1K 98 30
                                    


2014

Tüm üyeler cevaplamak için bir soru arıyorlardı ve tabii ki Jungkook'un seçtiği soru üyelerin görüntüsünü sıralamaktı.

Seçe seçe yine bu soruyu seçmişti. Jimin ne kadar belli etmemeye çalışsa da canı sıkılmıştı. Bu soru ona hiç iyi anılar getirmemişti. Her defasında aynı hayal kırıklığını yaşıyordu.

"Siz oynayın, ben dışarıda bekleyeceğim." diye şaka yaparak odadan çıkmaya çalıştı. Keşke gerçekten çıkabilseydi. Herkes, Jungkook dahil, onu kolundan tutup geri çekiştirdi.

"Sen bu sorunun en önemli detayısın." Üyeler aynı anda bunu söylerken birlikte kahkaha atmışlardı.

Gözlerini devirmemek için zor tuttu kendini Jimin. Sıralama başlamışken konuşmalara hiç dahil olmamış, öylece kenarda bekliyordu. Bu sefer umutlanmayacaktı.

Sadece Yoongi, Jin ve Jimin kalınca kendini tutamayıp yine onu ikna etmeye çalışıyordu Jimin, "Senin için en çok para harcayan benim!"

Jungkook ise düşünerek önüne baktı, Jimin'in yüzüne bakmıyordu bile sadece Yoongi ve Jin'i görüyor gibiydi. Alayla güldükten sonra kenara çekildi Jimin, "Bana bakmıyor bile."

Jungkook kendini yine altıncı sıraya koyduktan sonra bir yanında Jin, diğer yanında ise Jimin duruyordu. Fakat Jimin henüz o köşeden çıkmamış, bu anı tekrar yaşamak istemiyordu. Başta komikti ama her zaman aynı şeyi duymaktan, her zaman kendini kötü düşüncelere kaptırmaktan, her zaman kendini çirkin ve kilolu bulmaktan yorulmuştu.

Geceleri zihninde ki düşünceler onu yiyip bitiriyordu. Ertesi gün föz altları uykusuzluktan mor, göz kapakları da akıttığı göz yaşlarından şişik olurdu. Tekrar aynı şeylere katlanmak istemiyordu.

Ellerini sallayarak köşesine iyice yapışan Jimin, "Herneyse git." dedi en küçüklerine. Onu duymamazlıktan geldi.

"Jimin hyung," diye mırıldanarak Jimin'in bileğinden tutup kendine çekiştirdi Jungkook.

İkisinin de bileğini tutarak kameraya dönmüştü. Yüzünde o kadar büyük bir gülümseme vardı ki, Jimin'in yüzünde de kendisi fark etmeden ufak bir tebessüm oluşmuştu.

"Birinci kim acaba?"

"Jimin birinci olsa bile bu kalp kırıcı değil mi?" diye sordu grubun lideri, Namjoon.

Jungkook oyuna heyecan katmak için birşey söylemedi.

"Evet, birinci olsam bile kendimi kötü hissederim. Yedinci olmak..." Başladığı cümleyi bitiremeden sustu Jimin.

"O zaman birinci Jin hyung olmalı." Jungkook Jin'in kolunu kaldırdıktan sonra dişlerini göstererek gülümsedi. Jimin elindeki kağıdı Jungkook'un üzerine vurarken güldü.

Zorla güldü.

"Tüm bunları Jimin'i birinci yap diye söylemiştim oysa ki!" diyerek güldü Namjoon.

Yine yedinci olmasına şaşırmasa da boğazında hissettiği acıyı yutkunarak yok etmeye çalıştı Jimin. Çok iyi bir fikir değildi lakin yutkunması daha da acı vericiydi.

Kameraları hatırlayıp kendine gelmeye çalıştı. Geriye kalan röportaj boyunca negatif düşüncelerini ve acıyan kalbini umursamamaya çalıştı. Evde depresyona girmek için yeteri kadar vakti olacaktı.

🌸

Sonunda eve vardıklarında Jin mutfağa geçip yemek hazırlıklarına başladı, Yoongi de ona yardımcı olmaya gitti. Namjoon telefonuyla oynarken, Hoseok televizyona bakıyordu.

First LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin