BİLEMİYORUM

177 13 0
                                    

İçeri geçtiğimde karnımın açıktığını anladım. Mutfağa gidip bir kaç şey hazırladım ve yedim. Sonra aklıma şeytani bir fikir geldi. Jack hala havuz başında oturuyordu. Onu arkasından ittim ve havuza düşmesini sağladım. Neye uğradığını şaşıran Jack kaşlarını çatarak bana bakıyordu.

"Bu o sarı dangaloz kızı bana tercih ettin diyeydi."

dedim ve elimi ona uzattım. Onu çıkarmayı düşünmüştüm ama o beni kolumdan tutup havuza çekti. Ya ben çabuk hasta olurum. Neyse Jack bana bakar. 

"Hadi Selen uzatma da barışalım. Anladım hatamı."

"Bilemiyorum." dedim sadece. Konuştukca bir şeyler ters gidecek gibi hissediyordunç Anlayamadığım şeyler vardı. Jack neden bu kadar kör ve saftı mesela. Ona acı cektiren sırf tipi yüzünden onu sevmeyen kız şimdi sırf tipi yüzünden Jack'in kıçına yapışmıştı. Böyle saçmalık olmaz ki. Çok fazla orada oyalanmadan çıktık. Odama koştum ve sıçak bir duş aldım. Sonra üstüme kalın bir şeyler giydim. Aşağı indiğimde teyzem kitap okuyor Jack ve eniştem maç izliyordu. Oo maç. Nerde maç orda Selen diyerek yanlarına oturdum beraber maçı izlemeye başladık. 

"Hadi be Messi."

Jack ve eniştem FC Barcelona' yı tutarken ben Galatasaray'ı tutuyordum. Ama maç FC Barcelona vs. Galatasaray olmadığı için şimdilik bende Barcelona taraftarıydım. Maç 3.0 bitti. Biz kazandık. Evde sevinç çığlıkları atıyorduk. Taki teyzem kızana kadar. Sevinç buraya kadarmış meğersem. Zaten çok geç olmuştu uyusak iyi olur.

KUZENİM(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin