1. rész ❤

577 13 0
                                    

Újra elkezdődött a suli. A barátnőimmel Amyvel és Evelynnel megbeszéltük,hogy a sulinál talizunk. Szóval 5:30-kor az ébresztőm hangjára keltem. Kikászálódtam az ágyból majd a fürdőbe mentem elvégezni a reggeli rutinom. Utána a szekrényemhez léptem majd felvettem az általam kiválasztott ruhát majd vissza a a fürdőbe sminkelni és fésülködni. Amint ezzel készen lettem lementem a konyhába és egy cetlit találtam a konyhapulton.
~Cetli~
Szia Christina! Nekem korábban elkellett mennem a munkába. Kaja az asztalon innivaló a hűtőbe. Legyen szép napod! Puszi Sarah! ❤
Gyorsan megreggeliztem majd felvettem a cipőm,táskám és indultam is a suli elé. Ahogy odaértem már a csajok ott voltak. (Ők sem tudnak a vágásokról)
-Sziasztok lányok! ❤ Majd megöleltem őket.
-Szia Christina! Köszöntek tök egyszerre.
-Mizus lányok?
Amy- Semmi különös sincs. Veletek?
Evelyn-Velem sincs semmi. Illetve van egy fiú de majd mesélek róla többet 😍
Én- Rendben! Alig várjuk. Egyébként velem sincs semmi különös.
Evelyn- Biztos jól vagy Christina? Tudjuk mi volt és ezért kérdezem. (Természetesen semmi sem volt rendben hiszen egész nap a szobámba voltam és sírtam meg vágdostam magam.)
Én- Persze minden rendben van lányok! Tuti mielőtt kérdeznétek. Egyszerre rávágták,hogy rendben.
Én- Lányok ne beszéljetek már egyszerre. Olyan ilyesztő mintha ikrek lennétek. 😂
Hát persze hogy egyszerre szólaltak meg, hogy nem fog előfordulni többször. 😂❤
Én- Na jó lányok. Inkább menjünk be.
Az osztályba érve én ültem a leghátsó padba elém meg a lányok ültek. Igen 2-es padok vannak de már megszoktam,hogy egyedül ülök.
Megjött az ofő és elkezdte a szent beszédet amire nem is nagyon figyeltem csak amikor elkezdte mondani lesz egy új osztálytársunk.
Ofi- Lesz új diákunk. A neve pedig Cameron Dallas. Fogadjátok sok szeretettel és segítsetek beilleszkedni neki. Cameron foglalj helyet Christina mellett a hátsó padba és utána mutatkozz be.
Cameron így is tett. Leült mellém és bemutatkozott.
Cameron- Cameron Dallas vagyok 19 éves. A szüleimmel sokszor költöztünk. Először Amerika aztán Green Dale most még New York. Ennyi lenne.
Amint kimondta,hogy Green Dale elsírtam magam. Nem érdekeket,hogy suliba vagyunk és azt sem ki bámul meg emiatt. Inkább kikérezkedtem a mosdóba.
Én- Tanárnő. Kimehetnék a mosdóba?
Amint meglátta,hogy sírok kiengedett hiszen tudja mi történt velem/velünk.
Kimentem majd megmostam az arcom amiről teljesen lefolyt a smink. Fasza még ez is. Mondtam magamba. Amint végeztem visszamentem de éppen kicsengettek. Vissszaültem a helyemre és csak néztem ki az ablakon amikor a lányok jöttek oda hozzám.
Evelyn- Jól vagy Christina?
Én- Nem igazán lányok. Magamra hagynátok egy kicsit?
Amy- Persze. Gyere Evelyn menjünk.
Hát igen a lányokat azért küldtem el mert tényleg egyedül létre volt szükségem de ekkor Cameron zökkentett ki a gondolatomból.
Cameron- Szia.
Én- Szia. És rámosolyogtam.
Cameron- Christina igaz?
Én- Igen ez lenne a becses nevem. Christina Parker. 😊
Cameron- Nagyon szép neved van Christina. 😊 Te már tudod,hogy Cameron Dallas vagyok. Figyelj arra gondoltam lenne e kedved nekem bemutatni egy kicsit a várost? Igazából jártam már itt de kicsi voltam nagyon azóta nem emlékszem mi merre van. Vakarta meg zavarában a tarkóját.
Én- Nagyon szívesen körbe vezetlek Cameron.
Cameron- Akkor ma jó lesz neked?
Én- Persze. Mikor talizunk és hol?
Cameron- Ha nem lenne baj óra után hazakísérnélek és utána indulhatnánk.
Én- Nekem oké. 😊
Ezután elkezdődött az Uccsó óra és ezután a csajoknak elmondtam mi volt Cam-el ❤😊
Amy- Jézus Christina. Neked bejön Dallas.
Én- Ugyan már Amy. Most ismertem meg csak. Hogy jönne már be? Gondolkozz.
Evelyn- Igaza van Amynek. Neked bejön Dallas.
Én- Na jó lányok ti Kettyósok vagytok 😂 mondtam röhögve. Ekkor Cameron jött oda hozzánk.
Cameron- Sziasztok lányok. Christina akkor mehetünk? kérdezte mosolyogva.
Én- Persze Dallas mehetünk 😊
Sziasztok lányok. Majd beszélünk.
Cameron- Sziasztok lányok. Majd még biztos találkozunk hiszen osztálytársak vagyunk.
Ezzel is indultunk haza. Egyszer csak Cameron megszólal.
Cameron- Te itt laksz?
Én- Igen. Miért Dallas? 😊
Cameron- Azért mert én meg ott. Mutatott a mellettünk lévő házra.
Én- Na jó Dallas. Nem csak osztálytársak de még szomszédok is? 😂😊
Cameron- Hát úgy látszik Christina. 😂😊
Bementünk a házba majd leraktam a cuccom. Ő is így tett. Nálam hagyta a cuccát hiszen úgyis visszajön majd érte. El is indultunk a városba. Megmutattam neki mindent amit kellett így indultunk is haza. Bejött majd a cuccát felkapva megölelt és megköszönte,hogy bemutattam neki a várost.
Cameron- Akkor jó éjt Christina. Holnap találkozunk. 😊😂
Én- Neked is Dallas! 😂😊 Holnap tali.
Felmentem a szobámba majd a fürdőbe és ott ismét elővettem a Pengét és ismét vágtam a karomon. Vágtam és csak vágtam. Ezután szépen leápoltam a vágást majd bekötöttem. Felöltöztem pizsibe majd kimentem az erkélyemre ami pont Cameronék házára nézett. Leültem oda majd az égre néztem és elkezdtem sírni. Sírtam sírtam és néztem a régebbi sebeimet amit magamon eljtettem. Egyszer csak Cameron is kijött a saját erkélyére. Látta,hogy sírok és a karomat is látta ami be volt kötve.
Cameron- Christina mi a baj? Miért sírsz? És miért van bekötve a kezed?
Én- Semmi baj Cameron. A kezem meg hát elestem és meghúzódott. Inkább bekötöttem.
Cameron- Rendben Christina. De nem hinném,hogy ezért sírnál. Mi a baj?
Én- Semmi Dallas. Bocsi de most mennem kell aludni mert reggel nincs aki felkeljen. Holnap találkozunk. Jó éjt ismét Cameron.
Mielőtt bármit is mondhatott volna bementem és lefeküdtem. Nagyon furcsáltam,hogy az első nap után ennyire érdekli mi van velem . Na mindegy.
A mai napon járt az eszem amíg el nem aludtam. 

Pengét ragadva (C.D) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora