tamamını söyleyememişti. Reyna hepsinin söylenmesinden nefret ederdi. Jason'ın bu isimleri yüksek sesle söylediği ve doğru telaffuz etmeye çalıştığı tek zamanda Reyna onu öldürmek istermiş gibi bakmıştı. Bu, San Juan'daki küçük bir kızın ismi, demişti Puerto Rico'dan ayrılırken, bu ismi de geride bırakmıştım. 

    Reyna kaşlarını çattı. ''Sen bunu-''

    ''Şey'' dedi Kıvırcık Çalıdibi araya girerek. ''İsminin baş harflerini yan yana yazınca RA-RA mı oluyor yani?''

    Reyna elini belindeki hançerine götürdü.


Hades'in Evi'nde beni dehşete düşürmeyen tek kısım bu :(




Demigod ŞeysileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin