Bemutatkozás! ❤

650 16 0
                                    


Sziasztok! Az én nevem Christina Parker. 18 éves gimnazista lány vagyok. New Yorkban élek kiskorom óta! Sajnos a szüleim meghaltak autóbalesetben,így Laura nénikémmel lakok. Nagyon összetörtem emiatt de kezdjük az elején.
Anyáékkal éppen nyaralni indultunk Green Dale-be. Azért választottuk ezt a helyet mert csendes és vannak hegyek meg egy szép tó. Míg mentünk Green Dale felé zenét hallgattam. Egyszer csak annyit hallottam hogy anya kiabál apának,hogy vigyázz. Mi lesodródtunk a hídról és a vízbe landoltunk. Anya eszméletlen volt nekem még vérzett a a fejem és a combom. Apa szerencsére még eszméleténél volt és hátrafordult hozzám amennyire csak tudott és ezt mondta: Kicsim lehúzom az ablakot és te pedig kimászol rajta mi meg megyünk utánnad.
De én azt mondtam neki, hogy: Nélkületek nem megyek sehova.
Apa- Kicsim bízz bennem nem lesz semmi baj megyünk utánnad ahogy tudunk! 
Belegyeztem. Apa lehúzta az ablakot és én kiúsztam a partra. Láttam a távolból a kocsit elsüllyedni és a mentőket is. Sajnos nem tudtam nyitvatartani a szemem és sötétség. A Green Dale- kórházban ébredtem de már akkor ott volt a nénikém is. Megkérdeztem anyáékat de már sajnos nem tudtak rajtuk segíteni pedig azt ígérték,hogy utánnam jönnek de sajnos nem így lett és meghaltak 😭
Ez után miután kiengedtek a kórházból visszamentünk New Yorkba és kezdtem bedepizni. Egész nap a szobában ültem és sírtam és igen innentől kezdödtek a bajok ugyanis Pengéket ragadtam. Minden nap egyre több heg volt a karomon majd a testemen. A nénikém semmit sem sejtett mert mindig eltakartam ahogy csak tudtam. Pszichológushoz jártam de nem mondtam semmit a vágásokról neki sem. És így telt minden nap. Depizés,sírás,vágás,sírás... Ezen senki nem tudott segíteni legalábbis amíg meg nem ismertem Őt.

Pengét ragadva (C.D) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu