Multi'de Jack
Uyandığımda hava kararmıştı. Ben böyle mal mal dışarıya bakarken içeri hizmetli girdi.
''Selen Hanım, sizi yemeğe aşağı çağırıyolar.''
dedi ve gülümsedi.
'' Tamam ben hazırlanıp gelirim. Bu arada adın neydi? ''
''Selma efendim. ''
''Türk müsün? ''
''Evet efendim. Bu evde türkçe konuşulur, Türk yemekleri yenir. ''
''Tamam. Teşekkür ederim. Ben hazırlanıp gelirim. ''
''Peki efendim. ''
dedi ve odadan çıktı. Hemen üstüme kot şort, kalın askılı, bol tişörtümü giyip aşağı indim ve Jack'in karşısına oturup yemeğimi yemeye başladım.
'' Ablamlar nasıl ?''
'' İyiler teyzecim selamları var size. ''
dedim ve gülümsedim. Ardından Nihat amca söze başladı.
''Selencim seni de Jack ile aynı okula yazdırdım. Türk okulu olduğu için sorun olacağını sanmıyorum. ''
''Teşekkür ederim Nihat amca. ''
dedim ve yemeğime döndüm. Herkes yemeğini bitirdikten sonra Teyzem ve Nihat amca haber izlemeye başladı. Bizde Jack ile beraber odama çıktık. Jack yatağıma oturdu,bende dönen sandalyeme Jack'in karşısına oturdum ve dönmeye başladım. Ne! Bunu hep yaparım sjdjfufjds.
''Jack yarın sana alışverişe çıkacağız. ''
''Sana karşı çıkmak zor. Peki tamam. ''
''Şu Daizy'nin fotoğrafını göstersene. ''
dedim ve Jack anında telefonu çıkarıp bana Daizy'nin fotoğrafını gösterdi.
''Kahretsin böyle kızları görünce kendimi üretim hatası gibi hissediyorum. ''
dedim ve öküz gibi gülmeye başladım. Jack ise bana mal mısın der gibi bakıyordu.
''Neden öyle bakıyorsun?''
''Tamam Selen tamam ben odama gidiyorum. ''
dedi ve odadan çıktı. Bende hızlıca üstümü değiştirip ev topuzu mu yaptım. Yatağıma girip elime kitabımı aldım ve okumaya başladım. Aslında pek kitap okumam ama bu kitap çok sürükleyici. Ben kitap okurken, gözlerimin yavaş yavaş kapandığını hissettiğim ve kitabımı brakıp uyudum. Sabah uyandığımda köy ağası gibi yatağımda oturmaya başladım. Kendime geldiğimde hızlıca bi duş aldım. Duştan çıktıktan sonra kıyafetlerimi giyip saçlarımı hafif kuruttuktan sonra salık bir örgü ördüm. Ardından aşağı indim. Teyzemler masada oturuyorlardı.
''Günaydın.''
dedim gülerek.
''Jack uyanmadı mı?''
dedim tebessüm ederek.
''Hayır tatlım. Sen uyandıra bilir misin? ''
''Tamam teyzecim. ''
dedim ve Jack'in odasına çıktım ki ne göreyim. Bir adet horul horul uyuyan Jack. Hemen aşağı inip bi kovanın içine buzlu su doldurup yukarı çıkardım. Ardından da Jack'in üstüne döktüm. Jack aniden kalktı. Çocuk neye uğradığını şaşırdı. Bende o sırada anırarak gülüyordum. Jack birden ayağa kalkınca topuklarımı kıçıma vura vura aşağı teyzemlerin yanına indim.
''Jack geliyor mu tatlım?''
''Evet geliyor teyzecim. ''
dedim. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırarak. Beş dakika sonra Jack sinirli bir şekilde masaya gelip karşıma oturdu. Birden kahkaha atınca Jack ayağıma tekme attı. Teyzemler bana anlamamışcasına bakıyordu.
''Komik bir anım aklıma geldi de. ''
diye gecistirince teyzemler yemekleri ne döndüler. Kahvaltımız bitince odama gittim ve hazırladım .Tam çantama gereken eşyaları koyucakken Jack içeri girdi.
''Ne zaman alışverişe çıkacağız? ''
''Şimdi. ''
dedim. Bunun üzerine hemen dışarı çıktık. Bizim Jack malı okula arabasıyla gitmiyormus. Lisanslı mal yemin ederim ya. Jack arabayı sürmeye başlayınca,
''Jack bundan sonra okula arabayla gidiyorsun. ''
''Ama Aslı..-''
''Sus konuşma.''
bu cevabım karşısında Jack gözlerini devirdi. Aradan bilmem kaç dakika geçtikten sonra alış veriş merkezine geldik. Jack için bir sürü kıyafet,parfüm aldık,gözlüğünden kurtulmak için göz doktoruna gittik ve şeffaf lens kullanmaya başladı.Bana da bakmadık değil tabi sdhdjdnfj.Her neyse alışveriş işlemi bittikten sonra kuaför salonuna gidip Jack in saçına rampa yaptırdık. Vay be baya yakışıklı oldu.
''Süper oldun. Birde spor salonuna gidip kas yaparsan Daizy sana hayran kalır. ''
dedim. Jack ise gülmekle yetindi. Eve geldigimizde kapıyı Selma açtı. Şaşkınca Jack 'e bakıyordu. Onu aldırmadan içeri girdik. Teyzemler birsey konuşuyor olmalılar ki bizi fark etmediler. Hafifçe öksürüp bize bakmalarini sağladım. Şaşkınca Jack ' e bakıyorlardı.
''Aslan oğlum ne de yakışıklı olmuşsun. ''
dedi Nihat amca.
''Saol baba.Selen sayesinde.''
deyip bana gülümse di. Yaptığım şey için gururlu bir şekilde sırıttım
.
''Tamam oğlum haftaya spor salonuna başlarsın. ''
dedi Nihat amca.
Biz Jack le odaya çıktık. Jack yatağa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM(Düzenleniyor)
RandomEğitim için Amerika... Herkesin isteyebileceği türden bir güzellik. Hikaye düzenleniyor o yüzden sacma olabilir.