Jack gideli 5 dakika olmuştu ama ben hala mal mal bakıyordum. Birden omzumda bir el hissedince aniden arkamı döndüm. Meğersem az önce tanıştığım çocukmuş.
''Selen iyimisin?''
dedi. Bende:
'' Ahh!! Evet Cody iyiyim , ama Jack çok kızdı.''
dedim ve surat astım oda yüzümü ellerinin içine alıp havaya kaldırarak -romantik jojuk :D-
''Üzülme sen bir caresini bulursun. Gel hadi bahceye cıkalım rahatlarsın.''
''Saol Cody çok iyisin ama ben sınıfta kalıcam.-kusura bakma cınım Jack daha önemli-''
''Peki sen bilirsin sonra görüşürüz.''
dedi ve gitti. Zil çaldığında Jack sınıfa girdi bana kötü kötü bakıp yerine oturdu. Ardından Daizy malı gelince moralim daha da çok düştü.
''Kalk istersen.''
dedi Daizy ben de boş durmadan,
''Burda senin uşağın yok kalkar mısın dersen kalkarım!''
dedim. Sanırım çok bozuldu hemen Jack'in yanına kactı dangaloz.
JACK'İN AĞZINDAN
Ben sinirimi atmaya calışırken Daizy yanıma geldi.
''Jack arkadaşın kalkmıyor ve bende yerime gecemiyorum tatlım, birşey dermisin lütfen?''
dedi. Bende tamam derecesinde başımı sallayıp ayağa kalktım.
''Selen kalkda Daizy otursun.''
''Hayır! Git yanındaki çocuğu buraya gönder Daizy'cin le beraber otur.''
dedi ve hışımla kalkıp yanımda oturan çocuğa,
''Hey, sen benim yanıma gel Daizy hanım efendi buraya oturucak.''
dedi. Çocuk cantasını toparlayıp sıraya oturdu Selen ise Daizy'nin cantasını sininrle sıraya fırlatıp yerine geçti. Hoca geç kalmıştı. Sanırım ders boştu. Ben sırama gittiğimde Daizy sırıtıyordu. NELER OLUYOR BURDA!!
SELEN'İN AĞZINDAN
Şuna bak ya ben Cody ile konuşunca bana kızıyor ama kendisi beni satıyor. İşler değisti Jack bey. Bundan sonra sana küsüm.Sinirim aşırı bozuldu. Jack'in ben o gerizekalıya tercih etmesi nasıl bir duygu anlatamam.Sınıf başkanı bağırarak,
''Hoca yok arkadaşlar isteyen dışarı cıksın isteyen sınıfta kalsın.''
deyip dışarı cıktı. Ben sınıfta kaldım Daizy dışarı cıktı. Hayret Jack cıkmadı her neyse ben ona zaten küsüm. Sınıfta ikimizin dışında birkaç öğrenci vardı ama onlar da gittiler. İkimizin kaldığını anlayınca bende dışarı cıkmaya karar verdim. kapıdan tam çıkarken.
''Dur!!''
diye bir ses duydum. Jack bana seslendi.
"Hayır durmuyorum. Gidiyorum ben. Hadi sende Daizy'nin yanına marş marş." diyip kapıyı çarparak çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM(Düzenleniyor)
De TodoEğitim için Amerika... Herkesin isteyebileceği türden bir güzellik. Hikaye düzenleniyor o yüzden sacma olabilir.