Ak Kanat adasında bir eve ihtiyacımız olucaktı. Bir kaç gün önce 3 katlı lüks bir ev keşfetmiştik. Herkes ev için 2500 EBO parası verdi. Satın alma işlemini başlattık. Onaylandı. Bu bölgedeki evimizi de almıştık. Üstelik bu ev Kızıl Göz adasında ki evimizden daha lükstü. Hemen eve yerleştik. 1.katta mutfak,salon,WC gibi şeyler bulınmakta idi. 2.katta kızlar kalıyordu. 3.katta ise biz erkekler kalıyorduk. Yarın Kevin,Infantrylion ve Red Dragon evde kalıcaktı. Infantrylion büyüsünü güçlendirmek istiyormuş. Diğerleri ise evi düzenleyecek imiş. Meg'de düzenleme için gönüllü oldu. Goth'da biraz kendisi ile iç içe kalmak istiyormuş. Black of Elixir'de Infantrylion'a yardım edecek imiş. Hey maşallah kimse gelmiyor nerede ise! Yarın sadece benimle birlikte 8 kişi gidecek. Ne güzel.
Springennard(Max):Tüh! Gençlik bitmiş!
Pro Destroyer(Jack):Abartmayın be zaten gidişata göre aramızdan hiç kimse ölmedi şu ana kadar.
Ama bak burada haklıydı.
Draco(Karma):O halde yarın ne yapıyoruz?
Fukajikiz(Yağız):Her zaman yaptığımız şeyi...
DALIYORUZ!!!
Başlangıç Müziği:
***
Hava kararmıştı. Kızlar odalarına gitmişti. Klasik dedikodu yapıyorlardı %100. Biraz sonra bizim olduğumuz odaya gittim. Bir saniye...
Tüm erkekler nerede?
***
Tiyyo(Alperen):Herkes ne yapacağını anladı mı?
Springennard(Max):Anladık da... Olum çok heyecanlıyım lan!
Infantrylion(Semih):Ya onu bunu anladım da Fukajikiz kızların odasına girdiğimizi anlamaz mı?
Goth(Woris):Durun bir saniye... Biz bunu neden Fukajikiz'den gizliyoruz? O bizden daha çapkın.
Draco(Karma):Harbi aq çocuk her dakika anime kızlarının fotolarını açıp 1 saat onlara bakıyor.
Springennard(Max):Nereden çıkardın bunu?
Draco(Karma):Bi ara google geçmişine bakmıştım.
Springennard(Max):Ha tamam.
Goth(Woris):Tamam şimdi söyleyin Fukajikiz'e neden haber vermedik?
Tiyyo(Alperen):Benden duymuş olmayın ama ispiyoncunın tekidir.
Pro Destroyer(Jack):Anladık be abi boş yapmayın hadi gidelim!
Dagger Man(Dage):Aga çok heyecnlıyım ilk defa kızların odasına baskın yapcam yeeey!
Barbarian King(Jason):Bağırmayın birileri duyacak!
Deminden beri çalının arkasına saklanmış onları dinliyordum. Kevin bana hepsini ispiyonlamıştı.
Fukajikiz(Yağız):Eyvallah Kevin. Takımın neredeyse tamımı sapık çıktı.
Kevin(Fredrick):Aynen be aga ben böylesini görmedim.
Fukajikiz(Yağız):Dur bekle trolleyeyim şu salakları.
Saklandığım yerden çıktım.
Fukajikiz(Yağız):İyi akşamlar mübarekler.
Hepsi korkulu gözlerle bana baktı.
Tiyyo(Alperen):F-fu-Fukajikiz?!
Infantrylion(Semih):B-bu-burada ne işin var?
Fukajikiz(Yağız):Tek kelime. F-E-S-A-T-L-A-N-D-I-N-I-Z. Ne yapıyorsunuz burada? Karı kızamı bakıyonuz la?
Goth(Woris):Ay Tövbe de lan! N-ne a-a-alaka?
Fukajikiz(Yağız):Çocuk mu kandırıyor sunuz aq hadi odalarınıza.
Springennard(Max):Gitmeyeceğiz!
Draco(Karma):Erkekliğin de bir gururu var!
Pro Destroyer(Jack):Atalarımızı onurlandıracağız!
Hepsi yürek yemiş. Hey maşallah.
Fukajikiz(Yağız):Cesaretinizi takdir ediyorum. Ama bu yaptığınız yasa dışı. Hababam Sınıfı'na dönmüşsünüz. Hadi bakim odalarınıza!
Hepsi:Ölmek var dönmek yok!
Fukajikiz(Yağız):İkadmuhur mırıltanak eli erefaz mığacaşlu!
Kavgaya başladık. Her iki taraf ta eşit güçte idi. Birbirimizi yiyorduk.
(O sırada)
Leavanny(Lillie):Ah, Erkekler...
***
Sabah olmuştu. Ben,Leavanny,Tiyyo,Springennard,Pro Destroyer,Draco,Dagger Man ve Barbarian King ile bossa doğru ilerlemeye başladık. Ki gelmiştik. Kule gibi bir yerdi. Eğer bunu öldürür isek adanın 6.bossunu yenmiş olacaktık. Kapıyı açtım. Boss ortaya çıktı. Bu Ak Kaplan idi. Cüssesi aşırı derecede büyüktü ve 1.5 metre genişliğinde kanatları ile aşırı derecede keskin dişleri vardı. Silahlarmızı çıkardık. Atağa geçtik. Tiyyo ve Springennard duvarda dimdik koşarak Ak Kaplan'ın sırtına X şeklinde çizik attılar ve havalı bir şekilde yere indiler.
Tiyyo(Alperen):Maga bee... Bunu ilk bossumuzda da yapmıştık.
Springennard(Max):Aynen. Duygulandım...
Ardından hepimiz sıra ile saldırmaya başladık. Sert sert darbeler indiriyorduk. Bir kaç darbe sonunda işi biter gibi oldu. Ama daha sonra havalandı ve kendini iyileştirmeye başladı. Bu biraz sıkıntı yarata bilirdi. Springennard olduğu yerden fırladı.
Springennard(Max):İkedmiçi nıgzık vela retsög inidnek!
Springennard'ın vücudu alevlendi ve tüm alevi elinde buluşup saf alevden oluşan bir alev haline geldi. Springennard öfke ile bağırdı ve Ak Kaplan'ın kafasına alevli yumruğu ike vurdu. Kaplan zemine yapıştı ve kafası koptu. Daha doğrusu yok oldu. Kazanmıştık! Ak Kanat Adası'ndaki ilk bossumuzu yenmiştik!
Devam Edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Epic Battle Online
FantasíaBu sefer alımlı bir kitap yazıyorum.Konu Sword art Online ile neredeyse aynı.Neyse Newgear'ları hazırlayın bakalım! (2018 li yıllarda yazıp bir iddiayı kaybettiğim için silah zoruyla tekrar yayınladığım ilk alımlı kitap. Alternatif bir SAO hikayesi...