5.rész ❤

389 10 3
                                    


Hamar eltelt ez az idő és végre kiengedtek a kórházból. Amíg bent voltam Cam és lányok minden nap bejöttek suli után. Hülyéskedtünk meg ilyenek. 😂 Most megyünk haza Sarah nénikémmel és közben elmeséltem neki mindent.
Sarah- Christina ugye tudod,hogy lassan el kell neki mondanod,hogy mi történt?
Én- Igen nénikém. 😶 Tudom... Csak olyan nehéz lesz. Mit fog szólni hozzá?
Sarah- Hidd el megfogja érteni,hogy akkor mi történt veled. Hiszen a szüleidről van szó... Mondd el neki mikor készen állsz rá. De ne túl sokáig halogasd a dolgot kérlek.
Én- Rendben. Megpróbálom magam összeszedni és talán pár hónap múlva elmondom neki.
Sarah- Rendben kicsikém.
Hazaértünk és leültünk enni. Sarah főzött amíg még nem jött értem a kórházba. De szerintem sűrűn fogok oda járni 😶😞 hisznek mindig vágom magam ha baj van és ez nem lesz másképp.
Na mind 1 is.
Én- köszönöm a vacsorát de most megyek készülni az alváshoz. Jó éjt nénikém.
Sarah- Neked is kincsem. Aludj jól.
Felmentem majd lezuhanyoztam felvettem a pizsim és kiültem a teraszra egy pohár bor kíséretében. Nem szoktam annyit inni de most jól esett. Még eszembe jutott,hogy kaptam egy szál cigit is és azt most előkerestem a dugi helyemről ahhonan a bort is tartom. 😁
Na szóval megint kimentem és rágyújtottam és közben borozgattam és a kezem be volt kötve. És hát valaki megzavart... Na ki találjátok ki? Igen Cam volt az.
Cam- Christina te mit csinálsz itt kint egyedül?? És miért borozol és cigizel?
Én- Tudod Cam néha jól esik a szar életem mellett.
Cam- Miért lenne szar az életed? Hiszen itt van az anyukád is meg a csajok meg én. Segítünk amiben tudunk. Itt vagyok.
Én- Cam. Kezdtem el elcsuklott hangon... Valamit.... Tudnod kell. De ha lehet akkor vagy átmegyek vagy te gyere át.
Cam- Okés. Akkor gyere és engedj be. ❤
Én- Okés.
Cam egy perc múlva át is ért.
Én- Szia Cam ❤ majd szorosan megöleltem ❤
Cam- Szia Christina ❤
Mit szerettél volna mondani?
Én- Ne itt. Gyere menjünk az erkélyre.
Felmentünk és én belekezdtem az egész sztoriba.
Én- Cam. Sarah nem az anyukám hanem a nénikém.  2 évvel ezelőtt autóbalesetben haltak meg amikor Green Dale-be mentünk és megcsúsztunk a hídról pedig le. Anya eszméletlen volt apa meg mondta hogy menjek ki a partra majd jönnek utánam. Először nem akartam de aztán megcsináltam. Megsérültem de kijutottam a partra hallottam a mentőket ahogy jönnek de ugyanakkor láttam a kocsit elsüllyedni és elájultam. A kórházba ébredtem fel és akkor tudtam meg hogy a szüleim halottak. Összetörtem. Utána Sarahval visszajöttünk New Yorkba és pszichológushoz jártam és járok is mikor kell. Végig sírtam miközben meséltem neki.
Cam- Jézusom Christina. Én annyira sajnálom. Én nem tudtam. Olyan bunkó voltam néha el se hiszem. Cam belevert a falba de én odaléptem hozzá lefogtam a kezét és a szemébe néztem.
Én- Cam. Nem tudhattad. De mostmár tudod. Azêrt mondtam el,hogy megértsd miért sírtam el magam mikor olyan témák kerültek szóba. Semmi baj cam. Nem a te hibád. Ne bántsd magad kérlek majd megöleltem és visszaölelt de úgy mint aki sosem akar elengedni.
Cam- Christina figyelj. Tudom nemrég ismerlek de leszel a barátnőm?
Én- igen Cam leszek. Itt aludt nálam mert már késő volt hazamennie mêg akkor is ha itt lakik a szomszédba. Ölelkezve aludtunk el 1:55- kor ❤❤❤
Cam- jó éjt kicsim ❤
Én- Jó éjt életem. ❤

Pengét ragadva (C.D) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora