{Skip kat sukan tahunan}Okk,aku ni rumah hijau (pegeut)bgitukah ejaan dia?😂HAHAHAHA,Kira begitulah.Ermm,start dri sni aku minat dia.Aku minat Classmate aku sendiri wehhh?!aku minat Classmate aku sendiri?ermm.Classmate aku ni nama dia ...Janganlah korang tahu😚😂Tak penting punn,HAHAHAHA.Dia hensem dohh,tapi mcm tak ramai peminatlah,bukan macam Syafiq tu!ehh,dia tu memang hensem,logik lah kan kalau dia ramai peminat?mcm satu kelas kami tu minat dia😑kecuali aku lah,ermm janganlah sejarah berulang.Aku harap tidaklah.Aku yakin,aku takkan berputar kembali untuk minat dia :)Takkan!!biarpun Mia selalu cerita pasal Syafiq kat aku,aku takkan minat dia balik puikk!Okk back to story!Tym sukan tahunan dia ada masuk acara berlari wehhh ermm aku tak tau nak support team aku kah nak support team dia,HAHAHAHA!Ouhh,yaa!Bru ingat.Kmi tidak sama rumah sukan,ermm.Tym tu aku sangat bnci dengan mamat nii,lebih daripada aku bnci kat Syafiq.Nama dia Zul.Ermm,lelaki yang aku minat first,entah kenapa aku minat kat Zul niii,padahal aku dipermainkan jk.gilakan?aku selalu bgi hati ni kat orang,tapi tidak pernah dihargai!Dan mungkin dia ialah orang yang terakhir dalam hati ni,aku harap sangat!kalau betul,aminnn!😌Apa ni tiba cerita pasal Zul,ya Allah!😌okk,dia lari joo wahhh idoll😴punyalah laju dia lari,tapi tidak taulah dpt nombor berapa🌚😂Kali kalah dia oleh c Syafiq🌚Well,Syafiq tukn atlet antarabangsa lahh sangat!😪Ermm,dia ramai peminat sbb dia atlet,dia pelari pastu pemain bola sepak lagi tuu,auchhh!spa tidak melt kn?🤤kecuali akulah😂dia tuu sdhlah hensem pastu ramai peminat plk tu🙄alohhh,banggaaaa dia!HHAHAHAHA!Aku syok tngok crush ku bhh lepas tu kn ada orang panggil akuu berkali-kali🌚gila sangatkah aku dengan dia ni sampai aku tidak dengar bila orang panggil nama aku,rupanya dorang nak ajak selfie jerrr,apakemendeee 🤦🏻♀️Ya allahh!Bahagia aku tngok crush tiba"ada orang panggil nak ajak selfie je kottt!😑😂adehhhh,jadi aku ikut je lah Dorang selfie,lagipun aku bosan juga dok duduk kat situ jer...Nasiblh aku ada Mia dan Maisarah yang sama rumah sukan dengan aku,tapi yang rapat dengan aku tym tu Mia,dia ajak aku ke sana,aku ikut!dia ajak aku kesini,aku ikut,dia ajak aku ke situ,aku ikutt ahhh kemana-mana pun dia pergi mesti aku ikut,spa mau tinggal dalam khemah yang panas tu?sudahlah cuacanya ya ampunnn!panas benarr!😖Pastu aku ikutlah plk tym perbarisan tu?!syukurlah juga menang😂"qin,kau mau kita pergi kantin?" Mia bertanya."ermmm,boleh juga kalau kau payung aku,HAHAHAHHA!"aku menjawab."Boleh jerr,lagipun aku bawa duit lebih ni "Mia berkata."Ouhh,okeyy cantikk!jomlah"Aku berkata."Ahhh,jomm.Ehhh jappjapjapjap!Maisarah mana?"Mia berkata."Ehh,iyakan!mana ehh dia,jap aku tngok kat tempat Daihatul dulu"aku berkata."Bahh,pergilah tngok dulu.Kalau kita biarkan dia jak,takut"pula dia mencari,kesiannn😂😂"Mia berkata."HAHAHAHAHA,kau ni kan Mia.Aduu,bahhh aku tngok dulu dia kat sana,okeyy!kau stay sini jak,kalau aku datang kau dah takde,sahh kau memang suka Syafiq,HAHAHAHAHA😂"Aku berkata.Aku terus mencari Maisarah,dan betul jangkaan ku,dia bersama Daihatul.Aku terus pergi ke tempat Mia semula "Mia,Maisarah ada kat Daihatul tu nahh"aku berkata."Ouhh yaa?apa dia buat kat sana?"Mia berkata."Apa lagi Mia?ofclah Dorang tu berbawang🙄bahhhh jomlah kita pergi kantin,kita berdiri kat tengah panas ni apa kita dapat,dapat hitam adalah!🌚"aku berkata."Bahh,jomlah kita jalan nanti hitam pula aku"Mia berkata."ahhh,kau tu takkan pernahlah hitam😂sebarang perlawanan pun kau tidak ikutt,Aduiii"aku berkata .Dalam perjalanan tu kami ketawa ja,aii kami dua kalau dapat bersama memang tidak berhentilah ketawa dia😂mesti ketawa jalahh,smpai lah tempat yang kami tuju."Bahhh,qin?kau mau apa ni?"Mia bertanya."HAHAHAHA,aku main"jak Mai tym aku minta payung tdi tu,takde niat pun."Aku berkata."Ehhh takdetakdetakde,cakap kau nak apa?"Mia bertanya ."Ermm,betul ni nak payung aku?😂Yakinnnn??"aku bertanya semula."Ya Bahh,kau mau kah tidak ni?"Mia berkata."okeyokeyokeyy,aku nak Teh Lemon Ais tin jalahh"Aku berkata."Okeyy,lagipun aku memang nak minum benda tu,HAHAHAHA😂" Mia berkata.Selepas dia membayar minuman tu,kami berjalanlah semula pergi ke khemah tu,takut"pulak nanti kami dimarah😂Dan secara tiba"nya jantung aku berdegup kencang,aku tidak tahu kenapa ia berdegup,rupa"nyaa dia berada dihadapan aku,dan secara tiba"nyaa.........................
(Okeyy korang rasa ape?😂okeee,part Seterusnya akan d upload👌🏻please vote,comment!🧚🏻♀️🌈💕)
YOU ARE READING
Classmateku,Crushku!💜
General FictionPerasaan itu timbul secara tiba-tibanya . . . Crush