Sabah yine o lanet alarmın sesiyle uyandım.Normalde cumartesi günleri erkenden uyanmazdım ama uçağı kaçırmak istemem.Bu arada ben Selen.Eğitim için Amerika'ya teyzem ve ailesinin yanına gideceğim.Herneyse yataktan zar zor sürünerek çıktım.Banyoya girip rutin işlerimi hallettim ve odama girdim.Bavulumu çıkarttım ve dolaptakı kıyafetleri katlamadan içine tıkıştırdım.Eşyalarımı toparladıktan sonra odamdan çıktım.Ah!Merdivenlerden bu bavullarla inemem.Bavullarımı önce merdivenden aşağı fırlattım ve bende merdivenin korkuluğundan kayarak aşağı indim.Sesi duyan annem ve babam hemen mutfaktan çıktılar.Annem söze başladı:
''Kızım,nasıl korktuk sana birşey oldu diye.''
dedi ve eliyle kalbine dokundu.
''Ama bak,hiçbirşey olmamış.Of,herneyse uçağa yetişmem lazım.''
dedim.Bavullarımı elime alarak kapıya ilerledim.Babam hemen arabanın anahtarını aldı ve dışarı çıktı.Annem hemen söze başladı:
''Kuzum,sen birşey yemeden mi gideceksin?''
''Anne ,ben çocuk değilim.Lütfen üstüme gelme.''
dedim.Ardından dışarıdaki korna sesiyle annemin sözünü beklemeden dışarı çıktım ve bavullarımı bagaja yerleştirip arabaya oturdum.Annemde geldikten sonra babam arabayı çalıştırdı ve havaalanına doğru sürdü.Havaalanına geldikten sonra pasaport kontrolu,aile sarılmaları falan derken sonunda uçağa bindim.Cam kenarındaki yerime geçtim ve kulaklığımı taktım.Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.Sonra yanıma birinin oturduğunu hissedince tek gözümü açtım ve yanıma baktım.O da ne yanımdaki taş çocuğu görünce AMAN TANRIM DİDİM.Vay anam vay analar neler doğuruyor.Ben böyle çocuğu dikizlerken çocuk konuşmaya başladı.
''Beni dikizlemen bittiyse tanışalım artık.''
dedi.Ah!Rezil oldum.
''Merhaba,ben Selen. ''
dedim ve hafif tebessüm ettim.Çoçukta benim gibi gülümsedi.
''Memnun oldum Selen Bende Toprak.''dedi.Yok kum.Puhahaha.Neyse sakinim.Çoçuğa gene o cici kız gülümsemesi yolladım ve camdan dışarıya bakmaya başladım.Biz sohbete dalmışken uçak kalkmıştı zaten.Sıkıcı bir yolculuğun ardından NewYork'a gelmiştik.Uçaktan indim ve etrafa bakmaya başladım.Gözlerim teyzeminkilerle buluşunca hızlıca oraya ilerledim.Teyzem beni görünce kocaman gülümseyerek bana sarıldı.
''Ah,Selen ne kadar büyümüşsün.''
dedi ve bir iki adım geri giderek beni süzdü.
''Teşekkürler teyzecim.''
dedim ve yine o cici kız gülümsememi takındım.Ardından teyzemin peşinden ilerleyerek arabaya kadar geldik.Teyzemgilin durumu çok iyiydi.Şöför teyzemi görünce koşarak geldi ve bavulları aldı. Ardından arabaya bindik.Kısa bir araba yolculuğundan sonra büyük bir villanın önünde durduk.Şöför bavulları taşıyarak kapıya kadar eşlik etti ve gitti.Teyzem zile bastı.Kapıyı uzun boylu,kısacık bir eteği olan tahminim evin yardımcısı olan bir kız açtı.Teyzemi ve beni görünce gülümsedi.
''Hoşgeldiniz Seda Hanım ve Selen Hanım.''
Bu niye Türkçe konuşuyor,yabancı değil mi bu,babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi.Gene konuyu saptım herneyse nerde kalmıştık fdjdfkjdfkj.Ben yine teyzemin arkasında ilerleyerek salona geçtik.Koltukda bir adam oturuyordu.Herhalde teyzemin eşidir.Adam bizi görünce gülümseyerek yerinden kalktı ve bize doğru ilerledi.Bana baktı ve elini uzattı.
''Merhaba Selen.Ben Nihat,teyzenin eşi.''
''Memnun oldum.''
dedim.Ardından merdivenlerden biri indi.Nedaan nedan böyle ama kitaplarda hep yakışıklı bir kuzen olurdu.Gözlüklü,kası olmayan,sessiz ve inek tipli biri değil.Şansızlığın...Töbe neyse ben imanlı bir kızım.
''Jack,kuzenine odasını göstermelisin tatlım.''
dedi teyzem.Çocuk bavullarımı eline aldı ve merdivenden çıkmaya başladı.Bende tabi peşinden.Bune olum ya kendimi kuyruk gibi hissediyorum böyle herkesin peşinden gidiyorum lan.Jack bir odanın önünde durdu ve kapıyı açtı.Oda tam benim tarzımı yansıtıyordu. Ben düşüncelerime dalmışken Jack eşyalarımı dolabımın önüne koydu ve elini bana uzattı.
''Merhaba ben Jack,iyi anlaşıcağımızı umuyorum.''
Bende elimi uzattım,
''Merhaba Jack,iyi anlaşıcaz.Seni bundan sonra kankam ilan ediyorum.''
dedim ve güldüm.O da benimle beraber güldü.La çocuğun tipi varda kendine bakmıyor.Gene Selen bu duruma el atacak.
''Bir isteğiin varmı,yardım edebilirim.''
dedi.Ay canım nede anlayışlı.Bende yatağıma oturdum.
''Aslında kıyafetlerimin hepsini dolaba yerleştirip,şurada ki kitapları kitaplığa dizmen yeterli.''
''Hey,normalde senin 'Hayır,teşekkürler' demen gerekiyordu.''
dedi ve güldü.
''Sen sordun ve şimdi yapman lazım.Hızlı davran canıımm.''
dedim ve gene güldüm.Jack önce kitaplarımı dizdi,ardından kıyafetlerimi yerleştirdi.Tabi iç çamaşırlarımı ben yerleştirdim.İşler bitince yanıma oturdu.
''Jack,neden dış görünüşüne önem vermiyorsun?Normalde giderin var ancak sen derslerine düşkün,gözlük takan,sessiz bir yapıya bürünmüş ve kasları olmayan birisin.Normalde senin gibilerin kendine bakması lazım.''
''Ah,evet o durum.Ben dış görünüşe önem vermiyorum.Seni kendime yakın bulduğum için anlatacağım.Bizim okulda Daizy diye bir kız var.Kız çok güzel ve popüler.Ben 2 sene önce bu kıza ondan hoşlandığımı söyledim ama o beni tüm okulun önünde rezil etti.Bende o günden beri kendimi derslere adadım.Alıştım zaten.''
dedi ve burukça gülümsedi.
''Vay sümüklü orangutan.Bu kızdan çok gıcık aldım.Seni öyle bir değiştireceğiz ki sana öyle davrandığına pişman olacak.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM(Düzenleniyor)
RandomEğitim için Amerika... Herkesin isteyebileceği türden bir güzellik. Hikaye düzenleniyor o yüzden sacma olabilir.