Intro

192 10 5
                                    

HaSuhyun1105 sebagai Suhyun

Ha Suhyun ataupun nickname dia Suha.Dia pelajar top kat sekolah,ramai yang nak tanya banyak soalan pasal subjek yang diorang x tahu tapi dengan perangai dia yang seram dan dingin tu x de sapa yang berani bertanya taw.Dia jenis orang x suka benda berserak,orang yang kacau dia selebih-lebih lagi time dia tidur so kalau dia dengan Sunny mesti dia yang orang pertama yang akan membebel 24 jam.Dia pun member Hae Soo,Sunny,Lee Yoon dan Hyunsoo.

daniel_pote sebagai Nae So

Kang Hyunae ataupun nickname dia Nae So.Dia pengawas sekolah,dia pun de fans gak tapi kebanyakannya junior la.Bagai Suha,Hyunae x sesuai jadi pengawas sebab perangai dia x amik kisah dan serious senang cite perangai dia cm budak-budak.Dia jenis orang yang suka cari masalah.Kalau dia jumpa Sunny,Masyaallah monyet pun kalah dengan perangai diorang.

XuYireon sebagai Lee Yoon

Choi Lee Yoon ataupun nickname dia Reon.Dia pelajar biasa yang berkebolehan,ramai yang suka perangai dia lebih-lebih lagi 'caring dia.Dia jenis orang yang suka amik kisah pasal orang sebab tu dia caring.Dia 'buah hati' Suha sebab Suha baik dengan dia dan eomma kepada Sunny dan Hae Soo.Kalau de  orang 'ship', diorang la couple yg paling sweet.

JeonHyunsoo005 sebagai Hae Soo

Jeon HyunSoo ataupun nickname dia Mi Soo.Dia pengawas sekolah dan pelajar top gak,ramai yang selalu cari pasal dengan dia sebab dia senang kena buli dan kadang-kadang de gak orang tanya dia.Nae So selalu kacau dia.Dia paling rapat dengan Suha sebab bagai dia, Suha tu perlindungan untuk dia.

Me as Choi San Young

Choi San Young ataupun nickname dia Sunny.Dia atlet sekolah,dia de 2 alam tapi dia lebihkan yang alam 'laki' dia.Dia de fans gak dan dia suka kacau Suha dengan member baik dia, Nae So.Dia jenis orang yang x reti dudak diam-diam mesti kena kacau orang.Bagai dia,Reon adalah mak kedua dia kat sekolah dan Nae So delah kembarnya tapi bagai dia Suha macam pembuli.

Information tuk readers

Nnti de watak lain just wait jer btw Cite ni pasal psycho taw kalau x suka tolong blah tapi kalau yg suka sila vote taw.

~Psychopath Killer ~  [DISCONTINUED] Where stories live. Discover now