(part7🌈)

42 1 0
                                    

Dan secara tiba-tibanya"Hai Asyiqin?"dia berkata.Ahhh?serious nii dia sapa aku?ini realiti or mimpi ni?😂Dia tak pernah layan aku kat kelas,apalagi bila terserempak!HAHAHAHA!nak layan ke tak nak ni?😖😂"Hai jugaa "aku berkata.dia senyum kat aku dan dia terus berlalu pergi dari tempat aku 😂Dia senyum kat aku wehhh?!dia senyum😖😂Rasa mcm nak berteriak jk Kat sini,HAHAHAHAHA!"Asyiqin?Asyiqin!!?Nurul Asyiqin Safina!!!"Mia berkata."Ehhh,sorry Mia.Apa tadi kau bilang?"Aku bertanya."Astagfirullah,Syiqin!Lelaki tu dah jampi kau ker?"Mia bertanya.Dalam hati aku berkata "Yaaaa!dia dah jampi akuu(bermula pandang pertama🎶🎵Terlihat kamu didepan mata👀Terasa debar didada 💕Terasa aku tak tentu arahh✨Kau buat ku terpaku🧚🏻‍♀️)HAHAHAHA!"Ahhh,termenung lagii!Ya allahh!"Mia berkata sekali lagi."Tidak bh Mia,jomlah pergi khemah!silap"kita kena marah lagi oleh cikgu"Aku berkata."Iyakan,kau ada ikut apa"acara kah jo?"Mia bertanya."Yaaa ada!yakannn,cepatt !!!"Aku berkata."Ouhh!acara apa?"Mia bertanya sekali lagi."Ermm,acara lompat jauh dan lari ."Aku menjawab."Ouhh!bhh cepatlah"Mia berkata.Sebenarnya Mia ni banyak tanya,banyak cakap.Tapi kita takkan bosan dengan dia sebabnya dia cakap benda yang betul,yang logik.Tapi kalau dtg gila"nya mulalah sudah gedik"dia😂😂HAHAHAHA!sorry Miaa!!.Setiba saja kami ke khemah,memang sah cikgu cari aku!dah berkali-kali nama aku disebut,tapi aku tidak datang😂MAAF CIKGU!😂Aku pergi dengan segera ke tempat acara Lompat Jauh.Ermmm,malangnya aku dapat tempat ke-4 daripada 10 orang yang mengikuti pertandingan.Mungkin,ni bukan rezeki aku :")Selepas itu,aku pergi ke tempat acara lari 200m.Sebenarnya,aku tidak mahu ikut acara nii tapi apa boleh buat?cikgu suruh aku ikut ,aku ikutlah.HAHAHAHAHA,aku dapat nombor 5 dri 6 orang yang mengikuti pertandingan.Ni pun rezeki aku,HAHAHAHA!lepas tu,aku nmpk dia ikut acara 200m,lelaki.Aku tak tau nak sokong apa,tapi aku ttp akan sokong dia dan aku ttp akan sokong rumah sukan aku.Aku ikut jerlahh Mia duduk kat depan khemah tuu sambil Mia memegang payung,aku datang je lahh kat dia.kan panas,dia pegang payung,apa lagi?aku datang je lahh kejutkan dia😂HAHAHAHA!

Aku:Bahhhh!!
Mia:Ehhh,Syafiq!😂
Mia:Wahhh!sebut nama Syafiq nampak?Aku:hukhukhuk.mentang"Syafiq nak lari,kau support dia en?kau suka dia ennn?😂
Mia:Ishhhh!!Kau ni Kann Qin!suka betul kejutkan aku,ehhhhh!!!kalau aku ada sakit jantung tadi,mungkin aku dah terlantar kat sini!😤
Aku:Elllehhh!kau pun suka buat aku mcm tu knn?😂janganlah marah Mia,tak baik tau!nanti cepat tua😂
Mia:Ehh apa"kau lahh!duduklah!takkan kau nk berdiri ditengah panas ni?
Aku:Yelahhh!jangan merajuk,okeyy?
Mia:Duduk je lahh,lagipun acara dah nk mula ni,Qin.
Aku:Okeyy,okeyy aku duduk.

Kegarisan!!!!!!Sedia!!!Mulaaaa!!Mulalah sudah perlawanan acara lari 200m lelaki,ramai yang bersorak!Ramai yang sokong c Syafiq tu,ermmm biasalah...budak atlet kann?spa Tak sokongg,aku dan Mia diam jerr tapi dalam hati kami nii sokong crush sendiri,HAHAHAHAHA!!

Mia:Ermm,dah agak dah!mesti c Syafiq tu menang,spa nak lawan kan?lelaki atlet tu,ehhh!
Aku: Elllehhh,padahal tuu bangga.crush dia menang! 🙄
Mia:Ehh kau ni kan,aku tak suka dialah!tak on crush pun Kat dia,kau je tu kali on crush Kat dia,HAHAHAHA!jujur je lah Qinn😚Aku tau,perasaan kau tak pernah hilangkan kat Syafiq tu?kau dah lama pendam perasaan kat dia,takkanlah senang"kau nk lupakan dia.kau suka diakn?hehehehehe.
Aku:ermm,ehhh panaslah kat sini,jomlah masuk khemah!
Mia:Ellehh,nak tukar topik lah tu🙄Ayuklahh!
Aku:HAHAHAHAHAHAHA!ehh mana Maisarah ni?takkan tak habis"bawang Dorang tu?
Mia:Ehh yakn!jomlah tengok dorang kat khemah rumah sukan Daihatul.
Aku:Jomm!

Setibanya,kami di khemah sukan Daihatul,Dorang berempat tiadalah pula kat dalam khemah tu.Aku dan Mia apalagi?tak kuasa nak cari dorang😂biarlah dorang,HAHAHAHAHA!Aku dan Mia terus pergi ke khemah rumah sukan kami dan duduk sambil minum air Teh Lemon Ais yang kami beli tadi di kantin.Tiba"nama aku dipanggil,aku tak tau suara itu dari mana?tetapi suara itu berbunyi seperti suara lelaki.Aku mencari-cari suara itu dari mana datangnya.Rupa"nya suara dari Syafiq😑Aku hairan kenapa dia panggil aku,rupa"nya nak pinjam duit!kuangasammm!!Apa lagi?aku pun berilah dia duit,dia bilang nanti dia bayar juga kat kelas.Soo,aku beri je lahhh...Sukan tahunan dah berakhir,pemenang keseluruhan ialah rumah sukan kuning.Tahniahh!!

(Okeyy,minta maaf kalau tak best!🙂apa"pun vote and comment!😉part Seterusnya akan diupload🌸)

Classmateku,Crushku!💜Where stories live. Discover now