ÇİKOLATA

198 16 0
                                    

. Hey hey durun akmayın. Off al işte akıyorlardı göz yaşlarım yine akıyordu. Tuvalete koştum. Elimi yüzümü yıkadım sacımı da tepeden topladım. Hava almam lazımdı sınıfa gidip cantamı almalıydım. Merdivenleren cıktım, sınıfa girmeden önce delikten Jack içerdemi diye baktım sınıfta değildi. Bende hemen cantamı alıp cıktım. Arka bahçenin tellerinden atladım ve hızlıca yürümeye başladım. Eve gidemezdim neden geldiğimi sorarlardı bende 2 gün önce gittiğim parka gittim. Jack beni burda bulamazdı çünkü burası çok uzaktı. Baya burda oturdum. Sıkılmadan, bıkmadan ,üşenmeden. Ama artık gitmeliydim yarım saat sonra son ders biticekti. Cantamı alıp yürümeye başladım. Aradan belki on beş dakika geçmiştir. Evi şimdiden görüyordum. Adımlarımı hızlandırdım. Eve gelmiştim. Kapıyı hizmetçi açtı. 

''Ben odama cıkıyorum. Teyzeme söylersin biraz dinlenicem.''

dedim ve cevabımı almadan odama cıktım. Önce sıcak br duş aldım ardından pijamalarımı giyip uyudum.

JACK'İN AĞZINDAN 

Zil caldı ama hala Selen ortada yok sanırım eve gitti neyse evde karşılaşırım zaten.

''Jack hayatım beni eve bırakırmısın?''

''Olmaz Daizy çok işim var yarın görüşürüz.''

dedim ve dışarı cıktım. Arabama bindim. Önce bir kutu çikolata aldım , sonra eve gittim. Kapıyı hizmetçimiz actı.

''Selen geldimi?''

''Evet Jack bey odasında. Uyuyucakmış.''

dedi. Saol der gibi başımı salladım ve hemen yukarı cıktım. Kapıyı actım ve Selen'i uyurken yakaladım. Yerde bir sürü pecete vardı. Hasta mı olmuştu yoksa yorulana kadar ağlamışmıydı? Olamaz!! Ağlamıştı tabiki. Çok mu üzüldü. Neyse. Ben çikolatayı masaya bırakıyım de cıkıyım. - not yazmadın gerizekalı- Notumu da yazınca cıktım. Umarım beni affeder-çok beklersin- ya sen sussana iç ses.

SELEN'İN AĞZINDAN

Uyandığımda çökmüş gibi hissediyordum. Ölüyorum sanırım.  Hey dur oda ne!? Çikolata kokusu alıyorum. Ah işte orda masamın üstünde. Hemen koştum ve çikolatayı aldım. Yere birşey düştü ama umursamadım. Çikolata yı yedikten sonrada bakarım dedim. Çikolatam bittiğinde üstümü değiştirip yerdeki pecetelerimi topladım. Notu aldım. Jack yazmış

< Çok özür dilerim. Aslında bunu yapmamalıydım , sonucta biz kankayız. Umarım affedersin ''çikolatalarda senin için''> 

Bu notu sallamadım. Sacımı toplayıp aşağı indim. Televizyon seyrediyolardı. Teyzem beni görünce,

''Selencim acsan sana birşeyler hazırlayalım.''

dedi. Bende hayır şeklinde kafamı salladım ve dışarı bahceye cıktım. Havuzun yanına gidip oturdum. Hala bitkin hissediyordum. Sonra Jack geldi.

"Beyendin mi çikolataları." dedi. Kafamı salladım. 

"Ee barıştık mı?"

dedi. Bende hayır dercesine kafamı sallayıp içeri girdim.

KUZENİM(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin